Gå til innhold

Har du møtt en drittsekk?

Anbefalte innlegg

Gjest drittsekkoffer

Som sagt.. jeg kunne ha skjønt deg hvis det hadde stukket litt dypere...men en korttidsbekjentskap kan ikke greie å ødelegge ens seksualliv med mindre det er voldtekt inne i bildet.

I dette tilfellet var det desverre snakk om overgrep ja.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skorpionfisken

2

• Mistera

1

• MsSophie

1

• fuji1365380447

1

Gjest tjohooo

Presset meg til sex.

Ja, slike er det mange av. Det er mye man kan presses til av drittsekker. Kjenn dine grenser....og sett dem. Lettere sagt enn gjort når man har med manipulerende drittsekker å gjøre, men det finnes vel alltids noen asertiveness-teknikker å lære seg.

Gjest drittsekkoffer

Ja, slike er det mange av. Det er mye man kan presses til av drittsekker. Kjenn dine grenser....og sett dem. Lettere sagt enn gjort når man har med manipulerende drittsekker å gjøre, men det finnes vel alltids noen asertiveness-teknikker å lære seg.

Har ennå ikke turt å slippe en mann innpå meg igjen etter den episoden. Det var min først gang og nå er det 8 år siden.

Annonse

Gjest drittsekkoffer

Terapi... ikke la det gå nye 8 år.

Har gått i terapi i 8 år. Men det tar visst tid å bli bedre. Har vel en del andre ting jeg må kvitte meg med. Kan ikke si at jeg er så interesset i mannfolk for tiden. Ser ikke på seksualitet som noe positivt.

Gjest tjohooo

Har gått i terapi i 8 år. Men det tar visst tid å bli bedre. Har vel en del andre ting jeg må kvitte meg med. Kan ikke si at jeg er så interesset i mannfolk for tiden. Ser ikke på seksualitet som noe positivt.

Og å finne seg en snill, tålmodig og forsiktig mann kommer ikke på tale?

Gjest drittsekkoffer

Og å finne seg en snill, tålmodig og forsiktig mann kommer ikke på tale?

Tja, kanskje. Skal tenker mer over det. Har ikke så lett for å falle for snille og ikke fullt så kjekke menn, men. Har en beiler som er snill, men han er 10 år eldre enn meg, har måne og transplantert hår og er lavere enn meg.

Gjest tjohooo

Tja, kanskje. Skal tenker mer over det. Har ikke så lett for å falle for snille og ikke fullt så kjekke menn, men. Har en beiler som er snill, men han er 10 år eldre enn meg, har måne og transplantert hår og er lavere enn meg.

Finnes sikkert noen snille på din egen alder også :)

Husk at nå har hjernen din assosiert sex og intimitet med helvete. Det er den koblingen du må prøve å bryte opp. En snill, tålmodig mann vil sikkert ha forståelse og være en god støttespiller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...