Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere ...

Anbefalte innlegg

Gjest dame uten signatur

He he.. Nei, faktisk så har jeg ikke hatt så mange, bare 5-6-7 stk. Men jeg er vel en av få virker det som på dette forumet som ikke har hatt mange partnere selv, men som likevel syntes det er flott at andre gjør som de selv lyster ;-)

Tenkte at du tok deg litt nær, siden reaksjonen var så sterk :0) men ser jo nå din forklaring :0) er forresten helt enig med deg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

11

• ShitDiddelyDo

5

• morsan

2

• Babette

2

serendipity

Nei, det sier noe om deg. Du teller knullene dine?

Det grenser i så fall til det ultimate vannvidd!.

Hilsen en med langt flere enn 2 partnere, og likevel mer enn 1000 knull.

(Og det kan jeg si helt uten å telle!).

Hvor mange man har knullet, eventuelt hvor mange knull man har totalt, sier for øvrig fint lite om din erfaring.

Du kan ha vært rå i senga de 10 gangene du har pult, rett og slett fordi du har det i deg og er et sykt talent i knulling, men du kan også knulle 10000 ganger og fortsatt være like fuckings elendig.

Ja ikke i RL da. Men det er mulig det ikke stemmer.

Gjest QuePasta

Fra folkehelsas rapport om seksualvaner:

"I 1987, 1992 og 1997 var median antall partnere hittil i livet for personer uten samboendepartner h.h.v. 6, 5 og 7 for menn og 6, 5 og 6 for kvinner. "

10.000 personer ble spurt hver gang. Undersøkelsen var anonym.

Annonse

Gjest ikke signatur

?

hadde mange ONS. 19 første gangen, er 30 nå og gift.

Angrer på at jeg hadde ONS (etter byturer). Var nok med over 50 (?), men med noen bare litt roting. Dum ting å gjøre.. skulle ønske jeg bare hadde vært med mannen min, eller bare et par.

Gjest malun

Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så opphengt i hvor mange partnere man har hatt..

Desto flere..jo mere rundbrenner er man!

Det som er viktig er hvor mange knull man har hatt..

Jeg har hatt 2 partnere og nesten 1000 knull. Det sier mer om f.eks erfaring enn en som har hatt 40 ONS...ikke sant??!

;-)

Synes det er hakket sykere at du teller antall knull når de kommer opp mot 1000...

;oP

Annonse

Gjest nonickmannen

Godt det ikke bare er meg som har vært med mange!;)

Hmm, jeg har egentlig aldri tenkt over antallet. Men dere mener at dette er mange tatt i betraktning at vi snakker om en tidsperiode fra 14år - 30år

med en forhold inni disse årene hvor jeg har vært helt trofast.

Hmm, jeg har egentlig aldri tenkt over antallet. Men dere mener at dette er mange tatt i betraktning at vi snakker om en tidsperiode fra 14år - 30år

med en forhold inni disse årene hvor jeg har vært helt trofast.

Mener du at du har vært trofast mot én partner i ni år (? litt vanskelig å skjønne innlegget ditt) av de 16 årene du har vært seksuelt aktiv, og at du på de resterende 7 årene har hatt 70?

Om det er "for" mye, kommer jo an på øyet som ser.

Men hvis man skal prøve å gjøre det umulige, nemølig å bedømme antallet objektivt, så vil du vel ikke med hånden på hjertet si at 70 partnere er "få"? Uansett hvor mange år det er spredd over??

Tror dette absolutt ligger i det "øvre skiktet" - at det ikke er så mange som har hatt såpass mange partnere.

Og det uansett om man måtte mene at 70 er for mye eller for lite eller akkurat passe! :-)

Gjest nonickmannen

Mener du at du har vært trofast mot én partner i ni år (? litt vanskelig å skjønne innlegget ditt) av de 16 årene du har vært seksuelt aktiv, og at du på de resterende 7 årene har hatt 70?

Om det er "for" mye, kommer jo an på øyet som ser.

Men hvis man skal prøve å gjøre det umulige, nemølig å bedømme antallet objektivt, så vil du vel ikke med hånden på hjertet si at 70 partnere er "få"? Uansett hvor mange år det er spredd over??

Tror dette absolutt ligger i det "øvre skiktet" - at det ikke er så mange som har hatt såpass mange partnere.

Og det uansett om man måtte mene at 70 er for mye eller for lite eller akkurat passe! :-)

Beklager dårlig formulering.

Jeg har hatt en del forhold inni mellom alt fra 2måneder til 5-6 år. og i disse forholdene har jeg alltid vært trofast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...