Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tok kjeisersnitt for 25 dager siden, jeg har vert kjempe sprek og kanskje ikkje tatt hensyn til såret. Jeg her bløtt nesten heletiden, nå har jeg hatt 2 dagers opphåld, men i dag begynte det igjen, det er friskt blod (ikkje så veldig mye)

Jeg synes å huske at jordmora sa at jeg ikke skulle blø mer en i 10 dager. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14635-hvor-lenge-skal-en-ha-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Hela renselseperioden brukar vara i 5-6 veckor. Då är det vanligt med kraftiga mensblödningar den första veckan och att de sedan blir mindre och mindre, för att sedan övergå till brunaktiga blödningar. I slutet av renselse perioden, övergår flytningarna(utfloden) till att bli mera gulaktig. Jag tycket att det hörs ut som du har blött mera änn vad som är normalt. Vid ett kejsarsnitt, är det inte ovanligt att renselseperioden är något kortare. Jag tycker därför att du skall kontakta din doktor för en bedömning. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...