Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slik føler jeg meg nå.

Ringte i går for å høre hvor mange egg som var befruktet, Ett av fem. Dette var jo lovende tenkte jeg, helt til de ringte i fra sykehuset og sa at det ene egget ikke var av god nok kvalitet til å settes tilbake.

Datt rett ned i kjelleren, vet ikke om jeg klarer å klatre opp igjen. Sånn føles det nå.

Beklager all sutringen, men det føles faktiskt litt godt å få skrevet det ned.

Her vet jeg det er mange som går igjennom det samme, og som forstår....

Gruer meg til å måtte forklare alle hva som har skjedd. Er så lei av å høre alle de gode rådene osv. selv om jeg er klar over at de mener det godt.

Dette var det 3. forsøket, men får heldigvis prøve på nytt da det ikke var vellykket, så jeg får bruke det neste halve året til å opparbeide nok krefter og optimisme.

Jeg vet det blir bedre etter hvert.

Takk for at jeg fikk lesse av meg, og lykke til videre til dere alle:o)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145898-nede-i-kjelleren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i gang

Kjære Pristina,

Det var fryktelig trist å lese om forsøket ditt, vet akkurat hvordan du har det nå, føler virkelig med deg. Man blir så bitter og frustrert.

Kan fortelle om mine forsøk for jeg har/ er i samme båt.

I fjor høst begynte vi vårt første forsøk og måtte avbryte da eggposene ikke ville vokse (fikk for små doser) måtte da vente tre mnd. for å begynne på`n igjen. Med friskt mot og en lang ventetid på tre mnd.startet vi på igjen i januar med høyere doser og det gikk, heldigvis. Fikk ut ni egg og bare ett ble befruktet. ventetiden på 12 dager var fryktelig lange, og mensen kom den, så var langt nedi kjelleren på det tidspunktet.

Var klar for å begynne på igjen etter nok en gang tre mnd, men så kom påskeferien og måtte vente èn mnd. til. Ringte inn mens nå for bare en uke siden og fikk da beskjed om at ventetiden er så lang og så lang kø at vi må vente til høsten. Sykehuset har også stengt i juli. Gjett om jeg tok til tårene og ble både sint og frustrert. Så nå venter vi atter en gang igjen, syns ikke jeg har gjort annet. Har fått byttet sykehus som ikke har lukket i sommer og håper vi kommer inn så snart som mulig. Jeg har vært langt nede og er nå sykemeldt for å komme meg igjen og begynner å jobbe rett over 17. mai. Klarer rett og slett ikke jobbe, vil bare være hjemme å samle tanker og tenke. Tenker mange ganger at Life is not fair, men jeg håper og krysser alt for at det skal gå bra med oss alle som sliter.

Ønsker deg lykke lykke til med neste forsøk, vet ikke hva jeg skal si og hva som hjelper, men vær positiv og ha håp. Krysser alt for oss :o)

Stor klem fra Synne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145898-nede-i-kjelleren/#findComment-923771
Del på andre sider

Kjære Pristina,

Det var fryktelig trist å lese om forsøket ditt, vet akkurat hvordan du har det nå, føler virkelig med deg. Man blir så bitter og frustrert.

Kan fortelle om mine forsøk for jeg har/ er i samme båt.

I fjor høst begynte vi vårt første forsøk og måtte avbryte da eggposene ikke ville vokse (fikk for små doser) måtte da vente tre mnd. for å begynne på`n igjen. Med friskt mot og en lang ventetid på tre mnd.startet vi på igjen i januar med høyere doser og det gikk, heldigvis. Fikk ut ni egg og bare ett ble befruktet. ventetiden på 12 dager var fryktelig lange, og mensen kom den, så var langt nedi kjelleren på det tidspunktet.

Var klar for å begynne på igjen etter nok en gang tre mnd, men så kom påskeferien og måtte vente èn mnd. til. Ringte inn mens nå for bare en uke siden og fikk da beskjed om at ventetiden er så lang og så lang kø at vi må vente til høsten. Sykehuset har også stengt i juli. Gjett om jeg tok til tårene og ble både sint og frustrert. Så nå venter vi atter en gang igjen, syns ikke jeg har gjort annet. Har fått byttet sykehus som ikke har lukket i sommer og håper vi kommer inn så snart som mulig. Jeg har vært langt nede og er nå sykemeldt for å komme meg igjen og begynner å jobbe rett over 17. mai. Klarer rett og slett ikke jobbe, vil bare være hjemme å samle tanker og tenke. Tenker mange ganger at Life is not fair, men jeg håper og krysser alt for at det skal gå bra med oss alle som sliter.

Ønsker deg lykke lykke til med neste forsøk, vet ikke hva jeg skal si og hva som hjelper, men vær positiv og ha håp. Krysser alt for oss :o)

Stor klem fra Synne

Tusen takk for svaret ditt.

Det er godt å høre i fra likesinnede.

Jeg vet hvor frustrerende all denne ventingen er.

Håper du kommer snart til, og at alt kommer til å klaffe. Skal krysse fingrene mine for deg.

Ønsker deg masse lykke til.

Klem i fra Pristina.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145898-nede-i-kjelleren/#findComment-923883
Del på andre sider

Gjest I gang

Tusen takk for svaret ditt.

Det er godt å høre i fra likesinnede.

Jeg vet hvor frustrerende all denne ventingen er.

Håper du kommer snart til, og at alt kommer til å klaffe. Skal krysse fingrene mine for deg.

Ønsker deg masse lykke til.

Klem i fra Pristina.

Takk for svar du og :o) Det skal nok gå bra med oss skal du se.

Vi høres!

-Synne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145898-nede-i-kjelleren/#findComment-923891
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...