Gå til innhold

Har du møtt en drittsekk?

Anbefalte innlegg

Gjest drittsekkoffer
Skrevet

Har du møtt en mann noen gang som virkelig har skuffet deg og som du følte var en drittsekk. Hvordan kom du over det og fikk igjen troen på menn?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skorpionfisken

2

• Mistera

1

• MsSophie

1

• fuji1365380447

1

Skrevet

Mange, og en kommer over det - det er bare å ta tiden til hjelp. Bivirkningen er at man blir rimelig desillusjonert etterhvert.

Gjest drittsekkoffer
Skrevet

Mange, og en kommer over det - det er bare å ta tiden til hjelp. Bivirkningen er at man blir rimelig desillusjonert etterhvert.

Konsekvensen hos meg har blitt at jeg har blitt en mannehater og bitter dame. Sluttet å gå ut og være sosial. Gidder ikke anstrenge meg for å bli likt av menn. Mistet interessen for mannfolk rett og slett.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har også (som de fleste her i livet) vært ute for flere menn som har såret meg og oppført seg utilgivelig.

Men; jeg har brukt disse opplevelsene til å lære mer om meg selv. For på mange måter liker jeg måten Dr. Phil snakker om slik på:

"You teach people how to treat you"

Hvis du gang på gang føler at du blir offer for drittsekker, så er det kanskje på tide å reflektere over hvorfor de føler at de har rett til å trampe over deg. Hva er det ved deg som tiltrekker drittsekker?

Dette er ikke for å være slem, eller for å si at de ikke har vært drittsekker, for det er jeg sikker på at de har vært. Men nøkkelen ligger i hvordan du tillater dem å behandle deg.

Lykke til.

Gjest tjohooo
Skrevet

Har møtt mange drittsekker, men blir stadig flinkere til å avsløre dem før jeg involverer meg :)

Første gangs dypere engasjement med en drittsekk var relativt lett å komme over. Det var jo bare "en". Andre gangs enda dypere engasjement med en drittsekk er jeg nok ikke over enda.

For meg, fra nå av, er alle potensielle drittsekker frem til det motsatte er bevist :P

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg har også (som de fleste her i livet) vært ute for flere menn som har såret meg og oppført seg utilgivelig.

Men; jeg har brukt disse opplevelsene til å lære mer om meg selv. For på mange måter liker jeg måten Dr. Phil snakker om slik på:

"You teach people how to treat you"

Hvis du gang på gang føler at du blir offer for drittsekker, så er det kanskje på tide å reflektere over hvorfor de føler at de har rett til å trampe over deg. Hva er det ved deg som tiltrekker drittsekker?

Dette er ikke for å være slem, eller for å si at de ikke har vært drittsekker, for det er jeg sikker på at de har vært. Men nøkkelen ligger i hvordan du tillater dem å behandle deg.

Lykke til.

Dét er jeg til en viss grad enig i, men bare til en viss grad.

Vi vet jo at mange drittsekker utagerer kun mot folk som setter grenser og ikke finner seg i styringen deres. Enkelte går det ikke an å "lære" hvordan de skal behandle en.

Gjest tjohooo
Skrevet

Konsekvensen hos meg har blitt at jeg har blitt en mannehater og bitter dame. Sluttet å gå ut og være sosial. Gidder ikke anstrenge meg for å bli likt av menn. Mistet interessen for mannfolk rett og slett.

Jeg har mistet interessen for menn som skal være så sjarmerende og hyggelige. Ha ha, de blir så sure. Eller så ovenpå. ("Sure bitch!" "jasså, er du sånn ovenpå du altså" o.l.) Og akk så lange i maska og rare i uttrykket når jeg heller går bort og prater hyggelig med de mer "nerdete" guttene som de ser ned på/føler seg bedre enn.

Skrevet

Har møtt mange drittsekker, men blir stadig flinkere til å avsløre dem før jeg involverer meg :)

Første gangs dypere engasjement med en drittsekk var relativt lett å komme over. Det var jo bare "en". Andre gangs enda dypere engasjement med en drittsekk er jeg nok ikke over enda.

For meg, fra nå av, er alle potensielle drittsekker frem til det motsatte er bevist :P

Tiltredes!!!

Punktum!

Skrevet

Hei du.

Livet kan være hardt, og vi kan møte mange på vår veg som kan såre oss.

Ja, jeg har vært sammen med en drittsekk...dvs flere, for jeg har i yngre dager vært dårlig på å velge.

Noen forhold hvor de bare var ute etter å bruke meg...

Utro kjæreste...

En psykopat...

Far til mine barn som flørtet åpenlyst med andre og som når vi splitta opp gjorde alt for å syke meg ned...

Ja, lista er lengre og lang...

men jeg har ikke mistet troen på kjærligheten...hvorfor ?

Antagelig så har jeg blitt mer bevisst etter som jeg har vokst, mer egoist på en ustygg måte, mer ute etter hva jeg ønsker og hva jeg vil ha...

Har hatt et forhold med en kjempesnill type...bar meg rundt på pidestall. Desverre svalnet mine følelser slik at dette forholdet tok slutt.

Nå er jeg igjen våryr og på randen av radiostyrt over en type som virker helt hærlig.

Ryktene går at han er verdens snilleste...

Så det fins drittsekker i fleng her i verden, men det finnes skikkelig fine menn også.

Mitt råd er å blir bevisst dine egne interesser og ønsker i et forhold og av en partner. Tør å kreve såvel som du gir.

Ikke føl at du må gi alt med en gang.

Vern om deg selv helt enkelt, og ikke gi opp.

Der ute er det ikke bare en men flere.

Lykke til.

:)

Gjest flere sider...
Skrevet

clu'et er å finne en som ikke er drittsekk, og som ikke er underkastende.

En mellomting. En som er ærlig, respektfull. Og som har egen ryggrad. Lykke til. Ikke la deg utnytte, ikke finn deg i noe tøys. Ikke NOE!! (hvis du har tendensen, må du være på vakt)

Gjest tjohooo
Skrevet

clu'et er å finne en som ikke er drittsekk, og som ikke er underkastende.

En mellomting. En som er ærlig, respektfull. Og som har egen ryggrad. Lykke til. Ikke la deg utnytte, ikke finn deg i noe tøys. Ikke NOE!! (hvis du har tendensen, må du være på vakt)

Finnes det et kartotek eller noe, med oversikt over slike?:)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Finnes det et kartotek eller noe, med oversikt over slike?:)

nei men de har små vorter i pannen

Skrevet

Nei, har vært sammen med samme mann siden jeg var 19, og han er ingen drittsekk!

Men jeg satt og så på "Friends" sammen med søsteren min, som har truffet mange drittsekker. Jeg sa at "Joey" var så snill og omtenksom, det fikk henne til å sette piggene ut: "Joey" er typen mann en absolutt ikke har lyst å møte på byen, han utnytter jenter...!

Så det er nok noe med perspektivet her: Joey er snill og lojal med vennene sine, og er drittsekk mot andre damer.

mvh

skorpionfisken
Skrevet

Hvordan definerer du en drittsekk? Hva er det son gjør vedkommende til en drittsekk? Lettere å komme med overlevingsstrategier om vi vet hva du har gjennomgått med denne drittsekken.

Gjest tjohooo
Skrevet

nei men de har små vorter i pannen

og huggtenner!

Gjest drittsekkoffer
Skrevet

Hvordan definerer du en drittsekk? Hva er det son gjør vedkommende til en drittsekk? Lettere å komme med overlevingsstrategier om vi vet hva du har gjennomgått med denne drittsekken.

Jeg har møtt noen menn som har gitt uttrykk for at de har vært interessert i meg, men som det i ettertid viste seg bare var ute etter en ting. Til han ene fortalte jeg at jeg han ikke kunne få sex fra meg (for å teste han). Han svarte meg at han ikke var opptatt av det og ville bli bedre kjent med meg på cafe. Han ringte meg en god stund senere kl. 4 om natta og ville komme opp til meg. Jeg svarte at det gikk ikke (synes han var frekk som ringte midt på natta!). Han sa at jeg var sær, men la seg siden flat og spurte om vi kunne møtes på cafe dagen etter. Det ble jeg med på. Jeg satt på cafe og ventet. Han var ikke der. Jeg måtte ringe og etterlyse han. Da dukket han opp etter kort tid. Han var taus som en østers (er vanligvis en utadvendt type). Vi gikk ut flere ganger. Samtalen gikk ikke så bra. Begge var ganske stille. Han begynte å ta med kamerater på den siste daten. Deretter gikk vi til sengs. Etter det var det bare sex som interesserte han. Han kunne ikke møte meg ute. Jeg følte meg brukt og lurt. Ble forbanna og skjelte han ut huden full. Dermed var han ute av mitt liv. Jeg har ikke hatt sex siden. Tør ikke å utsette meg for det samme igjen. Lever nå som en huleboer.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg har møtt noen menn som har gitt uttrykk for at de har vært interessert i meg, men som det i ettertid viste seg bare var ute etter en ting. Til han ene fortalte jeg at jeg han ikke kunne få sex fra meg (for å teste han). Han svarte meg at han ikke var opptatt av det og ville bli bedre kjent med meg på cafe. Han ringte meg en god stund senere kl. 4 om natta og ville komme opp til meg. Jeg svarte at det gikk ikke (synes han var frekk som ringte midt på natta!). Han sa at jeg var sær, men la seg siden flat og spurte om vi kunne møtes på cafe dagen etter. Det ble jeg med på. Jeg satt på cafe og ventet. Han var ikke der. Jeg måtte ringe og etterlyse han. Da dukket han opp etter kort tid. Han var taus som en østers (er vanligvis en utadvendt type). Vi gikk ut flere ganger. Samtalen gikk ikke så bra. Begge var ganske stille. Han begynte å ta med kamerater på den siste daten. Deretter gikk vi til sengs. Etter det var det bare sex som interesserte han. Han kunne ikke møte meg ute. Jeg følte meg brukt og lurt. Ble forbanna og skjelte han ut huden full. Dermed var han ute av mitt liv. Jeg har ikke hatt sex siden. Tør ikke å utsette meg for det samme igjen. Lever nå som en huleboer.

Tja, de fleste menn er jo sånn så lenge de ikke er interessert/betatt/forelska.

(Se f.eks. "kameltrut"'s innlegg lengre ned. )

Men jeg synes det var rart at du gikk til sengs med han etter at du egentlig hadde gjennomskuet han!

Gjest drittsekkoffer
Skrevet

Tja, de fleste menn er jo sånn så lenge de ikke er interessert/betatt/forelska.

(Se f.eks. "kameltrut"'s innlegg lengre ned. )

Men jeg synes det var rart at du gikk til sengs med han etter at du egentlig hadde gjennomskuet han!

Trodde vel at hvis jeg ikke gjorde det ville det ikke bli noe forhold.

Gjest tjohooo
Skrevet

Trodde vel at hvis jeg ikke gjorde det ville det ikke bli noe forhold.

Nettopp. Og det er bl.a. på den måten drittsekker får til å utnytte jenter...ved å spille på deres "redsel" for at det ikke skal bli noe forhold. Hvis du holder hodet kaldt og ikke lar deg presse til sex (verken av deg selv eller gutten), så forsvinner mange drittsekker av seg selv.

Skrevet

Å jada. Faren til min yngste gutt som stakk av med halen mellom beina da jeg ble gravid, hehe. Det verste var likevel all dritten han klarte å lire ut av seg. Utrolig nok er det blitt en ansvarsfull far av han også (hvem skulle vel trodd det), og guttungen er veldig glad i pappaen sin. Det er det viktigste. Så får man heller prøve å glemme det som har vært.

Treff andre gutter, så vil du se at det finnes mange flotte typer også!!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...