Gå til innhold

Har du møtt en drittsekk?

Anbefalte innlegg

skorpionfisken

Jeg har møtt noen menn som har gitt uttrykk for at de har vært interessert i meg, men som det i ettertid viste seg bare var ute etter en ting. Til han ene fortalte jeg at jeg han ikke kunne få sex fra meg (for å teste han). Han svarte meg at han ikke var opptatt av det og ville bli bedre kjent med meg på cafe. Han ringte meg en god stund senere kl. 4 om natta og ville komme opp til meg. Jeg svarte at det gikk ikke (synes han var frekk som ringte midt på natta!). Han sa at jeg var sær, men la seg siden flat og spurte om vi kunne møtes på cafe dagen etter. Det ble jeg med på. Jeg satt på cafe og ventet. Han var ikke der. Jeg måtte ringe og etterlyse han. Da dukket han opp etter kort tid. Han var taus som en østers (er vanligvis en utadvendt type). Vi gikk ut flere ganger. Samtalen gikk ikke så bra. Begge var ganske stille. Han begynte å ta med kamerater på den siste daten. Deretter gikk vi til sengs. Etter det var det bare sex som interesserte han. Han kunne ikke møte meg ute. Jeg følte meg brukt og lurt. Ble forbanna og skjelte han ut huden full. Dermed var han ute av mitt liv. Jeg har ikke hatt sex siden. Tør ikke å utsette meg for det samme igjen. Lever nå som en huleboer.

Se på hva du skriver:

Jeg satt på cafe og ventet. Han var ikke der. Jeg måtte ringe og etterlyse han. Da dukket han opp etter kort tid. Han var taus som en østers (er vanligvis en utadvendt type). Vi gikk ut flere ganger. Samtalen gikk ikke så bra. Begge var ganske stille. Han begynte å ta med kamerater på den siste daten. Deretter gikk vi til sengs.

Deretter gikk vi til sengs skriver du? Da har du bare deg selv å takke da. Om han viser så liten interesse i deg, og du likevel tar ham til sengs.

Det finnes selvfølgelig bedre menn der ute. Menn som vil ha deg for den du er. Men det er vel ikke enten eller. Deg eller sex. Sex er faktisk viktig i et forhold, etter min mening helt fra starten av.

Jeg er muligens for frigjort for mange men tror at er man for prippen og venter i det uendelige (måneder) før man vil ha sex tror jeg at man trekker til seg merkelige typer (eller de helt kristne, og de kan du også beholde for meg).

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skorpionfisken

2

• Mistera

1

• MsSophie

1

• fuji1365380447

1

Gjest drittsekkoffer

Se på hva du skriver:

Jeg satt på cafe og ventet. Han var ikke der. Jeg måtte ringe og etterlyse han. Da dukket han opp etter kort tid. Han var taus som en østers (er vanligvis en utadvendt type). Vi gikk ut flere ganger. Samtalen gikk ikke så bra. Begge var ganske stille. Han begynte å ta med kamerater på den siste daten. Deretter gikk vi til sengs.

Deretter gikk vi til sengs skriver du? Da har du bare deg selv å takke da. Om han viser så liten interesse i deg, og du likevel tar ham til sengs.

Det finnes selvfølgelig bedre menn der ute. Menn som vil ha deg for den du er. Men det er vel ikke enten eller. Deg eller sex. Sex er faktisk viktig i et forhold, etter min mening helt fra starten av.

Jeg er muligens for frigjort for mange men tror at er man for prippen og venter i det uendelige (måneder) før man vil ha sex tror jeg at man trekker til seg merkelige typer (eller de helt kristne, og de kan du også beholde for meg).

Jeg greier ikke hoppe til sengs med en helt fremmed person. Dele det mest intime ved meg selv med en jeg ikke riktig kjenner? Tror jeg skal være glad for det. Innrømmer at jeg ikke viste noe særlig interesse for denne fyren annet enn at jeg gikk ut med han. Da jeg så på han som et billig ludder som var lett å bruke...

Gjest drittsekkoffer

Se på hva du skriver:

Forhold innebærer da mye mer enn bare sex. Han jeg forteller om var villig til å komme innom for sex etter at vi gikk til sengs, men møte meg ute kunne han ikke.

Gjest drittsekkoffer

Nettopp. Og det er bl.a. på den måten drittsekker får til å utnytte jenter...ved å spille på deres "redsel" for at det ikke skal bli noe forhold. Hvis du holder hodet kaldt og ikke lar deg presse til sex (verken av deg selv eller gutten), så forsvinner mange drittsekker av seg selv.

Må innrømme at jeg var tiltrukket av han og jeg ville jeg og/lot meg presse til det, men fikk problemer i ettertid og har nå blitt et bitter dame som snakker stygt om menn.

Annonse

Gjest Mener å huske det

Mange, og en kommer over det - det er bare å ta tiden til hjelp. Bivirkningen er at man blir rimelig desillusjonert etterhvert.

Men var ikke du "oppe" for en tid siden. Nyforelsket , og lurte på om du skulle takke ha til en påspandert tur til syden?? Gikk det i dass??

Gjest drittsekkoffer

Tja, noen drittsekker har jeg nå møtt fra tid til annen, uten at dette tar fra meg verken troen på menn generellt eller på livet som sådant.

Godt for deg. Jeg har blitt en bitter dame som snakker stygt om menn. Får jeg det ikke slik jeg vil med menn blir jeg sur og bitter.

Gjest drittsekkoffer

Blir ikke det litt feil, da?

Hva mener du? Min bitterhet og hat mot menn? Vet at jeg ikke skal dømme alle menn over en kam. Men det er helhetsinntrykket min gjennom livet mitt om menn som har blitt dårlig. Jeg har møtt så mange gifte menn/menn i forhold som har lagt an på meg, og jeg har møtt menn som har prøvd å manipulere meg til å gjøre som de vil. Jeg har heller ikke noe særlig godt forhold til min autoritære far. Alt dette er faktorere som spiller inn på mitt forhold til menn. Det er et inntrykk som har blitt dannet opp gjennom årene. Jeg har ennå ikke møtt en mann som er verdt min kjærlighet.

Gjest tjohooo

Hva mener du? Min bitterhet og hat mot menn? Vet at jeg ikke skal dømme alle menn over en kam. Men det er helhetsinntrykket min gjennom livet mitt om menn som har blitt dårlig. Jeg har møtt så mange gifte menn/menn i forhold som har lagt an på meg, og jeg har møtt menn som har prøvd å manipulere meg til å gjøre som de vil. Jeg har heller ikke noe særlig godt forhold til min autoritære far. Alt dette er faktorere som spiller inn på mitt forhold til menn. Det er et inntrykk som har blitt dannet opp gjennom årene. Jeg har ennå ikke møtt en mann som er verdt min kjærlighet.

Hvis du allerede egentlig visste hvordan han var, men lot deg lure med fordi du ikke greide å stå i mot, så blir det kanskje litt feil å bli bitter på alle menn? Du visste, du lot "den kvinnelige lillehjernen" overstyre storehjernen, konsekvensen - som jeg tror du visste hele tiden - var å bli dumpa. Det er som om at man oppsøker situasjoner som skal gi en grunn til å ha rett i at gutter er noe dritt.

Gjest drittsekkoffer

Hvis du allerede egentlig visste hvordan han var, men lot deg lure med fordi du ikke greide å stå i mot, så blir det kanskje litt feil å bli bitter på alle menn? Du visste, du lot "den kvinnelige lillehjernen" overstyre storehjernen, konsekvensen - som jeg tror du visste hele tiden - var å bli dumpa. Det er som om at man oppsøker situasjoner som skal gi en grunn til å ha rett i at gutter er noe dritt.

Jeg hadde snakket med han på forhånd for å si at han ikke kunne få sex fra meg (for å teste han). Da han likevel tok kontakt og ønsker å møte meg flere ganger ute, tok jeg det som et tegn på at han kanskje ville noe mer. Grunnen til at jeg ble bitter var jo at jeg følte meg lurt. Jeg trodde jeg var inne i et forhold eller i så fall noe som skulle bli et forhold, men så ble tonen en annen etterpå. Da var det bare sex som gjaldt, kunne ikke møte meg ute. Synes jeg hadde all grunn til å bli forbanna! Jeg har ennå til gode å møte en mann som behandler meg med respekt.

Annonse

Gjest BlueBird 37+0

Har møtt 2 drittsekker - lært mye av det, hatt god mycket god sex & er dessverre fullstendig klar over at jeg kan være en real drittsekk selv tidvis. Det er ikke bare menn som er drittsekker med andre ord... & som alt annet i livet gjelder det å komme seg opp på hesten igjen - den som intet våger intet vinner... eller hur? =)

Gjest jadadu

Godt for deg. Jeg har blitt en bitter dame som snakker stygt om menn. Får jeg det ikke slik jeg vil med menn blir jeg sur og bitter.

Plutselig får jeg følelsen av at hele greia her er fake?

Ingen er vel så firkantige?

Hva er det du vil frem til med dette innlegget?

Gjest drittsekkoffer

Jeg vil ikke frem til noen ting. Bare lufte tankene og min bitterhet over en mann som jeg følte har ødelagt meg og mitt seksualliv, samt dårlig erfaringer med menn.

Gjest drittsekkoffer

Dette er ikke fake. Mulig jeg er firkantet også, men en såret kvinne som har fått ødelagt sitt seksualliv på grunn av menn.

Gjest tjohooo

Jeg hadde snakket med han på forhånd for å si at han ikke kunne få sex fra meg (for å teste han). Da han likevel tok kontakt og ønsker å møte meg flere ganger ute, tok jeg det som et tegn på at han kanskje ville noe mer. Grunnen til at jeg ble bitter var jo at jeg følte meg lurt. Jeg trodde jeg var inne i et forhold eller i så fall noe som skulle bli et forhold, men så ble tonen en annen etterpå. Da var det bare sex som gjaldt, kunne ikke møte meg ute. Synes jeg hadde all grunn til å bli forbanna! Jeg har ennå til gode å møte en mann som behandler meg med respekt.

Ikke? Det har jo til og med jeg, og det sier litt ;)

Respekter deg selv, og gjennomsku dem før de gjennomskuer deg :)

Gjest tjohooo

Jeg vil ikke frem til noen ting. Bare lufte tankene og min bitterhet over en mann som jeg følte har ødelagt meg og mitt seksualliv, samt dårlig erfaringer med menn.

Har EN drittsekk greid å ødelegge ditt seksualliv?

Da burde du greid å holdt beina samlet!

Jeg kunne ha forstått det hvis det hadde pågått mye lenger, men at du blir sviktet av EN fyr etter _kort tids_ bekjentskap, det er ikke akkurat mye å bli bitter for.

Gjest tjohooo

Dette er ikke fake. Mulig jeg er firkantet også, men en såret kvinne som har fått ødelagt sitt seksualliv på grunn av menn.

Som sagt.. jeg kunne ha skjønt deg hvis det hadde stukket litt dypere...men en korttidsbekjentskap kan ikke greie å ødelegge ens seksualliv med mindre det er voldtekt inne i bildet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...