Gjest verpesyk jente 23 Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg har gått på p-piller i 5 år. I februar sluttet jeg, og da hadde jeg mensen sist...(3 måneder siden!) Er det vanlig å "miste" mensen i månedsvis etter å ha sluttet på pillen? -Eller burde jeg gå til lege? (Har tatt g-test, så jeg vet at jeg ikke er gravid) Er det noe jeg kan gjøre for å få igjen mensen? Eller hvor lenge kan jeg regne med å vente? Ønsker å lage barn snart! På forhånd, takk for svar 0 Siter
agnette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg har akkurat samme problem som deg! (godt vi er fler). Jeg har gått på p-piller i 8 år, og i januar sluttet jeg fordi jeg ønsker nå å bli gravid. Som deg har heller ikke jeg sett snurten av mensen siden.. Var hos legen med problemet mitt for ca en uke siden. doktoren tok flere blod-prøver av meg (hormon-prøver). Skal tilbake 25,.mai for å få svaret.Har lest endel om evt årsaker,men det nytter ikke å sitte å spekulere heller. Jeg tenker det verste med en gang -typisk. Men som sagt opplever jeg nå akkurat det samme som deg. Ta kontakt med fast-legen din, så tar han noen blodprøver av deg for å sjekke hormaonbalansen din. Lykke til, håper vi snart får tante Rød på besøk. Hehe:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.