Gå til innhold

Nedsatt/ingen sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest lykkelig men sliten

Har fått et problem med sexlysten: den er ikke der...

Går på Yasmin, men har ikke merket noe til det tidligere.

Lurer på om det kan ha no med at jeg er veldig stresset for tiden, men føler det ødelegger så mye siden jeg nesten akkurat har blitt samboer. Vi har pratet en del om det, men han er veldig tålmodig og maser ikke på meg.

Synes likevel det er så kjedelig, for jeg har ikke noe ordentlig svar å gi han...

Noen som kan hjelpe meg med et godt råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146878-nedsattingen-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vet hvordan du har det..

Er selv mann, men har det identisk på hjemmebane jeg også om dagen.

Vi har akkurat flyttet sammen, hun har akkurat fått ny jobb, samt at hun går på Yasmin (vi vet ikke om dette har noe med saken heller).

Men etter hun begynte dette "nye livet" ble sexlysten hennes fraværende.

Hun sier selv at hun er tent på meg, og det må jeg jo bare stole på. Og hun sier at hun også vil ha sex , men at lysten bare ikke finnes der.

Tror det er slik med enkelte mennesker, at man trenger å komme ordentlig på plass før man kan roe seg ned og nyte sex.

Du har en samboer som er tålmodig, det er også viktig. Stol på han. Selv om menn ofte har lyst på sex så kan vi også klare å vente på dere hvis lysten er litt borte. Så lenge man er glad og tent på hverandre så kommer lysten tilbake. Enkelte må bare ha en stabil hverdag. Kanskje det er slik for deg også?

At du nå i første omg trenger å komme deg på plass i din nye leilighet, så slapper du mere av og forhåpentligvis kommer lysten tilbake...

Lykke til

og lykke til til meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146878-nedsattingen-sexlyst/#findComment-931805
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...