Gå til innhold

Hva slags menn kjøper sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjeldsslave
Skrevet

Hvordan vet de hvem som selger seg? Hvordan får de kontakt? Hva koster det?

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

"alle" slags menn er i stand til å kunne kjøpe sex. Det andre vet jeg ikke noe om.

Skrevet

Når jeg skal ta bussen hjem en sen kveld etter overtidsjobbing ser jeg ofte noen på strøket i Oslo. Det er ikke så vanskelig å skjønne hvem som selger!

Skrevet

Fordi PROsenteret fører en slags statestikk tror jeg.

Menn som kjøper sex er gjennomsnittlig gift og mellom 30 og 45 år

Det er oftest narkomane og utenlandske jenter som prostituerer seg.

I Oslo finner man dem rundt kvadraturenen og Børsen.

Prisene vet jeg ikke nå men før var de 500, 300 og 200 kr etter hva som ble gjort.

Skrevet

En mann som drar på byen hver helg for å få seg et napp, kan jo heller bruke pengene på

å kjøpe sex. Jeg er usikker på om jeg ville kjøpt sex, da måtte det ihvertfall vært ei skikkelig strøken dame!

Men vil man ha billig og bra sex, så dra til Amsterdam...

Gjest kallat
Skrevet

En mann som drar på byen hver helg for å få seg et napp, kan jo heller bruke pengene på

å kjøpe sex. Jeg er usikker på om jeg ville kjøpt sex, da måtte det ihvertfall vært ei skikkelig strøken dame!

Men vil man ha billig og bra sex, så dra til Amsterdam...

Vil man ha gratis og best sex så er kjæreste tingen.. hvorfor kjøpe når man kan få??

Annonse

petter smart
Skrevet

Vil man ha gratis og best sex så er kjæreste tingen.. hvorfor kjøpe når man kan få??

Gratis med kjæreste???? Hvilke kjærester er det du har hatt???? Eller evt tror menn har???

Gjest kallat
Skrevet

Gratis med kjæreste???? Hvilke kjærester er det du har hatt???? Eller evt tror menn har???

Eh.. kjærester er da gratis? Hva slags kjærester har DU hatt? Horer? Du må ha vært borti spesielle jenter...

Jeg er jente, og har da vært kjæreste og har da ikke kostet dem noenting. De betaler jo ikke for å ha sex med meg da.

Ute etter å provpsere eller?

Skrevet

Det at det (kan) koste® penger å ha kjæreste er jo ikke det samme som å si at man betaler for sex, da.....

Ihvretfall ikke i normale menns verden! ;-)

Gjest kallat
Skrevet

Det at det (kan) koste® penger å ha kjæreste er jo ikke det samme som å si at man betaler for sex, da.....

Ihvretfall ikke i normale menns verden! ;-)

Hvordan kan det koste å ha en kjæreste da? Man velger vel ikke jenter som kun er ute etter pengene ens?

Skrevet

Hvordan kan det koste å ha en kjæreste da? Man velger vel ikke jenter som kun er ute etter pengene ens?

Nei, men mange menn synes faktisk at det er OK for eksempel å kjøpe bursdagsgave til kjæresten sin, uten at man dermed kutter ut å kjøpe bursdagsgave til f.eks. broren sin for å holde antall gaver konstant.

Gjest kallat
Skrevet

Nei, men mange menn synes faktisk at det er OK for eksempel å kjøpe bursdagsgave til kjæresten sin, uten at man dermed kutter ut å kjøpe bursdagsgave til f.eks. broren sin for å holde antall gaver konstant.

Så man skal regne det som kostnad? Man får vel tilbake gave fra henne også?

Og når det gjelder å spise middag sammen er det vanlig å spleise nå til dags, evt bytte på å spandre.

Tror det var før det var sånn at damene bare satt og tok imot..

Skrevet

Så man skal regne det som kostnad? Man får vel tilbake gave fra henne også?

Og når det gjelder å spise middag sammen er det vanlig å spleise nå til dags, evt bytte på å spandre.

Tror det var før det var sånn at damene bare satt og tok imot..

Vet ikke hvorfor du henger deg på MEG! Det var jo petter smart som påsto at det ikke var gratis med kjæreste!!

Jeg synes egentlig at jeg kom med en ganske ålreit kommentar til ham at eventuelle kostnader forbundet med kjæresteri hos normale menn ikke regnes som betaling for sex!

Annonse

Gjest kallat
Skrevet

Vet ikke hvorfor du henger deg på MEG! Det var jo petter smart som påsto at det ikke var gratis med kjæreste!!

Jeg synes egentlig at jeg kom med en ganske ålreit kommentar til ham at eventuelle kostnader forbundet med kjæresteri hos normale menn ikke regnes som betaling for sex!

Sorry.. fikk bare inntrykk av at du også mente det kostet flesk å ha dame..

Skrevet

Sorry.. fikk bare inntrykk av at du også mente det kostet flesk å ha dame..

OK! :-)

Men det er vel et faktum at det ofte er mer enn dobbelt så dyrt å være to, eller??

Selvsagt kommer det an på boforhold etc, for det kan jo være stordriftsfordeler med tosomheten, bl.a. ett avisabbonnement, en vaskemaskin, ett set kommunale utgifter etc, men så skaffer man seg kanskje "dobbelt så stor" eller "dobbelt så fin" bolig også.

Mange damer erfarer jo at matkostnadene fyker i været så snart de får en mann i huset! :-)

Så det vil jo alltid ha en viss innvirkning på økonomien!

Men derfra til å si som p.smart at dette nærmest er som å betale for sex, er temmelig drøyt, da!

Gjest kallat
Skrevet

OK! :-)

Men det er vel et faktum at det ofte er mer enn dobbelt så dyrt å være to, eller??

Selvsagt kommer det an på boforhold etc, for det kan jo være stordriftsfordeler med tosomheten, bl.a. ett avisabbonnement, en vaskemaskin, ett set kommunale utgifter etc, men så skaffer man seg kanskje "dobbelt så stor" eller "dobbelt så fin" bolig også.

Mange damer erfarer jo at matkostnadene fyker i været så snart de får en mann i huset! :-)

Så det vil jo alltid ha en viss innvirkning på økonomien!

Men derfra til å si som p.smart at dette nærmest er som å betale for sex, er temmelig drøyt, da!

klart det kan bli litt ekstra kostnader på feks hus, men å si at det derfor koster å ha dame synes jeg blir drøyt. Da koster det i tilfellet minst like mye å ha mann...

Gjest spør henne
Skrevet

Elin Kippe ved Institutt for kriminologi og rettssosiologi har nettopp skrevet en doktorgradsavhandling om dette. Sjekk ut den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...