Gå til innhold

Greier ikke å ha sex utenfor forhold

Anbefalte innlegg

Gjest sølibatkvinnen

Er en kvinne på 31 år som har levd i sølibat stort sett hele livet med unntak av en natt. Dette skyldes at jeg ikke greier å ha sex utenfor forhold og jeg har ennå ikke funnet mr. right. Er dette normalt? Det virker som om i dag skal alle ha seg med alle. Men jeg greier ikke å leve slik. Føler meg ekkel og brukt hvis jeg skulle ha en elsker eller ons. Er dette vanlige følelser? Føler meg så unormal i dette sexfikserte samfunnet vi lever i. Vil jo helst finne en kjæreste, men orker ikke stå på like mye som før...

Fortsetter under...

Gjest boy23

Har det akkurat som deg "sølibatkvinne".

Føles helt feil å ha ONS med noen man ikke kjenner.Det er ikke meg liksom.Har sikkert hatt muligheten til det mange ganger, men det er ikke noe jeg søker når jeg er ute på byen f.eks. Vil bare ha et fast forhold der jeg kan ha sex med en kvinne jeg elsker og er glad i...for det har jeg hatt, og vet hvor herlig det er!

Annonse

Gjest yyyyyrrr

ONS er veldig oppskrytt.

Hadde det to ganger i min ungdom, og det var heeeelt mislykket. Ikke spennende i det hele tatt, enda jeg innbilte meg at disse karene var spennende....

Litt klining er myye mer spennende...Og når en er betatt av noen, trenges ikke den rare fysiske kontakten til, før det oppleves hett! Husker jeg var på kino med en hel gjeng, og satt ved siden av en jeg var sååå interessert i. Det var en nytelse jeg aldri kommer til å glemme, den lille kontakten vi hadde med albuene mot hverandre i hvert vårt kinosete. *sukk*

Begjæret kan være vel så heftig som selve utførelsen...

Gjest tjohooo

Har det akkurat som deg "sølibatkvinne".

Føles helt feil å ha ONS med noen man ikke kjenner.Det er ikke meg liksom.Har sikkert hatt muligheten til det mange ganger, men det er ikke noe jeg søker når jeg er ute på byen f.eks. Vil bare ha et fast forhold der jeg kan ha sex med en kvinne jeg elsker og er glad i...for det har jeg hatt, og vet hvor herlig det er!

Sukk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...