Gå til innhold

Liten og tjukk eller lang og tynn

Anbefalte innlegg

Fjellrøys

Det handler ikke alltid om størresle, men hvordan den brukes.. Men klart at hvis den skulle være så kort at den så vidt rakk inn, eller så lang å tynn at jeg nesten ikke kjente at den var inne i meg, ville jeg holdt meg til plastikken i nattbordskuffa :)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• soleil

5

• maiken76

4

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest verken eller

Verken eller! Jeg vil ikke ha en liten og tykk, som jeg ikke kan kjenne skikkelig helt inni meg. Vil heller ikke ha en tynn lang, som ikke fyller opp, bare stikker innerst.

Heldigvis finnes det mange som har passe lang og passe stor, for meg!

Spørsmålet her var: Hva ville du valgt?

Altså om utstyret satt på samme person. Og anta at han kunne å bruke den. Dvs du måtte velge mellom ett av "de to onder". Ingen ting annet spilte inn på valget ditt, kun kort, lang, tykk og tynn.

hmmmm da ble det med et værre!

Kan jo umulig velge det da...

Kun tykk da eller... hmmm nei dette klarer ikke jeg å svare på:)

Gjest har det noen betydning

Størrelsen på penis følger oftest størrelsen på mannen. Jeg har ikke vært borti korte menn med lang penis. Menn fra andre kulturer er ofte småvokste og har tilsvarende penis. Egentlig synes jeg at øynene til dem jeg elsker med har mere å si, for ikke å snakke om rompa som driver'n.

Størrelsen på penis følger oftest størrelsen på mannen. Jeg har ikke vært borti korte menn med lang penis. Menn fra andre kulturer er ofte småvokste og har tilsvarende penis. Egentlig synes jeg at øynene til dem jeg elsker med har mere å si, for ikke å snakke om rompa som driver'n.

Har aldri sett at størrelsen på penisen har sammenheng med størrelsen på mannen.

Ikke at jeg har sett sååå mange, men ;)

Annonse

Gjest angina

Da bør du begynne å sjekke:)

Dummeste jeg har hørt!

Jeg har "hatt" mange og det har deffinitivt ikke vært noen klar sammenheng mellom kroppsstørrelse og penisstørrelse, tvertimot, de "største" jeg har vært borti har sittet på tynne menn med middels høyde!!

Gjest Soft Penis

Størrelsen på penis følger ofte andre "utvekster" på kroppen.

Det er et kjent fenomen at skostørrelse og penislengde veldig ofte henger sammen.

Tror også mannens hender avspeiler det, men ikke like tydelig som føttene.

Dummeste jeg har hørt!

Jeg har "hatt" mange og det har deffinitivt ikke vært noen klar sammenheng mellom kroppsstørrelse og penisstørrelse, tvertimot, de "største" jeg har vært borti har sittet på tynne menn med middels høyde!!

Hvis man studerer store grupper, så ser man en klar tendens i at større menn også ofte har større penis. Men det vil alltid være variasjoner, slik at det vil alltids finnes små menn med store peniser og store menn med små peniser.

Da bør du begynne å sjekke:)

Nå har jeg stort sett vært borti mannfolk som er ganske store av vekst og de har hatt rimelig gjennomsnittelige peniser. Av de mennene som er litt mindre store kroppslig sett som jeg har vært borti har jeg heller ikke sett at penisen har matchet størrelsen ellers. Men det kan jo hende mitt lille utvalg av mannfolk ikke er så representativt.

Kan det ha noe med at en diger penis på en slank, liten mann ser mye større ut enn om den satt på en stor mann? Jeg vet ikke. Bare undrer meg.

Jeg har en teori på at slanke, middels høye menn med et litt kraftige, maskuline ansiktstrekk pleier å ha stor penis. (???)

Uansett har ikke penis-størrelsen så vannvittig mye å si for et tilfredstillende sexliv. Lekenhet, tillit, ro, humor og fantasi er minst like viktig. Det fins som kjent også andre måter å tilfredstille en dame på enn å bruke penisen. ;)

Dummeste jeg har hørt!

Det er en klar sammenheng imellom størrelse på penis og andre kroppsdeler. Det er logisk at en mann på 1.60 m har en kortere penis enn en på 2.10. Den kortvokste har også mindre føtter og hender.

ShitDiddelyDo

Det er en klar sammenheng imellom størrelse på penis og andre kroppsdeler. Det er logisk at en mann på 1.60 m har en kortere penis enn en på 2.10. Den kortvokste har også mindre føtter og hender.

For noe vås.

En mann på 210 cm. har sannsynligvis hatt en ekstrem veksthormonproduksjon i puberteten. Dette medfører at brusk og bein vokser.

Altså vokser man både i lengden og i bredden.

Meg bekjent så består ikke penis av bein og brusk, og meg bekjent så vokser ikke penis som følge av mye veksthormoner.

Annonse

Syns ikke det er så logisk, jeg. Hva med puppestørrelse? Høye damer har som regel ikke større pupper enn lave damer.

Størrelse på hender, føtter og hode pleier å henge sammen, men kjønnsorgan og kroppslengde? Neh..

Jeg ville foretrukket den av penisene som henger på en mann som skjønner at penisen ikke er det aller viktigste i akten! Den som skjønner at fingre, tunge, lepper og så videre kan være like viktige for total nytelse....

Hey! Det var da ikke noe alternativ!

Klart det du skriver her er av det viktigste :)

For noe vås.

En mann på 210 cm. har sannsynligvis hatt en ekstrem veksthormonproduksjon i puberteten. Dette medfører at brusk og bein vokser.

Meg bekjent så består ikke penis av bein og brusk, og meg bekjent så vokser ikke penis som følge av mye veksthormoner.

Hvorfor tror du penis vokser?

Gjest men i alle dager

For noe vås.

Hvis ikke du vet om sammenhengen mellom penisstørrelse og fotstørrelse f.eks., ja da vet ikke jeg gutten min.

Syns ikke det er så logisk, jeg. Hva med puppestørrelse? Høye damer har som regel ikke større pupper enn lave damer.

Størrelse på hender, føtter og hode pleier å henge sammen, men kjønnsorgan og kroppslengde? Neh..

Men tykke damer har som regel større pupper enn tynne damer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...