Gå til innhold

Hold kjeft når dere har sex, jenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest moroklump

Jeg tror nok dette er veldig individuelt, hva gutter liker. Typen min liker at jeg uttrykker meg, og jeg liker å gjøre det, så bør jeg da holde kjeft fordi DU mener det?

Du kan nok ikke ha vært noe tess med hun jenten din som bare klynket...

Annonse

Gjest Valkyrie

Personlig er det mye mer sexy med prat, stønning og de lydene en måtte føle for å komme med!

Både jeg og mannen synes det er direkte kjedelig, uten skikkelig respons!

Dette må være det mest tåpelige jeg har hørt! Feminin klynking, hva vil du ha? Ei som ligger der å tar i mot det hennes herre måtte føle for å gi???

Hmmm, jeg setter heller pris på å høre at partneren har det godt, enn å lytte etter om hun uttrykker noe.

Ytterpunkter er kanskje ikke så bra, enten om det er å være helt stille eller å brøle ut så hele nabolaget hører det. Men det er herlig å høre at partneren har det godt....

Gjest Pricilla

De eneste gangene jeg bråker og skriker er når sexen er dårlig, for da vil jeg bli fort ferdig. Har trodd at menn tenner på litt lyd.

Unnskyld at jeg spør.. men er ikke du mann? Minns jeg har lest innlegg fra deg her før om at eksen er gravid før dere er skilt osv? Eller er det to av dere her?

Gjest (Anonymous)

Unnskyld at jeg spør.. men er ikke du mann? Minns jeg har lest innlegg fra deg her før om at eksen er gravid før dere er skilt osv? Eller er det to av dere her?

Hvem som helst kan være (Anonymous). Hvis du lar det stå åpent der det egentlig skal stå et navn/nick, så kommer "nicket" (Anonymous) opp automatisk når du poster innlegget.

Annonse

Gjest Pricilla

Hvem som helst kan være (Anonymous). Hvis du lar det stå åpent der det egentlig skal stå et navn/nick, så kommer "nicket" (Anonymous) opp automatisk når du poster innlegget.

Å ja ; ) Da så.. I rest my case. Trodde det var et nick jeg, og ble litt forvirra.. Men nå er alt klart igjen! ; )

For mye og for lite skjemmer alt, men jeg ville sett det som meget beklemmende hvis min sambo skulle satt opp en fasit over hvordan jeg skulle oppført meg i sengen.

Det som kommer naturlig, kommer naturlig. Overdriving skal man ikke drive med, da blir det som sagt for mye av det gode.

Greier man ikke å være naturlige sammen og nyte at den andre har det vanvittig godt, blir det falskt og lite tilfredsstillende.

Dessuten er det godt med litt griseprat mitt oppi det hele, sånn sett får man det beste ut av sexen.

Mulig jeg er fæl og rett frem, men hvis man vil ha det godt, er det viktig og godta og kunne være helt åpen for lyst og den andres væremåte.

Hva er vel deiligere enn å se og høre at partneren har det intenst deilig ?

Vel, hadde jeg vært sammen med en som skulle "bestemme" hvor høye eller lave lyder som skulle komme når vi hadde sex så ville det vært ganske effektivt mot å drepe sexlysta mi i hvertfall. Er enig med shandy i at man ikke skal overdrive, men kommer det naturlig, hva er da galt med det?

Jeg syns nå det er opphissende med _naturlige_ stønnelyder når man har sex jeg da. Godt å høre at partneren nyter innmari :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...