Gå til innhold

Ikke fått et kort engang til bursdagen av samboern familie!

Anbefalte innlegg

Gjest Bursdagsbarnet som alle glemte

Og må innrømme jeg er dypt skuffet! I fjor ble faren hans 50 år og jeg arrangerte overaskelsesfest for han. Var alene i leiligheten og dekket på, bakte fem kaker, handlet inn på polet, bestilte snitter tok i mot gjester osv. Samoern var ute og spiste middag med han og tok en kaffe mens ejg stressa med dette. I fjor kjøpte jeg inn gave til moren hans med han. Og til broren og samboern. Da jeg var på båttur kjøpte jeg kåpe til niesen hans. Så jeg har stilt opp for alle i hans familie! Samboern husker ikke datoene engang. Vi har bodd sammen i fem år.

I år fikk jeg sms av samboern til broren som gratulerte, ikke hørt noe fra faren, moren har sagt hun skal ta meg med ut å handle gave sammen med meg, dette er lenge siden og vi har sett henne flere ganger siden bursdagen min, men det har ikke blitt nevnt. Det er vel glemt eller later som det er glemt. Synes det er utrolig dårlig! Jeg må legge til at jeg pleier å få flotte gaver av svigermor. men det er ikke gavene jeg syter for. Har ikke fått en gratulasjon engang! Og jeg som alltid har styre fælt for dem. Lagd fine kort med bilder osv. Og så får jeg ingenting igjen.

Har sagt til samboern at jeg er skuffa, så mener han burde ta det videre, noe han ikke har gjort. Da samboern hadde bursdag så ringte hele familien min og gratulerte og han fikk gaver av alle. jeg passet på at alle ringte, for det er trist å bli glemt.

Nå har jeg i hvert fall bestemt meg for at jeg ikke skal stå på for å ordne noe for dem i hvert fall mer. Et kort kunne jeg i hvert fall fått, eller bare en telefongratulasjon på 2 minutter så hadde jeg vært fornøyd! Men nå er det for sent. Fylte år i april.

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Ikke alle som synes bursdager er så stort, hvertall ikke voksne..

Enig der. Det er vel ikke uvanlig å bare huske/gratulere ved rundtall. Det er _mange_ som har bursdag i en familie, hadde blitt tid og pengekrevende å gjøre stas på alle hvert år.

Annonse

"Bursdagsbarn"??? Er du barn da? Voksne feirer og markerer vel bare runde tall og sånn?

Hvis vi blir invitert til bursdagsfeiring, så gir vi selvfølgelig gave, men utenom runde tall så pleier kun ha venner på besøk til litt kakespising etc.

Vel, men når sant skal sies, så får jeg gave av svigers da, konvolutt med penger. Men ikke noe voldsomt gratulasjonsopplegg.

laguna1365380434

Vil bare si at jeg skjønner deg.. Jeg vil også gjerne at folk skal huske bursdagen min selvom jeg er voksen..

Skjønner meg ikke på de andre nedover her som tydeligvis mener livet må blir gørr kjedelig etter fyllte 12..;)

Julegaver vil jeg ha også, sånn er det bare!

Jeg tror det blir mye koseligere å være til om man husker på hverandre og gir hverandre små oppmerksomheter på bursdag o.l..

Gratulerer på etterskudd! :-)

Gjest Bursdagsbarnet alle glemte

"Bursdagsbarn"??? Er du barn da? Voksne feirer og markerer vel bare runde tall og sånn?

Hvis vi blir invitert til bursdagsfeiring, så gir vi selvfølgelig gave, men utenom runde tall så pleier kun ha venner på besøk til litt kakespising etc.

Vel, men når sant skal sies, så får jeg gave av svigers da, konvolutt med penger. Men ikke noe voldsomt gratulasjonsopplegg.

Voldsomme gratulasjoner? Har ikke krevd det, men et kort eller telefon. En liten oppmerksomhet bare. Ikke noe ålreit når vi i både min familie og samboerns familie feirer med kake og gaver uansett rundt tall eller ikke, også blir jeg helt glemt av hele hans familie. Vi har begge små familier og gir alltid gaver til alle på bursdager, bør ikke være noe superdyre greier, men en tanke er koslelig å få. Hadde du ikke reagert hvis hele familien til samboern din glemte deg på din dag?

Gjest bjelke

Voldsomme gratulasjoner? Har ikke krevd det, men et kort eller telefon. En liten oppmerksomhet bare. Ikke noe ålreit når vi i både min familie og samboerns familie feirer med kake og gaver uansett rundt tall eller ikke, også blir jeg helt glemt av hele hans familie. Vi har begge små familier og gir alltid gaver til alle på bursdager, bør ikke være noe superdyre greier, men en tanke er koslelig å få. Hadde du ikke reagert hvis hele familien til samboern din glemte deg på din dag?

Du kan desverre ikke forlange at alle andre andre skal være like flinke med dette som deg. I vår familie er alle sløve med bursdager, bortsett fra runde dager.

Til jul derimot, pleier jeg å gi fine gaver til hver person, men får bare noen eggeglass tilbake fra hele hurven samlet.... f.eks. Så jeg forstår litt situasjonen din, og jeg synes ikke du stiller store krav når du vil ha et kort eller en gratulasjon. Men noen er bare sløve.

Annonse

Nei, jeg hadde ikke reagert. Ikke hvis det ikke var et rundt tall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...