Gå til innhold

PC-muskelen for viderekomne

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Loverboy

Nå er det ganske nøyaktig 2 måneder siden jeg leste om PC-muskelen i et innlegg her og bestemte meg for å trene den opp.

Nå sitter jeg her med en muskel som virker og har opplevd en del rare ting jeg ikke trodde var mulig. Men det er et stykke igjen tror jeg, da jeg enda ikke har prøvd det ut med en dame.

For det første så tok det KUN ca 4-5 uker før jeg opplevde min første tørre orgasme. Utrolig merkelig og ikke det minste nytbart, men likevel noe. Hele settingen gjør at det blir mye fokus på teknikk. Nå klarer jeg å nyte det, og skjønner at det kan være nesten like godt som "full pakke", men føler bare at jeg behersker teknikken 90% og har møtt veggen nå.

Har altså noen spørsmål til de som KAN dette fullt ut.

1) Jeg klarer å få en tørr orgasme, men hvis det er lenge siden jeg hadde det sist (mer enn ett-to døgn) kommer utløsningen rett etter den tørre orgasmen, nesten som å få to på rappen. Altså ikke ønsket effekt. Må jeg trene mer?

2) Hvis jeg skal få dette til å funke må dama ikke røre en muskel i det øyeblikket jeg fyrer av den tørre. Kan jeg trene meg ytterligere opp, så jeg kan fyra av uten å måtte avbryte? Eller er og blir dette et samspill?

3) Etter en tørr orgasme slukner junior. Ikke som ved utløsning, men kanskje til 50% av normalt. Det tar ikke mer enn 2-3 min før junior står igjen, men likevel ikke helt ønskelig, hvis det kan unngåes. Går det an å lære en teknikk for å beholde ereksjonen? Forresten så minner jo dette litt om kvinners beskrivelse av orgasme.

4) Leste at neste orgasme kunne bli sterkere. Det har ikke jeg opplevd (ennå). Det samme med at ereksjonen kunne bli hardere. Riktig eller galt?

5) Med en dame, bør jeg slippe meg tilbake/helt ned mellom hver tørre orgasme, eller er det best å ligge å vake, rett under toppen?

6) Når en tørr orgasme drar av er det akkurat som sædlederen blir fylt opp fram til der muskelen setter inn. Altså det blir en liten utløsning og videre litt sæd som beveger seg ut i etterkant. Denne lager en del skum. Er det jeg som ikke kniper hardt nok?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145832-pc-muskelen-for-viderekomne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DonJuanDeCorazon

Hei!

Bare noen tips og erfaringer fra min side her:

Å lære dette er litt som å lære å sykle. I starten funker det ikke i det hele tatt, en faller i ett sett. Så klarer en å sykle noen meter før en faller, deretter går det greit å sykle en god stund, men det vakler ganske mye. Senere derimot, er det å sykle den enkleste sak i verden, og man kan gjøre mange ting samtidig, uten å tenke på hva som skal til for å sykle.

I det du skal prøve det ut med ei dame er det bra om hun onanerer deg etc. Da er det lett å si ifra når du kommer og må knipe etc. Senere kan du også gjøre det under samleie.

Husk at kniping hjelper for generelt å kontrollere opphisselsesnivået, så det hjelper for å holde ut mye lenger _før_ du får orgasme også.

>1) Jeg klarer å få en tørr

orgasme, men hvis det er lenge

siden jeg hadde det sist

(mer enn >ett-to døgn) kommer

utløsningen rett etter den tørre

orgasmen, nesten som å få to på

rappen. Altså ikke ønsket effekt.

Må jeg trene mer?

Dette er forskjellig fra person til person. For meg så kan jeg i det jeg har fått noen tørre orgasmer også få noen våte, men uten at pikken mister mer enn bare litt av stivheten.

Prøv å holde tilbake nummer to, evt vær ekstra varsom med berøringene etter orgasme nr. 1.

>2) Hvis jeg skal få dette til å funke må dama ikke røre en muskel i det øyeblikket jeg fyrer av den tørre. Kan jeg trene meg ytterligere opp, så jeg kan fyra av uten å måtte avbryte? Eller er og blir dette et samspill?

Det er et samspill, men ikke vær redd for å ta kommandoen i senga. Damene liker det veldig godt.

Forklar henne hva du trenger, så vil det fungere helt utmerket.

>3) Etter en tørr orgasme slukner junior. Ikke som ved utløsning, men kanskje til 50% av normalt. Det tar ikke mer enn 2-3 min før junior står igjen, men likevel ikke helt ønskelig, hvis det kan unngåes. Går det an å lære en teknikk for å beholde ereksjonen? Forresten så minner jo dette litt om kvinners beskrivelse av orgasme.

Ja, det høres ut som om du kniper for hardt, eller rettere sagt, du bruker for mye energi på å knipe. Senere vil det være lettere å nyte samtidig med at du kniper helt automatisk.

>4) Leste at neste orgasme kunne bli sterkere. Det har ikke jeg opplevd (ennå). Det samme med at ereksjonen kunne bli hardere. Riktig eller galt?

Sikkert variabelt fra person til person. Endel av dette er å finne ut av hvordan din kropp fungerer.

>5) Med en dame, bør jeg slippe meg tilbake/helt ned mellom hver tørre orgasme, eller er det best å ligge å vake, rett under toppen?

Det fine er at dette kan du bestemme helt på egenhånd etterhvert, så ta det du eller dere liker best. Variasjon er bra!

>6) Når en tørr orgasme drar av er det akkurat som sædlederen blir fylt opp fram til der muskelen setter inn. Altså det blir en liten utløsning og videre litt sæd som beveger seg ut i etterkant. Denne lager en del skum. Er det jeg som ikke kniper hardt nok?

Du kniper nok helt riktig. For meg er det også slik at det kommer litt for hver gang jeg får orgasme. Noen gansger kommer det mye, men mer som en lang sprut og ikke mange korte intense spruter.

Det viktigste er at du ikke mister all opphisselsen i det det skjer. Du må lære å ta vare på endel av opphisselsen videre. Men det kommer, det er jeg helt sikker på.

Etterhvert blir det automatisk, og du kan fokusere på hvor godt det er og hvor opphisset du blir, og ikke hvor hardt du må knipe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...