fresja Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Hva kaller vi 17. mai på engelsk. Synes det høres litt feil å skrive national day. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 I min ordbok står det national day.Så det er ikke "helt feil" å skrive det da? 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 I min ordbok står det national day.Så det er ikke "helt feil" å skrive det da? Det står national day i "Clue", men jeg syntes ikke det passet helt til mitt formål. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Det står national day i "Clue", men jeg syntes ikke det passet helt til mitt formål. Er den jeg bruker jeg også ja:o) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg har alltid sagt national day, men saa satt jeg aa leta etter tilstelninger i Bostonomraadet og det norsk- amerikanske kaller det visst for "Syttende", ikke at amerikanerne her ville forstaatt det da, men jeg syntes at det var litt stilig! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Moro, det er ikke bare på østkysten de sier "Syttende", det gjør de nemlig i Seattle også!:-) National Day, eller Constitution Day går for det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.