Gjest mgst Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 ..hva kommer dette av?? Har gjennomgått to prøverørsforsøk og tidligere gått til akupunkturbeh. og menstruasjonen er blitt MYE tynnere etter dette.Varer bare i to dager og jeg behøver knapt bytte bind!!!(Men må jo selvsagt det da..!) Påviste Eggløsning ved El.tester og temp.måling sist mnd, så tror ikke det er uteblitt eggløsning som gjør det..?! Hadde og antydning til mindre blødninger enn hva som er normalt for meg (som i tillegg har litt endo) før siste forsøk.Må da nevne at jeg har og gått til litt akupunktur pga endoen,men er nå over ett halvt år siden.Det er kanskje spesielt etter dette at jeg merker forskjellen på blødningene. Er i midten av 30årene. Kjempetakknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146373-tynnere-mensbl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.