Gå til innhold

Til alle skallede brødre:

Anbefalte innlegg

Gjest JMR1980
Skrevet

Driver og leser en bok som heter "Hvorfor menn lyver og kvinner tyr til tårer" (skrevet av Allan og Barbara Pease). Der står det mye bra og jeg merket meg et tema som jeg føler at jeg burde ta opp her. Så her er det:

Det er i kapitlet om hva kvinner tenner på hos menn at jeg la merke dette med hårvekst. Egentlig er det slik at kvinner tenner på at menn ha hår på hodet siden det gir et tegn på maskulin styrke. Men omtrent 50% av kvinnene mente at et glattbabrert hode var også sexy og er dermed også et supermaskulint signal til kvinner.

De foretok en undersøkelse og fant ut at jo mer skallet en mann var, desto mer makt og suksess antok folk at de hadde. Menn med mye hår derimot ble ansett som om de hadde mindre makt og at de var dårligere betalt. Mange kvinner ser ikke negativt på et skallet hode men synes at det er sexy og kysser og kjæler med det.

Så skallede medbrødre: gled dere over dette :-)

Skrevet

De skallede har mest testosteron, altså er de mest mandige.

Skallede menn er forøvrig sexy.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så sier det du her skriver mye om kvinner.

Man skal tross alt være rimelig spalta i toppetasjen om man ser på en skallet fyr og går ut fra at han tjener mer penger enn sin kompis med hår.

Bare det i at man i det hele tatt begynner å tenke penger når man ser den manglende manken til mannen, er jo intet annet enn perverst.

Skrevet

Man skal tross alt være rimelig spalta i toppetasjen om man ser på en skallet fyr og går ut fra at han tjener mer penger enn sin kompis med hår.

Bare det i at man i det hele tatt begynner å tenke penger når man ser den manglende manken til mannen, er jo intet annet enn perverst.

Menn med penger har sånn pen sveis og dress.

Skallede menn er sånne Vålerengafans som er litt vulgære.

Hm, jeg må være helt spalta. Kanskje jeg burde hoppe inn på psykiatriforum.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Menn med penger har sånn pen sveis og dress.

Skallede menn er sånne Vålerengafans som er litt vulgære.

Hm, jeg må være helt spalta. Kanskje jeg burde hoppe inn på psykiatriforum.

Jeg kjenner faktisk noen 'Engasupportere, og de er, til tross for sitt ytre preget av Gilde pølser og Ringnes øl, ofte hyggelige mennesker.

Skrevet

Jeg har gledet meg over skallede menn lenge jeg:)

Gjest JMR1980
Skrevet

Jeg har gledet meg over skallede menn lenge jeg:)

Det var deilig og lese dette siden jeg i en alder av 23 allerede er skallet :-)

Skrevet

Jeg kjenner faktisk noen 'Engasupportere, og de er, til tross for sitt ytre preget av Gilde pølser og Ringnes øl, ofte hyggelige mennesker.

Javisst.

Jeg er helt enig. Jeg er jo dobbel som bare det. Jeg liker dem men vil ikke ha noe med ølstinkende menn å gjøre.

Men det ser ut til at jeg har oppfostra en da. Håper ikke han er av de mest tørste, det virker ikke sånn. Men han er innmari hyggelig og morsom de gangene jeg ser ham. Tror ikke han er så opptatt av muttern i øyeblikket.

Du, hvor ofte besøker du mora di? Ærlig altså, jeg lurer noen ganger på hva som er vanlig. Alle venninnene mine har jenter og de er helt annerledes.

Skrevet

Det var deilig og lese dette siden jeg i en alder av 23 allerede er skallet :-)

Det er ikke noe å tenke på engang. Få nå ikke komplekser pga det.

Gjest JMR1980
Skrevet

Det er ikke noe å tenke på engang. Få nå ikke komplekser pga det.

Sant og si så har jeg hatt det lenge. En del slektninger og bekjente var for flinke til p bemerke akkurat det. Men etter at jeg leste denne boka så har jeg fått et nytt syn på dette.

Skrevet

Sant og si så har jeg hatt det lenge. En del slektninger og bekjente var for flinke til p bemerke akkurat det. Men etter at jeg leste denne boka så har jeg fått et nytt syn på dette.

Bra, bare kikk litt rundt og se på alle jentene som titter på deg. Det er ikke fordi du er skallet (negativt uttrykk) men fordi du er kjekk.

Men familie er jo ikke kjent for å legge fingrene i mellom da.

Gjest JMR1980
Skrevet

Bra, bare kikk litt rundt og se på alle jentene som titter på deg. Det er ikke fordi du er skallet (negativt uttrykk) men fordi du er kjekk.

Men familie er jo ikke kjent for å legge fingrene i mellom da.

Hm... de jentene har ikke jeg lagt merke til. Har forresten fått det for meg at det ikke er noen jente for meg :-(

det er ikke gøy og tenke slik.

Jaja, de jentene skulle jeg gjerne ha sett, de som ser på meg altså.

Skrevet

Hm... de jentene har ikke jeg lagt merke til. Har forresten fått det for meg at det ikke er noen jente for meg :-(

det er ikke gøy og tenke slik.

Jaja, de jentene skulle jeg gjerne ha sett, de som ser på meg altså.

Jeg kjenner mange jenter som liker skallede gutter. Ta det med ro, det er sexy men kanskje småjentene ikke har oppdaget det enda.

Gjest JMR1980
Skrevet

Jeg kjenner mange jenter som liker skallede gutter. Ta det med ro, det er sexy men kanskje småjentene ikke har oppdaget det enda.

Hehehe. Ja det får en nesten tro da.

Det var så utrolig deilig og lese dette i den boka. Etter å ha lest side opp og side ned om at det sterkeste genet overvinner alt annet bla bla bal så var dette et et lys i mørket.

Alt det stemmer jo på meg. Stor brystkasse, flat mage, skallet. Høyden er ikke all verden (162cm) men men.

Det er håp og det er lyst.

Gjest JMR1980
Skrevet

Hm.. rart at ingen menn har svart på dette. Bare kvinner.

Merkelig...

Eller er det damene som prøve rå gi meg optimisme?

Skrevet

Skallet? Det vet jeg ingenting om. Kvinnfolka tatoverer på øyenbryn når de har plukket sine i stykker. Kan du ikke bare tatovere hår på hodet ditt? Så slipper du å kjøpe rare bøker?

Skrevet

*ler*

Merkelig at du skulle si det der for det kommer inn på noe jeg selv har lurt litt på ang meg selv...

Jeg vil gjerne har menn med halvlangt/langt hår...men synes også at skallet er skiiiiitsexy - han i Superman - ...

Har jo lurt på hvordan knærne kan begynne å skjelve at disse yttlighetene da...og der sa du det :)

La det være sakt at toppryden ikke er avgjørende på valg av partner til vanlig her i gården da...

:)

Skrevet

De skallede har mest testosteron, altså er de mest mandige.

Skallede menn er forøvrig sexy.

Det er en myte at de mest skallede har mest testosteron! ;-)

Det er riktig at åhåravfall har en sammenheng med testosteron, men poenget er ikke hvor høyt testosteronnivå mannen har i kroppen, men hvor følsom hårsekkene er overfor testosteronen!

Så selv om kastraksjon ville hatt en gunstig effekt på håravfallet, så er ikke det ensbetydende med at de skallede har mest testoseron!

Men det kan jo være noe å trlste seg med for de som er skallet, da! ;-) Akkurat som man trøster bruder med agt regn i brudesløret betyr lykke, når alle helst ønsker seg sol på denne dagen! *S*

Skrevet

Jeg har alltid vært desidert mest fascinert av menn med hår, og da helst de som har ganske kraftig hårmanke også. Dvs trenger ikke være langt eller stort, men kan ikke ha pistrete hårvekst.

Skrevet

*ha ha* ja du sier noe! Skarpt observert! ;-))

Kanskje det er fordi jeg er så lite materialistisk at jeg helst vil ha en mann med mer hår oppå hodet enn på resten av kroppen?? *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...