Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

Det var jo en stor nedtur, for vi hadde 5 egg som var veldig fine sa de, så jeg håpet at ihvertfall 1 skulle overleve. Men nå tar vi "sommerferie" fra forsøk, og godt å få litt annet å tenke på. Så får vi se til høsten...Kan jo håpe på mirakler i mellomtiden. Skal prøve litt mer alternativ behandling. Lykke til alle sammen.

klem zabo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146189-frosne-egg-ingen-overlevde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å tråkke på noen i dette foraet, men heter det virkelig 'overleve'?

Ja, når eggene er frosne, så er det mest kritiske opptiningsfasen. Mange klarer ikke det og "overlever" ikke. Det er visst en tøff prosess. Dette sjekkes før de settes inn. Jeg håpet at 1 av 5 skulle klare det, men nei ikke denne gangen. Vi har en skjønn 2 1/2 åring, så vi storkoser oss med henne. Så vokser vel familien etterhvert:-) Vi gir oss ikke. Det var vårt første søskenforsøk.

Hilsen zabo

Annonse

Gjest Marte 23 år og 6 uker på veg

Hei, jeg har skrevet det jeg skriver nå litt lenge opp, men ja jeg synes du og flere her inne burde prøve alternativ behandling, jeg vet at en Hugo Stenberg (www.hugohealer.com) har hjulpet vannvittig mange ufrillig barnløse. Akkupunktur er også tingen!!!

Lykke til, god sommer!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...