Gå til innhold

Jenter.. typen vil prøve guttesex??????

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet jente

Er litt fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Typen min fortalte meg at han har veldig lyst til å prøve guttesex. Han mener at han er bisexuell. Han spør meg om det er ok at han skaffer seg en fast elsker slik at han ikke risikerer noen sykdommer. Hva skal jeg gjøre? Ville dere godtatt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146620-jenter-typen-vil-pr%C3%B8ve-guttesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tja. Hvis dama absolutt ville testet et skikkelig mannfolk - noe jeg føler at alle kvinnfolk må få lov til en gang i løpet av livet - så ville jeg vært storhjertet og gitt henne den friheten.

Har du sagt det til henne?

Synd at du ikke ser på deg selv som et skikkelig mannfolk, men det er mulig hun er fornøyd siden hun valgte deg.

Hadde min mann sagt noe slikt til meg, så hadde jeg lurt på om han hadde vært utro og prøvd å bedre sin dårlige samvittighet ved å komme med et slikt tilbud.

Selvsagt ikke, utroskap er utroskap uansett kjønn!!

Skjønner ikke hvorfor de bisexuelle liksom mener at de skal ha lov til å ha en av hvert kjønn?

Da burde det vært like greit å ha to av samme kjønn om man er hetero og det er det jo ikke (for de fleste da hvertfall).

Annonse

For en blodig fornærmelse. Han spør om det er greit at han tar seg en elsker og du lurer på hva du skal gjøre?

Er det det at han vil ha seg en mann på si' som gjør deg forvirret? Du hadde vel steilet hvis han hadde villet hatt en kvinne på si'?

Uff og uff, denne fyren er ikke verdt papiret han er skrevet på. For deg.

mil1365380270

"om det er ok at han skaffer seg en fast elsker slik at han ikke risikerer noen sykdommer."

Hadde min foreslått at han skulle få seg en fast elsker, hadde jeg ledd. Heldiggrisen du, som unngår sykdommer!!! Ego drittsekk!

At han har lyst på et eventyr, og vil at du skal gå god for det, er i og for seg greit, bortsett fra at han vil gjøre det uten deg. Eller du er kanskje så heldig at du får se på? (Ironi...)

Virker som han har mye makt over deg, som kan komme med et sånt forslag, uten å føle at han valser over grensene i forholdet deres. Går da ut fra at du aldri har vurdert å ha elsker...

Hvis han var i et seriøst forhold med en gutt i stedet for, tror du han hadde hatt elskerinne? Neppe!

Han vil lage en trekant av forholdet deres, der han får i pose og sekk! Veldig sympatisk, han kjæresten din?! Tror du bør vurdere om du vil ha en så egosentrisk partner....

mil1365380270

Og en ting til, som slo meg; er du sikker på at han ikke allerede har funnet denne elskeren sin, og bare vil ha tillatelse til å ha sex med ham???

Det er jo ikke mindre sjanse for å få sykdommer av å ha en fast partner. Faren er like stor, hvis vedkommende ikke har testet seg for alt. Dere er også avhengig av at denne personen ikke har sex med flere....

Argumentet hans holder m.a.o. ikke.... Det gir meg mistanke om at alt allerede er planlagt...

Gjest mor i juni

En annen ting.. jeg ville aldri stolt på ham etter et slikt spørsmål.. greit at han er ærlig når han spør, men jeg ville aldri vært trygg på at ikke han går bak ryggen min på et senere tidspunkt.

Fordi han blir for fristet, og han vet han ikke har din tillatelse. Så da må han gjøre det skjult.

Sier ikke at kjæresten din er sånn, men dette er tanker jeg ville hatt..

mil1365380270

En annen ting.. jeg ville aldri stolt på ham etter et slikt spørsmål.. greit at han er ærlig når han spør, men jeg ville aldri vært trygg på at ikke han går bak ryggen min på et senere tidspunkt.

Fordi han blir for fristet, og han vet han ikke har din tillatelse. Så da må han gjøre det skjult.

Sier ikke at kjæresten din er sånn, men dette er tanker jeg ville hatt..

Istemmer....

Gjest helt enig

Nei.

Og det er ikke fordi han vil prøve guttesex men fordi at et forholdt for meg er basert på to og ikke flere.

Om en liker begge kjønn gir en ikke mer rett til å være utro.

Lykke til.

Forhold=to personer. Bi betyr ikke at man skal kunne ha to stk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...