Gå til innhold

Liten og tjukk eller lang og tynn

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Hvis ikke du vet om sammenhengen mellom penisstørrelse og fotstørrelse f.eks., ja da vet ikke jeg gutten min.

Jeg vet ikke noe om penisstørrelse vs. fotstørrelse, men jeg vet at penisstørrelse ikke har noe med stor eller liten kropp å gjøre.

Og det var det jeg svarte på.

Jeg går ut fra at du kan vise meg noe dokumentasjon på at penisstørrelse og fotstørrelse står i sammenheng med hverandre, all den tid dette, i følge deg, åpenbart er noe "alle vet".

Jeg venter i spenning.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• soleil

5

• maiken76

4

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest angina

Hvis man studerer store grupper, så ser man en klar tendens i at større menn også ofte har større penis. Men det vil alltid være variasjoner, slik at det vil alltids finnes små menn med store peniser og store menn med små peniser.

"hvis man studerer store gruper..."

Har du gjort det? Kan du vise meg en link eller noe til forskningsresultater?

Jeg synes "gruppen" jeg har vært gjennom har vært stor nok til at jeg kan si meg uenig i hva du sier.

Ellers virker det som gamle myter lever godt her inne på DOL ;-)

Gjest men i alle dager

Jeg vet ikke noe om penisstørrelse vs. fotstørrelse, men jeg vet at penisstørrelse ikke har noe med stor eller liten kropp å gjøre.

Jeg går ut fra at du kan vise meg noe dokumentasjon på at penisstørrelse og fotstørrelse står i sammenheng med hverandre, all den tid dette, i følge deg, åpenbart er noe "alle vet".

Jeg venter i spenning.

Du mener selvfølgelig vitenskapelig forskning som du har for alle dine svar. Jeg venter i spenning jeg også. Jeg forventer at du kommer først med dine vitenskapsteorier siden du skrev først. Hva 'alle vet' vet ikke jeg noe om, jeg reagerte på det du ikke ser.

Gjest jeg undrer meg mye

Jeg synes "gruppen" jeg har vært gjennom har vært stor nok til at jeg kan si meg uenig i hva du sier.

Kom med dine vitenskapsteorier.............

Gjest jeg undrer meg mye

Jeg venter i spenning.

kom med dine vitenskapsteorier for dine svar

Annonse

ShitDiddelyDo

Du mener selvfølgelig vitenskapelig forskning som du har for alle dine svar. Jeg venter i spenning jeg også. Jeg forventer at du kommer først med dine vitenskapsteorier siden du skrev først. Hva 'alle vet' vet ikke jeg noe om, jeg reagerte på det du ikke ser.

Skal jeg komme med vitenskaplig forskning på at penisstørrelse og fotstørrelse ikke har med hverandre å gjøre?

Vel, jeg tror jeg kan fortelle deg umiddelbart at det ikke finnes.

Det er du som sier at noe stemmer, ikke jeg. Altså er det du som bør komme opp med noe annet enn "det må man jo se...", for å bevise det du sier.

Jeg sier ikke at det IKKE kan være tilfellet, men jeg er skeptisk til det på bakgrunn av hva du tror du har sett.

ShitDiddelyDo

kom med dine vitenskapsteorier for dine svar

Søk på GH og testosteron på nettet.

Det burde være enkelt å finne, og dette med hormoner er faktisk noe de fleste burde kunne noe om, da det overhodet ikke er synsing men legevitenskaplig dokumentert.

Du må jo for øvrig være stein stokk dum dersom du, i sannsynligvis voksen alder, ikke vet noe om veksthormoner og testosteron.

Jeg har forsøkt å finne linker, men det er dessverre vanskelig å finne relevante søkeord uten å få uønskede resultater! ;-))

Så da er du i grunnen overlatt til å ta meg på mitt ord, hvilket du allerede har signalisert at du ikke gjør, så spørsmålet er da om jeg skal gidde å legge ut så mye mer om dette....

Men kort fortalt kan jeg si at jeg baserer mitt forrige innlegge på en dokumentar jeg så der det ble gjort rede for en større studie av tusenvis av menn. Det var tre hovedgrupper: asiatiske, afrikanske og kaukasiske. De skulle finne ut om det var str-forskjeller mlm rasene.

Forskjellene ble målt i erigert tilstand, og det man så var at det intervallet som tissefantene lå i, fra den minste til den største, stort sett overlappet hverandre for alle gruppene, men at afrikanske strakk seg noe lenger opp, og asiatiske var noe lenger ned. Men de aller fleste penisene for alle grupper lå innen det samme "normalintervallet".

Så kryssjekket man disse opp lysningene mot kroppsstørrelse, og etter det konkluderte man med at det ikke var rasen som sådan som gjorde utslaget, men størrelsen på kroppen. De fleste asiatene med store peniser var også de største asiatene etc.

Det ble derfor slått fast at det er en viss sammenheng mellom størrelsen på selve kroppen og på alle ekstremiteter, inklusive penis.

Men jeg må understreke at dette var ikke kjempeforskjeller - det var relativt små avvik, og det skal derfor godt gjøres å se en påfallende sammenheng for en person i full gang med å undergå alt annet enn vitenskapelige undersøkelser av en manns tiss!

Og så er det jo alltid unntak - slik som det alltid er ved gjennomsnittsbetraktninger! For å si det litt slåsete: Selv om menn generelt sett er sterkere enn kvinner, finnes det likevel mange eksempler på at en bestemt kvinne kan være sterkere enn en bestemt mann! :-)

Gjest men i alle dager

Søk på GH og testosteron på nettet.

Det burde være enkelt å finne, og dette med hormoner er faktisk noe de fleste burde kunne noe om, da det overhodet ikke er synsing men legevitenskaplig dokumentert.

Du må jo for øvrig være stein stokk dum dersom du, i sannsynligvis voksen alder, ikke vet noe om veksthormoner og testosteron.

Nå er du arrogant og uforskammet, muligens pga. mindreverdskomplekser. Tror du virkelig at jeg har tenkt å diskutere mine erfaringer med deg. Ikke vet du noen ting om min alder, forsåvidt ikke om mitt kjønn heller. Sosial intelligens er viktig også på nettet.

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja ja svarene dine tyder ikke på at du har høy utdannelse overhodet, og da ikke i biologi.

"Ja ja svarene dine tyder ikke på at du har høy utdannelse overhodet, og da ikke i biologi."

Den setningen her tyder i hvert fall på at du strøyk i norsk.

ShitDiddelyDo

Nå er du arrogant og uforskammet, muligens pga. mindreverdskomplekser. Tror du virkelig at jeg har tenkt å diskutere mine erfaringer med deg. Ikke vet du noen ting om min alder, forsåvidt ikke om mitt kjønn heller. Sosial intelligens er viktig også på nettet.

Jeg er ikke arrogant og uforskammet når jeg påstår at et voksent menneske som vet nada om GH og testosteron, er stein, stokk dum.

Da konstanterer jeg fakta.

Du er selvsagt unnskyldt hvis du er 12 år gammel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...