Gjest motisaz Skrevet 8. januar 2001 Skrevet 8. januar 2001 ...haidama? hun pleide å skrive masse her inne..men nå er det lenge siden jeg har sett henne her noen som vet? 0 Siter
Gjest ragazza Skrevet 8. januar 2001 Skrevet 8. januar 2001 ...anoreksia jenta? Er litt bekymret, jeg. Noen som vet hvordan det går med henne? 0 Siter
Gjest le Moi Skrevet 8. januar 2001 Skrevet 8. januar 2001 Jeg har lurt på det samme Håper det skyldes at ting går bedre for henne.. *bekymret-men håpefull* 0 Siter
Gjest haidame Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Jeg har blitt utestengt fra DOL og får ikke lov til å skrive her mer!! 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Haidama er utestengt etter at hun skrev en del innlegg som ikke er i tråd med forutsetningene for sf-forumet, samt at hun skrev en del som kom i konflikt med regelverket på andre av våre foraer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.