Gå til innhold

De sier jeg kunne fått meg en flottere type...

Anbefalte innlegg

Gjest modelljenta

Hei,

Skriver her for å sette ord på en fortvilelse hos meg. Jeg er en jente på 28 år. Jeg jobber til daglig som modell og har nokså mange oppdrag. Det å være modell er ikke ensbetydende med å være pen, men jeg vet at mange syns jeg er det.

Iallefall, så er saken den at jeg har fått meg kjæreste. Tidligere har jeg hatt flotte pene kjærester, men som kanskje har manglet masse på personlighet.

Jeg har lært av det. Har vært ute for så mange duste-menn, at jeg har valgt å fokusere på innsiden denne gang.

Og sånn er det, jeg er sammen med verdens snilleste, nydligste gutt. Han har et så stort hjerte, og jeg har det helt utrolig bra med ham.

MEN så kommer vennene mine og sier " Du kunne da fått noe flottere enn ham?!"

Min kjæreste er vel nokså normal. Han er ikke så høy, faktisk er jeg litt høyere enn ham. Og hans utseende er nok helt ordinært, men i mine øyne er han verdens skjønneste fordi han også har den mest fantastiske personlighet jeg vet.

Vi tenker på å gifte oss, men vennenr klarer altså å si at jeg burde finne en som er mer på mitt nivå. Også sier de ting som "Når folk ser dere, tenker de nok på hvordan han der har klart å fange den dama!"

Å, så såret jeg blir.

Hva kan jeg si til vennene mine? De syns jo oppriktig talt vi er et litt rart par?!

Håper på noen gode råd.

Og ps. Jeg lar meg ikke styre, de får meg ikke til å gjøre slutt med ham.

Fortsetter under...

..jeg synes du kunne fått deg mye flottere venner...stakkars dem med sånne holdninger ! ...ta godt vare på gutten din du...kanskje er han den peneste i flokken om ti-femten år..(?) ...du vet den lille andungen... Sjansen for et oppriktig trygt og godt liv er nok mye større med ham du har...og vær sikker på at han nok sliter litt med at du kanskje er på et "nivå" høyere enn ham....foreløpig... det gjør at han steller ekstra godt med deg... Gå for ham og lykke til videre : )

Gjest modellgutt

Jeg er gutt og har opplevd akkurat det samme.

En kamerat sa "du kan få så mye bedre enn henne". Han siktet da til personligheten til dama og ikke utseendet. Jeg synes det var veldig stygt sagt og ble såret.

Noen uker senere da det gikk mot brudd mellom meg og dama sa han det igjen, for å trøste meg på en måte. Da svarte jeg bare: "Hvordan reagerer du hvis jeg sier at jeg mener akkurat det samme om dama di?"

Han ble veldig i forsvarsposisjon og rimelig snurt der og da. Dagen etter kom han og ba meg om unnskyldning for det han hadde sagt. Jeg svarte at jeg bare hadde svart det jeg gjorde for å få han til å tenke litt over hva han hadde sagt, og det virket jo...

skorpionfisken

Hvis det er vennene dine så har du kanskje hatt dem en stund.

Minn dem på at du tidligere har vært sammen med mange "flotte" typer hvor lyset var på men ingen hjemme.

Her har du funnet en hvor lyset er på, selv om det ikke skinner så fantastisk, men det er noen hjemme som gjør det godt å varmt i livet ditt.

Om de ikke kan respektere det så let etter nye venner som ikke er så overfladiske.

Annonse

Gjest modelljenta 2

Jeg har vært i samme situasjon som deg ; vært modell i mange år og fått utallige beskjeder fra venner som har gitt uttrykk for at jeg kunne fått meg flottere kjæreste!

Vi ble også kalt skjønnheten og udyret av enkelte!!

Hev hodet og ikke bry deg,det er tross alt det innvendige som til slutt teller aller,aller mest!

Gjest bjelke

Uff, så tåpelig å si.. Klart det sårer deg!

Dette er tydeligvis en kommentar som gjentas. Jeg ville da spurt om de står der og sier at de misliker kjæresten min.

Eller kommentert hvor utrolig utseendefiksert de er, og gjort dem oppmerksom på at slike kommentarer sårer, for du er virkelig glad i ham.

Slike fjortisfakter bør gode venner holde seg unna... Si ifra!

Angela1365380318

Det vriker som om du vet selv best hva som er det riktige for deg. Nemmelig denne fantastiske gutten i motsetning til pene tomskaller!

Du har velgt å gå på insiden og ikke utsiden i valget på partner og det tror jeg vil lønne seg i det lengste. Joda det er på sett og vis kult med en kjæreste alle andre misunner deg, pga hans utsende, men det vil jo få deg til å fremstå styggere og etter en stund vil man nok bli lei at alle jentene snur seg etter han også.

Er det da ikke bedre med en du får ha i fred og som elsker deg av hele sitt hjerte?

Har du sett kongen av queens? Sexy dame sammen med fet man? Jeg synest de er kjempe søte sammen, utsende messig også, de fyller liksom ut hværandre..

Jeg tror du får fortelle vennene dine at det er han du vil ha, og hvor lykkelig han gjør deg. For det er tross alt du som skal se på han hele tiden og være sammen med han hele tiden!

Synest de ikke noe om det, så får du heller vurdere å bytte ut venne typene også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...