Gjest ikkemorennå Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei! Ser at du hadde en del spørsmål lengre nede som jeg skal svare deg på etter beste evne:-) Jeg hadde 6 forsøk i Norge + et frysforsøk. Jeg fikk tilfeldigvis med meg at en lege nevnte at jeg hadde litt hardt skall på eggene, men han nevnte ikke noe om at dette kunne gjøres noe med i utlandet.....All informasjon om hatching fant jeg her på nettet ved å høre med andre og leste at det var mange som plutselig lyktes ved at de foretok haching i Danmark. Dette gjaldt spesielt de som var "litt oppi åra" og de som hadde flere forsøk bak seg. Hvis et egg har hardt/seigt skall vil det ha vanskeligheter med å "klekkes" og feste seg i livmoren. Selv om egget ser flott ut når de setter det inn. Jeg vet at det er flere leger i Norge som synes det er rart at de ikke får lov til å foreta hatching i Norge, hvis det kan hjelpe de med hardt skall. MEN la det være sagt, de har ikke noe dokumentert på at hatching hjelper. Jeg vet desverre ikke prisene på St.olavs. Lykke til videre, håper du lykkes til slutt!! Det nytter ofte å være litt sta:-) Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146661-freia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freia1365380509 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei,og tusen takk for svar.Jeg må jo bare beundre deg at du har klart å gjennomføre 6 forsøk.Jeg har hatt tre,og når jeg ikke lykktes på det tredje,bestemte jeg meg for ALDRI mer.Jeg var såååååååå sliten og følte kroppen var helt på bunn,men det rare er at faktiskt nå når det har gått noen år,så er jeg faktisk klar igjen,har glemt det mest negative,men nå er det jo selfølgelig en ting som stopper oss litt,og det er jo økonomien.Synes det er forferdelig mye penger man må ut med,nå som vi har brukt opp "pakken på tre forsøk". Ble det ikke dyrt med reise,overnatting osv? Vet jo ikke helt hvor jeg skulle ha startet om jeg skulle påbegynnt Danmarks forøk.Tenker også jobbmessig.Huff det blir så mye å tenke på,men det går vel visst man bare vil.Ikke sant?!Men det var jo godt å høre at dere lykktes til slutt da.Har et fryseforsøk til gode"bonusforsøk"som jeg tenkte jeg skulle prøve nå til sommeren....grue grue Føler at det blir min siste sjangse.Skal spørre om legen kan si noe om skallet på egget mitt når jeg drar dit,han blir vel å tro jeg tuller??ha ha.Men synes det er rart ikke Norge er kommet lengre di også,det er jo så ufattelig mange som har helt "PERFEKTE"egg når dem blir plassert tilbake i livmoren,men dem vil bare ikke feste seg,eller klekke... Krysser fingre;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146661-freia/#findComment-929581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.