Gå til innhold

utroskap

Gjest hvorfor stoppet jeg ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor stoppet jeg ikke?
Skrevet

øl, vin, begjær, lyst, beføling, kyss, avkledd, het lidenskap, sex

panikk, anger, sinne, skam, usikkerhet, fortvilelse, sorg, sårbarhet, redsel, skyldfølelse, tvil, selvforaktelse

Hvorfor lot jeg det gå så langt? Hvorfor stoppet jeg ikke mens leken var god? Hvordan kan jeg leve med angeren, skammen og selvforaktelsen?

Gjest tiritus
Skrevet

nei, det er det bare du som kan svare på...alt går ikke som planlagt her i livet, noen ganger tar "forbudte" følelser overhånd...men da angrer man ofte etterpå...

En har mange sider ved seg selv, og en av disse sidene ved deg sa kanskje"kom igjen ,hør meg, hør på lystene dine, hør på spenningssiden ..."og da hørte du nok for lenge på den delen ...du har sikkert lært, men en annen gang så, før noe skjer, stopp etter og kjenn etter hva den andre delen av deg mener(den snille, fornuftige delen....)

Gjest tjohooo
Skrevet

nei, det er det bare du som kan svare på...alt går ikke som planlagt her i livet, noen ganger tar "forbudte" følelser overhånd...men da angrer man ofte etterpå...

En har mange sider ved seg selv, og en av disse sidene ved deg sa kanskje"kom igjen ,hør meg, hør på lystene dine, hør på spenningssiden ..."og da hørte du nok for lenge på den delen ...du har sikkert lært, men en annen gang så, før noe skjer, stopp etter og kjenn etter hva den andre delen av deg mener(den snille, fornuftige delen....)

tror de har noe innen cabala som går på at vi har en ond kraft inni oss som prøver å overvinne den gode, og at man alltid skal prøve å lytte til den gode.. hmm..eller noe med to ulver som kjemper i mot hverandre, en ond, en god, la den gode vinne. yes.

Gjest sånn er det med den saken
Skrevet

Fordi du er et menneske.

Gjest werwe
Skrevet

For meg høres det ut som du har hatt det veldig fint. Hvorfor da angre?

Skrevet

Ja, sånn kan det gå når man blander øl og vin.

Skrevet

Trikset burde vært å være bevisst nok til å unngå potensielt farlige situasjoner! Selv den mest trofaste partner kan falle for fristelsen hvis den blir for stor, så dersom man anser trofasthet som en dyd bør man unngå situasjonene.

serendipity
Skrevet

Ja, sånn kan det gå når man blander øl og vin.

Neida øl og vin gjør fin, vin og øl blir krøll ;-)

Skrevet

Neida øl og vin gjør fin, vin og øl blir krøll ;-)

Ja, det har jeg lært av Hege Schøyen.

Cluet er antakelig at man bør gå fra svak til sterkere, ikke omvendt.

Gjest tjohooo
Skrevet

Fordi du er et menneske.

å herregud

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...