Gjest in-love-marius Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg er en gutt på 21, som har vært så heldig å funnet jenta i mitt liv, men typisk nok kan vi ikke være sammen likevel... Vi møttes over internett for et halvt år siden, og dro på et par vellykkede dater (uten at det ble noe mer enn en klem eller to).. etter dette har hun sagt at hun ser mer på meg som en veldig god venn, men at hun ikke vil utelukke noe litt fram i tid. vi møtes 3-4 ganger i uka, og finner på ting, og koser oss i hverandres selskap. (når vi er på tomannshånd hender det ofte at vi kjæler litt med hverandre, litt stryking og kroppskontakt, men ikke noe mer) Jeg har også møtt endel av venninnene hennes, og de syntes jeg var "søt og hyggelig", og lurte på om vi var sammen.. Hun vet hvordan jeg føler for henne, men jeg har sagt at hvis hun bare vil være venner, så er det greit for meg. (men jeg vil jo aller helst ha henne til å være kjæresten min, hun har alt jeg noengang har sett etter, og har i tillegg sansen for meg) Hun har mye å gjøre i hverdagen (veldig flink på skolen), og har sagt at hun akkurat nå ikke har tid til noe mer, og at jeg ikke må "pushe for mye på".. hun gjorde det også slutt med eksen ikke så lenge før jeg møtte henne, dette kan jo være en grunn til at hun ikke vil inn i noe forhold nå. Det jeg lurer på er hvordan jeg burde oppføre meg for å fortsatt ha noen mulighet hos henne, burde jeg bare være en kompis, eller burde jeg også iblant vise at jeg vil ha mer enn det? Jeg har f.eks. en idé om å plukke blomster og gi henne et kyss, men er litt redd for at hun skal trekke seg unna da.. vet jo ikke helt hva hun egentlig føler for meg.. Kan noen hjelpe meg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146203-har-jeg-noen-sjanse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BigTimeDaddy Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Første råd er å respektere hennes syn på deres "forhold" for øyeblikket. At hun sier at det kan bli noe mer på sikt er vel for å teste deg ut eller se hvor lenge hun kan utnytte deg til hun finner en annen. Mitt andre råd er å treffe henne mindre, la henne ta mer initiativ til å treffes. Si nei en gang i blant så hun ikke får følelsen at du sitter og venter på henne...det er turnoff for henne hvis hun tror det! Dyrk interessene dine og vær sammen med vennene dine...husk du er single og kan gjøre hva du vil...til og med flørte med andre damer! La henne alltid ta første steg til fysisk kontakt (klem, stryking osv.) så lenge dere ikke er kjærester. Alt annet vil virke klengete! Hvis hun stryker deg på armen..len deg godt til rette og si til henne at du synes hun er flink og at det er deilig...ikke begynn å stryke på henne mens hun holder på! Hun må også føle at hun gir noe til deg! Hvis du følger disse rådene øker du i det minste sjansene dine hos henne og beholder status som kul fyr i stedet for en dott! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146203-har-jeg-noen-sjanse/#findComment-926381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady 2004 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Mitt råd til deg er: VÆR DEG SELV HELT OG HOLDENT. For å være en annen enn den man er,vil før eller siden vise seg og kan skade det vennskapet dere har nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146203-har-jeg-noen-sjanse/#findComment-926433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girlie22 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Første råd er å respektere hennes syn på deres "forhold" for øyeblikket. At hun sier at det kan bli noe mer på sikt er vel for å teste deg ut eller se hvor lenge hun kan utnytte deg til hun finner en annen. Mitt andre råd er å treffe henne mindre, la henne ta mer initiativ til å treffes. Si nei en gang i blant så hun ikke får følelsen at du sitter og venter på henne...det er turnoff for henne hvis hun tror det! Dyrk interessene dine og vær sammen med vennene dine...husk du er single og kan gjøre hva du vil...til og med flørte med andre damer! La henne alltid ta første steg til fysisk kontakt (klem, stryking osv.) så lenge dere ikke er kjærester. Alt annet vil virke klengete! Hvis hun stryker deg på armen..len deg godt til rette og si til henne at du synes hun er flink og at det er deilig...ikke begynn å stryke på henne mens hun holder på! Hun må også føle at hun gir noe til deg! Hvis du følger disse rådene øker du i det minste sjansene dine hos henne og beholder status som kul fyr i stedet for en dott! Lykke til! ville bare si at jeg er ganske enig med BigTimeDaddy her. Men vær for all del deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146203-har-jeg-noen-sjanse/#findComment-926579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruben S Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Møtes 3-4 ganger i uka??? Med mindre dere er 12 år og møtes for å leke så vil jeg nesten si at dere er sammen i praksis i hvert fall. Kanskje hun bare synes det er deilig at du ikke prøver deg, at det er noe hun verdsetter akkurat nå. Tiden jobber i hvert fall i din favør. Jo mer dere er sammen jo flere gode sider kan du få vist av deg selv. Faren her er at dere kan bli "bare gode venner", men da vil det ikke være naturlig å møtes så ofte, og hun vil begynne å snakke om andre gutter til deg. Så jeg tror du bør si fra om at du liker henne veldig godt, men at du ikke kommer til å gjøre noe framstøt. Det får evt hun gjøre når tiden er inne. Men viktigst av alt, hold deg i skinnet og ikke la "junior" styre opptredenen din... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146203-har-jeg-noen-sjanse/#findComment-926741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.