MarieLouis Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Klart det var, hvorfor skulle han ellers la henne gjøre det? Menn er da ikke stokk dumme og svake, de greier fint å sifra om det er noe de ikke vil. Poenget er jo at sånne ting vil de... Jeg vet hvem sjefen er. Har jobbet på samme sted selv. Og vet med 100% sikkerhet at han ikke er interessert i henne på den måten i alle fall. Hun har dessuten mann og barn (selv om det ikke alltid spiller noen rolle). Hun er ikke hans type i det hele tatt. Og jeg kan ikke se for meg at han liker henne på den måten, småfet, og solariumsbrun som hun er.... Han er ikke den eneste på jobben hun har gjort det med da. Da ville jeg virkelig lurt. Hun gjør det med de andre guttene også. Men uansett sært. Tror nok ikke hun ser på det som sexpress nei 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146399-kysse-andre-n%C3%A5r-man-er-i-parforhold/page/2/#findComment-928646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.