Gjest kjæresten hans Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei, Nå håper jeg noen kan komme med noen gode råd, for jeg er svært fortvilet. Kjæresten og meg har vært sammen i snart et halvt år. Vi er en super-match, men det er et lite skjær i gleden for min del. Har faktisk vært på nippet til å gå fra ham pga dette. Hør bare: Jeg merket tidlig at han hadde et veldig nært og godt vennskap til særlig en kompis. De to snakker om alt. Min kjæreste er svært åpen og ærlig og blir han spurt om noe, klarer han ikke ta en hvit løgn eller å ikke svar. Nei, han forteller villig vekk. Det har seg sånn, at jeg syns han er litt for åpen rett og slett. Han har flere ganger fortalt at han har sagt "det eller det" til hans kompis, andre venner eller familie. Men det er særlig denne kompisen som frustrerer meg. Det er blitt så mye utlevering der at jeg har problemer med å skulle se ham i øynene. Min kjæreste har fortalt ham mine innerset private ting, han har fortalt hvor mange jeg har hatt sex med, og i det hele tatt utlevert hva jeg sliter med for tiden... Dette er så tøft..og det sårer meg at han ikke har mer respekt for at dette er privat. Det er noe jeg har fortalt HAM, ikke hans kompis eller familie. For en tid tilbake hadde vi en utrolig vond krangel.Midt oppi dette løp han til sine foreldre og fortalte om hele greia. Jeg ble så skuffet. Han har også til dem utleveret en del av mine innerste drømmer, tanker og følelser. Og noe jag i mange år har holdt for meg selv, en tøff hemmelighet som jeg fortalte kjæresten, det har kommet videre til hans venn og familie. Jeg føler meg så utlevert, som om alle å kan lese meg som en åpen bok. Jeg HAR tatt dette opp med ham mange ganger, og nå har jeg gått så drastisk til verks og sagt at jeg ikek kan gifte meg med en som syns det er greit at vi ikke har noe privatliv. Jeg vil gifte meg med ham,ikke han og hans venn og familie. Han smiler hver gang jeg tar det opp og sier dette går seg til og at vi bare er forskjellige som dag og natt på dette punktet. Jeg fortsår at han av og til må snakke med noen om ting, men ikke alltid!! Han får jo også venner og familie til å danne seg et negativt bilde av meg innimellom, selvom han sier han snakker 98 prs positivt om meg, så er det likevel utlevering-. Og etter den krangelen vår, da han løp til foreldrene, så sa han at han forsto han gikk for langt. Han har rettet det opp igjen nå sier han. Jeg vet ikke om jeg makter denne åpenheten hans til alle lenger. det betyr alt for meg at vi har våre private ting, og at jeg kan dele ting med ham uten at det går videre, og uten at jeg MÅ si "ikke si dette til noen". Men han forstår ikke. Jeg ønsker verne om forholdet, men nå er det slik at jeg ikke lenger forteller ham ting som skjer, fordi det antaeklig kommer videre. Hva gjør jeg med dette? Har prøvd forklare ham det, men det går ikke... Elsker ham av hele hjertet, men er lei meg for dette. Noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146545-han-forteller-om-v%C3%A5rt-private-til-alle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg hadde følt meg voldtatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146545-han-forteller-om-v%C3%A5rt-private-til-alle/#findComment-928562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Folk er svært forskjellig og har ulike grenser for hva man kan utlevere om seg selv. Derfor er det vanskelig å forstå at andre har andre grenser enn deg selv. Jeg kjenner meg igjen i kjæresten din - jeg har også behov for å diskutere vanskelige ting i et forhold med venner og familie. Jeg stoler på dere dømmekraft, og trenger å diskutere igjennom ting med venner og familie som kan være nøytrale og gi råd basert på at de kjenner meg godt. Men jeg forstår at dette kan virke sårende på kjæresten min, så vi har en avtale om at jeg spør ham først. Kan jeg diskutere dette med ***? Jeg syntes at du bør prøve å forklare kjæresten din hvordan du føler deg når han utlevere deg. Samtidig bør du prøve å forstå hvorfor han involvere andre i deres problemer. Det kan jo hende at du kan lære noe om hvordan han takler følelser også.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146545-han-forteller-om-v%C3%A5rt-private-til-alle/#findComment-928579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Dette kunne sikker vært skrevet av en mann også. Hun forteller alt til sin beste venninne...... Jeg skremmes ofte av hvor mye enkelte av mine venninner kan finne på å si om sine menn. Slarvkjærringer kaller jeg dem. Nå opplever du det med motsatt fortegn. Du er sammen med en mannlig slarvkjærring. Du kan nok ikke stoppe ham eller endre ham. Jeg tror du for ettertiden må veie dine ord på gullvekt. Tenk på at alt du sier til ham sier du samtidig til hans kompis eller hans mor. Si det du mener det er greit at hans mor og venn får vite, og hold inne med resten. Klarer du å leve slik hele livet, selv om du elsker ham? Jeg har hele livet vært veldig åpen når det gjelder meg og livet mitt. Følte ikke at jeg hadde noe å skjule. Etter etpar hendelser har jeg skjønt at det finnes ting jeg ikke kan fortelle til min beste venninne engang. Det er også ting jeg ikke kan fortelle til min samboer selv om jeg vet at han ikke sier det til noen. Det har med min egen integritet å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146545-han-forteller-om-v%C3%A5rt-private-til-alle/#findComment-928586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjuff Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg synes ikke at han respekterer deg. Han respekterer ikke at du + han er en enhet, og at det finnes slikt som hører til dere to og bare dere to. Jeg har opplevd slikt selv (rett nok ikke fra en jente som jeg var sammen med, men som var en venn av meg). Hun snakket stadig til et vennepar av seg om slikt som jeg hadde fortalt henne i all fortrolighet. Men da jeg fikk vondt av måten hun behandleg meg på, måtte jeg for all del ikke fortelle andre om hvordan jeg hadde det, eller i det hele tatt fortelle andre om slikt som jeg og hun snakket om eller holdt på meg. (Og nei, jeg fortalte aldri andre om slikt som hun hadde betrodd seg til meg med.) Til slutt "slo jeg opp" vennskapet. Det var grusomt vondt for meg, og det er vondt ennå, etter flere år, men jeg angrer ikke et sekund på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146545-han-forteller-om-v%C3%A5rt-private-til-alle/#findComment-928589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Når han utleverer såpass private ting som hvor mange du har hatt sex med før han og hva du (i detalj) sliter med for tiden, så har han gått alt for langt. Dette er ting han burde greie å holde for seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146545-han-forteller-om-v%C3%A5rt-private-til-alle/#findComment-928920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det er ingen unnskyldning at han er en åpen fyr. Vil han plapre om alle sine private ting til kompisser, må han bare gjøre det. Men å utlevere deg er respektløst. Og det hadde jeg f** ikke funnet meg i. Dump dotten, eller innse at du ikke kan fortelle han noe du ikke vil alle andre også kan få vite. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146545-han-forteller-om-v%C3%A5rt-private-til-alle/#findComment-930161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.