Prozak Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 sugingS sier vel vi oftest... "She never lost her head even when she was giving head" Lue Reed, er det ikke? Fra "The Wild Side"? :-) ".................." 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Lue Reed, er det ikke? Fra "The Wild Side"? :-) ".................." Tror det! ;-)) 0 Siter
favn Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 ....skal vi leke støvsuger? Jeg suger og du uler...... hehe 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hehe, neida. Jeg kan gjøre begge deler, helt utmerket faktisk (og ikke samtidig). Refererer bare et herlig, blodharry uttrykk jeg har hørt. Likte ikke uttrykket. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Likte ikke uttrykket. Nei, det var vel strengt tatt ikke spørsmål om hva som er det fineste uttrykket for BJ. 0 Siter
Vectrex Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 "Å "sverte reagensrøret" er et uttrykk vi ofte bruker i min familie." Oj! Jeg bare må komme med min superinterne... Jeg og sambis kaller 69 for kjeks i is (det kan man jo si blandt folk) Skal vi ha kjeks i is når vi kommer hjem... Dermed er orden for suging kjeks, og slikkeing is... Teit? Muligens.. Bj = kjeks Og så har vi ho den vanlige... skal vi hjem og strikke sokker? jeg strikker du sokker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.