Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror egentlig ikke de fleste gutter bekymrer seg for den slags, men som vanlig kan jeg jo bare snakke for meg selv! :)

Du skriver: "men som vanlig kan jeg jo bare snakke for meg selv! :)"

Og selv der er du på ...øh... gyngende (!) grunn! :)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Du skriver: "men som vanlig kan jeg jo bare snakke for meg selv! :)"

Og selv der er du på ...øh... gyngende (!) grunn! :)

Med vennlig hilsen

Og med det konstanterer du at du selv opplever oppriktig bekymring for blant annet jentas lukkemusklatur før deres første samleie?

Jeg har aldri tenkt på den slags.

Annonse

ShitDiddelyDo

Hva mener du med et lumsk kvinnfolk?

Det kan være så mangt.

F.eks. kvinner med mer hår på dåsa enn på hue.

Selv den beste kan oppleve den slags, og jeg tror ikke det er uvanlig at menn som kommer i trusa på slike steinaldermennesker kan oppleve det som særdeles traumatisk.

Ikke godt å si om man noengang kommer over noe sånt.

Det kan være så mangt.

Selv den beste kan oppleve den slags, og jeg tror ikke det er uvanlig at menn som kommer i trusa på slike steinaldermennesker kan oppleve det som særdeles traumatisk.

Det er bra jeg barberer meg da så jeg ikke utsetter men for en slik traume :o)

ShitDiddelyDo

Det er bra jeg barberer meg da så jeg ikke utsetter men for en slik traume :o)

Det finnes heldigvis ikke så mange steinalderkvinner i vår tid, så de fleste har nok nå innsett viktigheten i å ta hensyn.

De eneste som går rundt ushava nå er vel burkababes, og de er uansett ikke min type.

Det kan være så mangt.

Og du slenger med leppa til meg...

når du selv mener det er traume å havne i seng med ei dame med hår på musa...

Ehhh...hva med å koste for egen dør a du :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Og du slenger med leppa til meg...

når du selv mener det er traume å havne i seng med ei dame med hår på musa...

Ehhh...hva med å koste for egen dør a du :)

Det er da mye morsommere å slenge med leppa til deg enn å slenge med leppa om meg selv! :)

Hvordan gikk det? :)

Hei damedame.

Ja, nå har jeg kjørt over typen opptil flere ganger og...............det var slettes ikke ille ;)

Men vi må "lære" han opp litt da, for han er litt vant med ren sex tror jeg...er mye kos, artig, humoristisk osv som kan følge med vet du.

"Jeg visste ikke sex kunne være sånn jeg"...sa han...godt kompeliment eller hva *latter*

Hilsen fra meg...

Hei damedame.

Ja, nå har jeg kjørt over typen opptil flere ganger og...............det var slettes ikke ille ;)

Men vi må "lære" han opp litt da, for han er litt vant med ren sex tror jeg...er mye kos, artig, humoristisk osv som kan følge med vet du.

"Jeg visste ikke sex kunne være sånn jeg"...sa han...godt kompeliment eller hva *latter*

Hilsen fra meg...

:)))

Høres flott ut!

Nyt det, ham, deg selv og dere.

Og han er helt sikkert veldiglærevillig, det tyder kommentaren hans på :)

God sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...