Gå til innhold

Massasjeapparat

Anbefalte innlegg

Gjest mallet
Skrevet

Pga en prolaps har jeg ofte stive, såre muskler i rygg og lår (strammer musklene ufrivillig pga smerter). Har ikke noen som kan massere, så jeg har lurt på å kjøpe et massasjeapparat. Helst et som ikke er for dyrt, og gjerne lite og portabelt da jeg reiser en del i jobben og gjerne vil ha det med meg. Er det i det hele tatt vits i disse apparatene? Virker de? Og har noen erfaring med bestemte modeller som virker bra? Var inne på Clas Ohlson sine nettsider og så en "massasjeball" som virket liten og grei - men blir den for pinglete?

Fortsetter under...

Bente831365380491
Skrevet

Hvis du skal ha sånne elektriske greier, med sånne duppeditter som du fester på kroppen, så må du nok opp i en del i pris. Men har vært borti at det går an å leie, men husker ikke i farta hvor. Sånne små massasjeapparat er for såvidt greie, men det er ganske tungt dersom man skal gjøre det selv. Jeg hadde et sånt elektronisk med varme i, og giddet neste aldri bruke det, da det ble for slitsomt. Dessuten bråkte det noe forferdelig.

Men det som hjelper litt for meg, er å få en time hos en massør. Det eneste er jo at det koster borti en 4-500 kr....

Skrevet

På elkjøp selger de et slags teppe som du kan legge i en god stol. Denne masserer på forskjellige nivåer.

Koster ca 1800,-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...