Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare det...

Anbefalte innlegg

Gjest for@virra

...å ikke bry meg for at mannen min stirrer på andre kvinner?

Han stirrer,-nesten sluker dem med blikket.Har fortalt han at dette gjør vondt for meg,men han klarer ikke å gjøre noe med vanen.

Hva kan jeg gjøre for min egen del,-slik at jeg unngår å få det så vondt inni meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146799-hvordan-skal-jeg-klare-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Si "ser du noe du liker" hver gang han stirrer... Og stirre på mannfolk sjøl så han kanskje merker et lite stikk av sjalusi. Jeg merker at sambisen min titter, og det gjør jeg og.. Men snubler han i sine egne bein og snur seg så prikker jeg han litt i armen og han blir obs på det. Men vi tar det med et smil.. man kan jo bli litt oppslukt er det noe sinnsykt vakkert som går forbi, men det gjelder å vise hensyn og respekt til partner og da.. Og hvis du føler det er et problm bør mannen din virkleig jobbe for å ta seg sammen. KOmmenter det hver gang - så blir han obs på det selv..

Litt respektløst av ham da å stirre så åpenlyst når du er tilstede. Titte på damene kan han vel gjøre når ikke du er i nærheten..

Du må bare si det som det er til ham, og be ham respektere deg. Eller så åpner det faktisk øynene på gutter av og til når de får igjen med samme mynt, for de takler ofte dårlig at jentene gjør det samme, dvs stirrer og kommenterer kjekke mannfolk.

Gjest Bolivia

Det ligger i menns natur å se på vakre kvinner så det er lite du kan gjøre med det utover å fortelle ham hvordan du føler det når han ser på andre damer.

Spark ham lett i leggen hvis dere sitter ved et bord og han blir "åndsfraværende" i lengre tid :-)

Kan virke på meg som du er svært usikker på deg selv siden du lar dette påvirke deg så mye.

Gjest haresnus

Det ligger i menns natur å se på vakre kvinner så det er lite du kan gjøre med det utover å fortelle ham hvordan du føler det når han ser på andre damer.

Spark ham lett i leggen hvis dere sitter ved et bord og han blir "åndsfraværende" i lengre tid :-)

Kan virke på meg som du er svært usikker på deg selv siden du lar dette påvirke deg så mye.

Hvorfor skal alltid menn unskyldes med at det er i deres natur å måtte se på damer hele tiden?

Er det ikke i kvinners natur å se på menn?

Er det ikke heller at i det mannsdominerte sammfunn vil lver i og har levd i, så er det mannens behov som står høyest, og hvis de har lyst til å glane så har de lov?

Ofte blir mannfolk svært snurte om damene stirrer på andre menn, mens de måper med kjeften på gap på andre damer selv. Det er liksom tillatt for dem, men ikke for damene.

Menn greier å lav ære de også om de vil, og har respekt for dama, det er jo bare å la være da.

mil1365380270

Hvorfor skal alltid menn unskyldes med at det er i deres natur å måtte se på damer hele tiden?

Er det ikke heller at i det mannsdominerte sammfunn vil lver i og har levd i, så er det mannens behov som står høyest, og hvis de har lyst til å glane så har de lov?

Ofte blir mannfolk svært snurte om damene stirrer på andre menn, mens de måper med kjeften på gap på andre damer selv. Det er liksom tillatt for dem, men ikke for damene.

Menn greier å lav ære de også om de vil, og har respekt for dama, det er jo bare å la være da.

He-he, det der har jeg også tenkt.

De har naturlige drifter de må følge, så det får vi bare finne oss i!

Samtidig syter de over at kvinner ikke trenger/liker/vil ha menn..?

Hvis de ikke er villige til å gjøre seg attraktive som partnere, så ikke kom og syt etterpå, mener jeg!

Annonse

Gjest tjohooo

He-he, det der har jeg også tenkt.

De har naturlige drifter de må følge, så det får vi bare finne oss i!

Samtidig syter de over at kvinner ikke trenger/liker/vil ha menn..?

Hvis de ikke er villige til å gjøre seg attraktive som partnere, så ikke kom og syt etterpå, mener jeg!

Enig.

Gjest socom

Fikk bare så lyst å skrive noen kommentarer her.

Dette er et problem for mange kvinner, og svarene er som oftest at dette er menns naturlige drifter. Kom over en link her inne en dag, der det var en forsker som hadde studert menn som ble vist annonser o.l. av pene vakre mannlige modeller. Resultatet var at dette ikke var så bra for mannen, husker ikke helt hva de kallte det....

Sier ikke dette litt om "mannfolk"? De skal glo til øya spretter ut, men at det skal brukes vakre menn i reklamer osv, det tåler de ikke.

Gjest tjohooo

Fikk bare så lyst å skrive noen kommentarer her.

Dette er et problem for mange kvinner, og svarene er som oftest at dette er menns naturlige drifter. Kom over en link her inne en dag, der det var en forsker som hadde studert menn som ble vist annonser o.l. av pene vakre mannlige modeller. Resultatet var at dette ikke var så bra for mannen, husker ikke helt hva de kallte det....

Sier ikke dette litt om "mannfolk"? De skal glo til øya spretter ut, men at det skal brukes vakre menn i reklamer osv, det tåler de ikke.

Og det hadde sikkert ikke vi tålt heller, hadde det vært motsatt i all den tid mannen har fått herjet :)

Så utfordringen må vel bli å få balanse i disse tingene...

Clue1365380406

Javel, så er det deres natur å kikke på damer....men det er vår natur å kikke på menn!

Vi tiltrekkes jo også av det som er pent å se på.

Jeg kan bli litt "borte vekk" av en flott mann på kaffebaren, eller på tv-skjermen, men jeg prøver å holde det for meg selv. Mannen min er heller ikke den som glaner åpenlyst, men jeg går ut fra at han legger merke til pene damer han også.

Poenget er at alle legger merke til flotte menn eller damer, men vi kan være litt diskret. Det er IKKE hyggelig for noen å sitte sammen med en person som tydelig glaner på andre!

serendipity

Det ligger også i min natur å se på lekre menn, men jeg klarer da å smugtitte om samboeren er med. Det burde mannen til for@virra også klare

skorpionfisken

Jeg ville ha sagt det til ham på denne måten:

Hun der??? Ikke min type i allefall!! Han der derimot - og se sulten på nærmeste manneben - skulle ikke nevnt betaling jeg....

Har gjort det flere ganger både med ex og sambo. Det virker, og er like gøy hver gang.

Annonse

Gjest saft suse

Utrolug hensynsløst og respektløst. jeg syns heller ikke det er "typisk alle gutter" å holde på slik. De klarer å la sånt være hvis de bare elsker ei jente høyt nok og har nok respekt for henne.

Jeg har selv en slik mann, som kun har øyne for meg. Kammeratene er tilogmed så sprø av at han tilogmed alltid prater om meg når jeg ikke er der. Fint for meg :-)

men jeg HAR hatt en sånn superdust som siklet etter andre damer. Hva gjorde jeg? Tok igjen og begynte regelrett sikle etter andre menn, kommentere deres lekre kropp og tilogmed lot meg bli flørtet med. DET satt en stopper for min kjæreste den gangen. Han ble meget oppmerksom på meg, og han tok etterhvert hintet. :-)

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...