Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kallat

Jeg vil i hvert fall ikke vite om det første kjæresten min tenkte etter at vi hadde hatt sex var "ja, da var jeg oppe i 9 stykker gitt".

Om man vet antallet, så har man kontinuerlig oppdatert dette tallet hver gang man har hatt sex. Virker rimelig søkt.

Lurer fortsatt på hvorfor folk som er imot mange sexpartnere alltid bruker ordet "pule" et eller annet sted i sine fordømmende innlegg ;)

"Jeg vil i hvert fall ikke vite om det første kjæresten min tenkte etter at vi hadde hatt sex var "ja, da var jeg oppe i 9 stykker gitt"."

Klart var du veldig kjedelig i senga er det kanskje det første som faller ham inn?

"Om man vet antallet, så har man kontinuerlig oppdatert dette tallet hver gang man har hatt sex. Virker rimelig søkt."

Har man hatt et rimelig antall partnere trenger man ikke oppdatere for å vite tallet eller ca tallet.

"Lurer fortsatt på hvorfor folk som er imot mange sexpartnere alltid bruker ordet "pule" et eller annet sted i sine fordømmende innlegg ;)"

Hva er galt med ordet pule nå da? Det er det ordet jeg bruker mest om sex hvertfall. Du kan da umulig være prippen på sånt??

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• ShitDiddelyDo

19

• serendipity

9

• laguna1365380434

5

serendipity

Jeg vil i hvert fall ikke vite om det første kjæresten min tenkte etter at vi hadde hatt sex var "ja, da var jeg oppe i 9 stykker gitt".

Om man vet antallet, så har man kontinuerlig oppdatert dette tallet hver gang man har hatt sex. Virker rimelig søkt.

Lurer fortsatt på hvorfor folk som er imot mange sexpartnere alltid bruker ordet "pule" et eller annet sted i sine fordømmende innlegg ;)

Jeg tror ikke de mener at man teller det pr. gang. Men om noen ber deg tenke igjennom hvor magne du har hatt sex med og skrive de ned, så klarer de aller fleste dette uten å glemem mer enn 5-6 stykker.. Men det finnes jo ikke interessant! Og det er jo ikke noe nagativt å ha hatt magne partnere sålenge begge to ville ha sex.. Skjønner ikke helt hva som er galt med det jeg..

Hvordan har du greid å hatt deg med så mange da..

Kanskje det er holdningen din til sex og forhold som har gjort at du faktisk HAR vært singel så mye? Ingen liker vel for lettvinne damer?

Jeg har aldri sagt hvor mange jeg har hatt :o)

Jeg har bare sagt at jeg ikke vet antallet og det betyr mer enn 10. Dessuten er jeg vokst opp med flower-power og make love not war. Vi hadde helt andre holdninger enn folk har i dag. Og jeg føler meg absolut ikke horete pga det.

Og jeg er ikke lettvind men vanskelig, jeg lar meg bare lure hvis jeg selv vil.

ShitDiddelyDo

For mange er det å ha sex med noen såpass spesielt sammenliknet med andre ting man foretar seg at selv om man ikke husker personen godt, eller tenker på den, så husker man å ha hatt sex med de.

Har man pult så mye rundt at det blir vanskelig å huske er det kanskje et hint om at man har ahtt litt for mange, eller at man ikke tar sex særlig alvorlig?

Hva mener du med:

"Har man pult så mye rundt at det blir vanskelig å huske er det kanskje et hint om at man har ahtt litt for mange, eller at man ikke tar sex særlig alvorlig?"?

Hvorfor i helvete skal man ta sex alvorlig?

Gjest kallat

Det sier noe om folk hvor mange de har hatt ons/forhold med?

Ok, la oss nå se:

1. Hva sier det om meg dersom jeg har hatt 3 forhold og 40 ons?

2. Hva sier det om meg dersom jeg har hatt 0 forhold og 0 ons?

3. Hva sier det om meg dersom jeg har hatt 3 forhold og 3 ons?

4. Hva sier det om meg dersom jeg har hatt kun ett forhold, og 0 ons?

Greier du ikke se det selv? To av de der ville jeg hvertfall ikke blitt sammen med...

Annonse

Gjest papirtiger

For mange er det å ha sex med noen såpass spesielt sammenliknet med andre ting man foretar seg at selv om man ikke husker personen godt, eller tenker på den, så husker man å ha hatt sex med de.

Har man pult så mye rundt at det blir vanskelig å huske er det kanskje et hint om at man har ahtt litt for mange, eller at man ikke tar sex særlig alvorlig?

Helt ærlig så tenker jeg sjeldent eller aldri på fordoms sex... Når jeg tenker på tidligere kjærester, så er det ikke sexen vi hadde som opptar tankene mine..

Mitt råd til dere som er opptatt av dette med antall: du bør stille spørsmålet så fort som mulig, helst før dere blir kjærester... Slike spørsmål er kjent for å ødelegge forhold.

Ok, la oss nå se:

Ingen verdens ting og det er helt uviktig mange du har hatt sex med.

Gjest papirtiger

"Jeg vil i hvert fall ikke vite om det første kjæresten min tenkte etter at vi hadde hatt sex var "ja, da var jeg oppe i 9 stykker gitt"."

Klart var du veldig kjedelig i senga er det kanskje det første som faller ham inn?

"Om man vet antallet, så har man kontinuerlig oppdatert dette tallet hver gang man har hatt sex. Virker rimelig søkt."

Har man hatt et rimelig antall partnere trenger man ikke oppdatere for å vite tallet eller ca tallet.

"Lurer fortsatt på hvorfor folk som er imot mange sexpartnere alltid bruker ordet "pule" et eller annet sted i sine fordømmende innlegg ;)"

Hva er galt med ordet pule nå da? Det er det ordet jeg bruker mest om sex hvertfall. Du kan da umulig være prippen på sånt??

Hehe... Tror jeg sier meg ferdig med denne diskusjonen, blir litt for usaklig.

Jeg er ikke opptatt av dette, og takk gud, det er ikke kjæresten min heller. Jeg liker å tenke på kjæresten min, ikke hans tidligere partnere, men hver sin smak :)

serendipity

Ok, la oss nå se:

- Her spiller jo alderen en viss rolle, er du kun 19-20 år vill jeg nok blitt litt reservertt. Er du derimot på vei mot 30 virker du helt "normal"

-HJEEEEELP, dette er en særing

- Alder er også her litt vestentlig. Men i hovedsak sier det det samme som nr. 1. Ikke fullt så glad i uforpliktende sex bare :-)

4. Hva sier det om meg dersom jeg har hatt kun ett forhold, og 0 ons? -

-Tror også her jeg ville blitt ganske reservert: Men som sagt, alderen spiller en stor rolle.

Hva mener du med:

"Har man pult så mye rundt at det blir vanskelig å huske er det kanskje et hint om at man har ahtt litt for mange, eller at man ikke tar sex særlig alvorlig?"?

Hvorfor i helvete skal man ta sex alvorlig?

Jeg trodde sex var gøy jeg. Og godt og tilfredsstillende.

Kanskje noen tror at sjela forsvinner ut sammen med orgasmen?

ShitDiddelyDo

- Her spiller jo alderen en viss rolle, er du kun 19-20 år vill jeg nok blitt litt reservertt. Er du derimot på vei mot 30 virker du helt "normal"

-HJEEEEELP, dette er en særing

- Alder er også her litt vestentlig. Men i hovedsak sier det det samme som nr. 1. Ikke fullt så glad i uforpliktende sex bare :-)

4. Hva sier det om meg dersom jeg har hatt kun ett forhold, og 0 ons? -

-Tror også her jeg ville blitt ganske reservert: Men som sagt, alderen spiller en stor rolle.

Men med unntak av den 0 forhold og 0 ons, så synes jeg vel egentlig ikke at noen av disse ville sagt noe om meg som person.

Ok, hvis skapningen var 16 og hadde hatt sex med 40 stykker og hatt 3 forhold, så hadde jeg nok stilt meg noen spørsmål. F.eks. hvordan i helvete jenta hadde fått tid til dette.

På den annen side hadde det jo vært noe perverst av meg å rote meg borti en jente på 16.

Annonse

Jeg vet det, men jeg finner det litt interessant å se hvordan noen tror de kan finne ut noe om meg som person på bakgrunn av eksemplene over :)

Hehe - vi vet jo alle at du er en superelsker og har nye forhold i ett strekk ;o)

Nei, jeg bare understreket faktum jeg at ingen kan vite noe om deg pga antall sexpartnere og forhold.

ShitDiddelyDo

Jeg trodde sex var gøy jeg. Og godt og tilfredsstillende.

Kanskje noen tror at sjela forsvinner ut sammen med orgasmen?

"Kanskje noen tror at sjela forsvinner ut sammen med orgasmen?"

Det er en god teori.

Jeg tror også sex skal være gøy, og så lenge man følger noen leveregler (som f.eks. den som sier at man skal ta hensyn og ikke bevisst såre noen), så ser jeg ingen problemer med å ha det gøy.

Det er da tross alt 2 (eller flere...) voksne mennesker det er snakk om.

Jeg tenkte forresten litt nå, og jeg ser at mitt store problem er å huske navn. Jeg husker knapt navnene til andre enn de som har betydd noe for meg. Hehe, i farta kommer jeg bare på 3 ons-navn, og jeg er rimelig sikker på at jeg har hatt mer enn 3 ons.

Lurer på hva det sier om meg! :)

ShitDiddelyDo

Hehe - vi vet jo alle at du er en superelsker og har nye forhold i ett strekk ;o)

Nei, jeg bare understreket faktum jeg at ingen kan vite noe om deg pga antall sexpartnere og forhold.

Det med superelsker stemmer. Ryktene løper meg i forveien, ser jeg.

Men det med "nye forhold i et strekk" er feil.

"Kanskje noen tror at sjela forsvinner ut sammen med orgasmen?"

Det er en god teori.

Jeg tror også sex skal være gøy, og så lenge man følger noen leveregler (som f.eks. den som sier at man skal ta hensyn og ikke bevisst såre noen), så ser jeg ingen problemer med å ha det gøy.

Det er da tross alt 2 (eller flere...) voksne mennesker det er snakk om.

Jeg tenkte forresten litt nå, og jeg ser at mitt store problem er å huske navn. Jeg husker knapt navnene til andre enn de som har betydd noe for meg. Hehe, i farta kommer jeg bare på 3 ons-navn, og jeg er rimelig sikker på at jeg har hatt mer enn 3 ons.

Lurer på hva det sier om meg! :)

Det sier om deg at du er helt normal etter min mening. Men det var min mening altså :o)

serendipity

Men med unntak av den 0 forhold og 0 ons, så synes jeg vel egentlig ikke at noen av disse ville sagt noe om meg som person.

Ok, hvis skapningen var 16 og hadde hatt sex med 40 stykker og hatt 3 forhold, så hadde jeg nok stilt meg noen spørsmål. F.eks. hvordan i helvete jenta hadde fått tid til dette.

På den annen side hadde det jo vært noe perverst av meg å rote meg borti en jente på 16.

Jeg syntes også at 3 forhold og 40 ONS av en 18 -åring sier endel. Forholdene kun umulig ha vart særlig lenge for at personen skal rekke 40 ONS. Med mindre personen debuterte som 13- åring. Jo for meg er det mye, og jeg ville blitt litt skeptisk. Snakker vi om en/ei på +/ - 30 år, er saken en helt annen.. for meg..

ShitDiddelyDo

Det sier om deg at du er helt normal etter min mening. Men det var min mening altså :o)

Du er vel som kjent ikke helt normal, så det tar jeg med en klype salt! ;)

Neida. Det viktige er vel at jeg er helt normal etter min mening, og det er jeg.

Disse fanatiske galningene som dømmer folk på bakgrunn av å ha det gøy, forstår jeg meg ikke på. Men det gjør jo ingenting. Jeg roter meg jo tross alt like ofte borti denne typen som jeg roter meg bort i avholdsfolk, fanatisk kristne, vegetarianere, og andre psyke sjeler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...