Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

34

• ShitDiddelyDo

33

• mil1365380270

18

• tjohei

6

ShitDiddelyDo

Hehe... tror du!

Man lukter lusa på ganga... det er enkelt å sluse ut de som kun er ute etter ONS...

Det er ikke et problem i det hele tatt!

Lurer på hvorfor mannfolk tror det?

Vi tror selvfølgelig at dere ikke klarer det rett og slett fordi det er umulig å se forskjell på en som er ute etter en hyggelig samtale, bli kjent med deg og noen å snakke med, og han som er ute etter et ONS.

Da ser jeg selvsagt bort i fra disse som ikke vet hvordan man gjør det. De skiller dere lett ut.

Men det er ikke de som er "problemet".

Vi tror selvfølgelig at dere ikke klarer det rett og slett fordi det er umulig å se forskjell på en som er ute etter en hyggelig samtale, bli kjent med deg og noen å snakke med, og han som er ute etter et ONS.

Da ser jeg selvsagt bort i fra disse som ikke vet hvordan man gjør det. De skiller dere lett ut.

Men det er ikke de som er "problemet".

Har KUN møtt den typen jeg, ute altså, tror ikke på sjekking på byen for å si det slik, vet at de fleste mannfolk som er ute er ute etter en ting, men noen ONS har jo blitt til mere selv om at det ikke var meningen... Så man kan vel aldri vite...

Tror du at alle kvinner er like naive? Ikke denne damen! for å si det sånn...

ShitDiddelyDo

Har KUN møtt den typen jeg, ute altså, tror ikke på sjekking på byen for å si det slik, vet at de fleste mannfolk som er ute er ute etter en ting, men noen ONS har jo blitt til mere selv om at det ikke var meningen... Så man kan vel aldri vite...

Tror du at alle kvinner er like naive? Ikke denne damen! for å si det sånn...

"Tror du at alle kvinner er like naive? Ikke denne damen! for å si det sånn..."

Man er da ikke naiv bare fordi man stoler på noen.

Mange av de hyggelige guttene man møter ute er tross alt ikke ute etter noe mer enn en hyggelig prat, og kanskje det å bli kjent med deg.

Problemet er å skille disse fra de som er ute etter sex. De drevne sex-jegerne oppfører seg tross alt nøyaktig så hyggelig som de som ikke er ute etter sex, og de avslører seg selvfølgelig ikke før du aldri hører noe fra dem igjen.

De siklende fyllikene regnes ikke engang. En hver idiot klarer å skille ut dem på 100 meters avstand.

Du er såååå flink. Jeg røyker altfor mye. Så hvis jeg skal slutte må jeg trappe ned.

og den pubsituasjoen uten røyk, høres ikke grei ut synes jeg. Tror ikke de greier det her på Grünerløkka. Her er masse gamle, innbarkede røykere. Det finnes en visnok en løsning hvis man kaller det for en nattklubb. Der har man lov å røyke etter 1.juni har jeg hørt.

æsj.. nå har jeg lest igjennom hele den dumme diskusjonen deres.. blir bare sjalu på dere, og hvordan kan jeg i det hele tatt åpne en diskusjon med en jente ute?

jeg bestemte meg en gang for og si til en jente jeg hadde sett på en times tid på en fest 'hei så fin du er' også bare ignorerte hun meg når jeg endelig hadde fått mannet meg opp... da gadd jeg ikke mer og gikk hjem..

æsj.. nå har jeg lest igjennom hele den dumme diskusjonen deres.. blir bare sjalu på dere, og hvordan kan jeg i det hele tatt åpne en diskusjon med en jente ute?

jeg bestemte meg en gang for og si til en jente jeg hadde sett på en times tid på en fest 'hei så fin du er' også bare ignorerte hun meg når jeg endelig hadde fått mannet meg opp... da gadd jeg ikke mer og gikk hjem..

Hvilket tips vil du ha da? Kan jeg hjelpe deg?

LOL, jeg kan sikkert gi deg noen tips, jeg er gammel i gamet :o)

Annonse

Uff, jeg er faktisk litt sånn at fest er fyll og fyll er fest. Men det blir ikke så ofte da. Og så blir jeg så sliten dagen derpå. Orker nesten ikke å stå opp av senga.

Nå er jeg sikkert slem, men du orker det du vil.

Du klager på dårlig råd - lite penger. Det er aldri snakk om den minste ungen din, men deg - "Jeg får klare meg med det jeg har, eller sulte" sier du. De fleste hadde vel driti i røyken, hvis det var så ille at ungen ikke fikk mat.

Falske pupper har du også, hvordan i all verden har du råd til slikt, hvis du har det så dårlig. Så det på 100 nyeste, og må si jeg lurte. Mulig de er gamle, men allikevel. Jeg har forstått det sånn at du alltid har hatt det ille.

Du kan ikke gå ut av døra for å kjøpe det mest nødvendige til ungen din og deg, men jammen kan du gå ut å ta en øl, eller fler. Ikke noe galt i det, men det bør da være en balanse.

Du klager på helsevesnet, men du får TRE uker på rehab. hvert år. Jada vel unt for de som trenger det, men hva klager du etter egentlig.

Mulig du syntes jeg er slem nå, men kan du forklare meg sammenhengen

Nå er jeg sikkert slem, men du orker det du vil.

Du klager på dårlig råd - lite penger. Det er aldri snakk om den minste ungen din, men deg - "Jeg får klare meg med det jeg har, eller sulte" sier du. De fleste hadde vel driti i røyken, hvis det var så ille at ungen ikke fikk mat.

Falske pupper har du også, hvordan i all verden har du råd til slikt, hvis du har det så dårlig. Så det på 100 nyeste, og må si jeg lurte. Mulig de er gamle, men allikevel. Jeg har forstått det sånn at du alltid har hatt det ille.

Du kan ikke gå ut av døra for å kjøpe det mest nødvendige til ungen din og deg, men jammen kan du gå ut å ta en øl, eller fler. Ikke noe galt i det, men det bør da være en balanse.

Du klager på helsevesnet, men du får TRE uker på rehab. hvert år. Jada vel unt for de som trenger det, men hva klager du etter egentlig.

Mulig du syntes jeg er slem nå, men kan du forklare meg sammenhengen

Bare på mail, ikke her inne :)

"Tror du at alle kvinner er like naive? Ikke denne damen! for å si det sånn..."

Man er da ikke naiv bare fordi man stoler på noen.

Mange av de hyggelige guttene man møter ute er tross alt ikke ute etter noe mer enn en hyggelig prat, og kanskje det å bli kjent med deg.

Problemet er å skille disse fra de som er ute etter sex. De drevne sex-jegerne oppfører seg tross alt nøyaktig så hyggelig som de som ikke er ute etter sex, og de avslører seg selvfølgelig ikke før du aldri hører noe fra dem igjen.

De siklende fyllikene regnes ikke engang. En hver idiot klarer å skille ut dem på 100 meters avstand.

Om man stoler på noen etter å ha møtt dem en gang på byen, så vil jeg kalle vedkommende TOTALT naiv...

Tilit må tjenes, den er der ikke bare ved et knips!

Annonse

ShitDiddelyDo

Om man stoler på noen etter å ha møtt dem en gang på byen, så vil jeg kalle vedkommende TOTALT naiv...

Tilit må tjenes, den er der ikke bare ved et knips!

Jeg er ikke enig med deg. Jeg ser ingen grunn til ikke å stole på en hyggelig fyr man møter på byen.

Man taper ingenting ved å stole på fyren.

...selvsagt med mindre du tar han med hjem, men man trenger ikke å stole på noen for å hygge seg sammen over en samtale og noen øl.

Hvis du generelt ikke stoler på folk og mener - som du skriver - at tillit er noe man må gjøre seg fortjent til, så har du en innstilling du kan tape på.

Du kan tape potensielt nye bekjente.

Men du fikk mailen? Ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Alle har sine hemmeligheter på nettet.

Ja jeg fikk den, har lest den nå. Jeg av alle burde egentlig forstått bedre enn å skrive et så idiotisk innlegg til deg.

Men som sagt beklager, og det du skrev blir mellom oss, vær 100% sikker på det.

Har vært å fisket i dag, så derfor har jeg ikke vært innpå å beklaget før nå. Men jeg har tenkt på det i hele dag, og det tror jeg må være første gangen jeg har tenkt på dol/nettet etter avlogging. Som regel logger jeg av og ferdig med det, da er tankene et annet sted.

Ja jeg fikk den, har lest den nå. Jeg av alle burde egentlig forstått bedre enn å skrive et så idiotisk innlegg til deg.

Men som sagt beklager, og det du skrev blir mellom oss, vær 100% sikker på det.

Har vært å fisket i dag, så derfor har jeg ikke vært innpå å beklaget før nå. Men jeg har tenkt på det i hele dag, og det tror jeg må være første gangen jeg har tenkt på dol/nettet etter avlogging. Som regel logger jeg av og ferdig med det, da er tankene et annet sted.

Ikke tenk mer på det:o)

Jeg vet jeg kan skrive noen ganske aggressive innlegg innimellom når jeg er irritabel så jeg har sikkert skrevet noe du har irritert deg over tidligere.

Fint du fikk mailen da, jeg var ikke sikker på adressen, den lå inne på hotmailen min. Fikk litt hjertebank over at den kanskje havnet feil sted.

Jeg er ikke enig med deg. Jeg ser ingen grunn til ikke å stole på en hyggelig fyr man møter på byen.

Man taper ingenting ved å stole på fyren.

...selvsagt med mindre du tar han med hjem, men man trenger ikke å stole på noen for å hygge seg sammen over en samtale og noen øl.

Hvis du generelt ikke stoler på folk og mener - som du skriver - at tillit er noe man må gjøre seg fortjent til, så har du en innstilling du kan tape på.

Du kan tape potensielt nye bekjente.

Da kan vi bare konstantere at vi ikke har samme betydningen av tilit...

Når jeg hører ordet å stole på noen, mener jeg en god venn/kjæreste/familie, man kan fortelle det som ligger hjertet nærmest...

Det ligger ikke i min natur å bare gi tilit til mennesker man kun har møtt en gang... Dette kansje fordi jeg har blitt brendt et par ganger, både av såkalte nye " venner".

MAn kan ikke stole fullt å fast på alle man møter og jeg syntes det er fint å kunne lirke ut de som man ikke vil ha i livet sitt!

Men dette stammer fra erfaringer.

"Dersom du går til sengs etter en kveld, skjønner du at dette er for en natts opplevelse. Etterpå finner du ut om det kan være mer..."

Hehe, selvfølgelig har du rett i det du skriver, men når du har kommet så langt har jo han allerede fått det han var ute etter, og du avslører han i ettertid.

I rest my case! :)

Jeg er veldig enig med deg i det du skriver at det ikke vil være lett å skille den dyktige ONS-jegeren fra den som "bare er en hyggelig fyr".

Men ettersom det sikkert er mange jenter som også er ute etter sex bare, så har de jo ikke blitt lurt likevel.

Men i tillegg til dette så er det dessverre noen jenter som tror på julenissen, og som derfor blir såret. Det er ikke noe galt i å ha sex første kvelden, men det er galt dersom hun håper og tror at dette er veien til et forhold.....

Og det KAN det være - jeg hadde sex første kvelden med han som jeg nå er gift med! :-)) Men den gang var jeg bare ute etter sex *he he* Men så ble det mer.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...