Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sansara

Jeg og samboeren min hadde en litt uggen historie hvor han tekstet og mailet med ei jente for en stund siden.

Jeg oppdaget det og det var ikke bare kos det som stod der.

Problemet i dag er at jeg ikke skikkelig glemmer det, selv om det er en stund siden.

Vi sliter ikke, men han har fått noen rare meldinger fra ei anna, som jeg da har smuglest.

Jeg får forståelsen for at det har vært et eller annet der også, men før jeg forlater ham bør jeg jo finne ut av det.

Bør jeg ringe henne og høre??

Vi har en sønn sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146833-b%C3%B8r-jeg-ringe-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest utro menn er noe svineri

Jeg kommer sikkert til å få pepper for dette rådet, men skjønner hvor ille det er. Har selv erfart det samme med samboeren. (Da blokkerte jeg den andre jenta sine mailaddresser i e-postserveren hans slik at ingen av hennes mailer kom fram til ham. De hadde hatt cybersex på det groveste og han ville ikke engang si unnskyld da jeg konfronterte ham, og jeg tenkte at i krig og kjærlighet er alt tillatt, og har slett ikke dårlig samvittighet)

Rådet mitt er: Istedet for å ringe henne, "lån" typen din sin telefon og send en melding, og se hvordan hun reagerer på det du måtte finne på å skrive. Er ikke det litt mindre drastisk?

Gjest sinko

Jeg kommer sikkert til å få pepper for dette rådet, men skjønner hvor ille det er. Har selv erfart det samme med samboeren. (Da blokkerte jeg den andre jenta sine mailaddresser i e-postserveren hans slik at ingen av hennes mailer kom fram til ham. De hadde hatt cybersex på det groveste og han ville ikke engang si unnskyld da jeg konfronterte ham, og jeg tenkte at i krig og kjærlighet er alt tillatt, og har slett ikke dårlig samvittighet)

Rådet mitt er: Istedet for å ringe henne, "lån" typen din sin telefon og send en melding, og se hvordan hun reagerer på det du måtte finne på å skrive. Er ikke det litt mindre drastisk?

Synes ikke innlegget ditt fortjener pepper jeg. Er så enig så enig. Hvem er det egentlig som gjør noe galt her? Det er jo selvfølgelig mennene i begge disse tilfellene. Det er ikke SÅ galt å sjekke andres telefoner/ epost som å ha intime "samtaler" med andre.

skorpionfisken

De hadde hatt cybersex på det groveste skriver du.

Hvordan gjør man det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...