Gå til innhold

mensen etter p-piller

Anbefalte innlegg

Gjest verpesyk jente 23

Jeg har gått på p-piller i 5 år. I februar sluttet jeg, og da hadde jeg mensen sist...(3 måneder siden!) Er det vanlig å "miste" mensen i månedsvis etter å ha sluttet på pillen? -Eller burde jeg gå til lege? (Har tatt g-test, så jeg vet at jeg ikke er gravid) Er det noe jeg kan gjøre for å få igjen mensen? Eller hvor lenge kan jeg regne med å vente?

Ønsker å lage barn snart! På forhånd, takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146415-mensen-etter-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat samme problem som deg! (godt vi er fler). Jeg har gått på p-piller i 8 år, og i januar sluttet jeg fordi jeg ønsker nå å bli gravid. Som deg har heller ikke jeg sett snurten av mensen siden.. Var hos legen med problemet mitt for ca en uke siden. doktoren tok flere blod-prøver av meg (hormon-prøver). Skal tilbake 25,.mai for å få svaret.Har lest endel om evt årsaker,men det nytter ikke å sitte å spekulere heller. Jeg tenker det verste med en gang -typisk. Men som sagt opplever jeg nå akkurat det samme som deg. Ta kontakt med fast-legen din, så tar han noen blodprøver av deg for å sjekke hormaonbalansen din.

Lykke til, håper vi snart får tante Rød på besøk. Hehe:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146415-mensen-etter-p-piller/#findComment-927761
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...