Gå til innhold

En merkelig "menstruasjon"?? hjelp...

Anbefalte innlegg

Gjest Radura

Jeg går på p-pillene, (28 dagers brett), som regel får jeg mensen en eller to UKER før jeg skal, slik at jeg er ferdig med mensen når jeg kommer til den siste uka på brettet,

men det som skjedde nå sist, var at jeg fikk en veldig kort menstruasjon, men andre uka på nytt brett fikk jeg "mensen"? igjen... skjønner ingenting, har aldri hatt det sånn før,

og dette er dag nr.5, fremdeles har jeg den,

hva er det som skjer,

ps: er det veldig viktig å gå til gynekolog jenter? jeg er 20 og har aldri vært hos en, har litt fobi, kanskje jeg må ta meg en tur snart...

takk for all hjelp og svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146678-en-merkelig-menstruasjon-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest men tok gu to år senere

hvordan har du fått pilla uten å være til GU?

Har du sex må du vel være moden nok til å tåle en GU også...

Man behøver da ikke å ta gu for å få p-piller. Jeg gikk til helsesøstra jeg, og trengte bare å komme med ønske om merke.

Det ER veldigviktig å gå til GU!

Om du da ikke har lyst til å få forskjellige sykdommer som går lenger enn nødvendig å sånt!

Clamydia kan jo som kjent gjør deg steril, og det er vel ikke ønskelig, ikke tror jeg du ville sette pris på å få underlivskreft heller uten å vite det!

Det er ikke farlig, og det er bedre å gå til mann enn kvinne, de er sååå mye mer forsiktige!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...