Dirfgis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 For 10 år siden slo jeg løs begge fortenner i en håndballkamp. Fortennene var rotfylte fra før, og jeg fikk en slags plastbeskyttelse for at de skulle gro fast igjen. Den gang fikk jeg med meg et brev fra tannlegen om hva hun hadde gjort, og om at dette bare var en midlertidig løsning for fortennene. Sannsynligvis ville de ikke holde særlig lenge. I fjor fikk jeg en rotspissbetennelse i den ene fortanna. Etter mye fram og tilbake mellom forskjellige tannleger, fikk jeg råd om at det ikke ville være noen vits å behandle fortanna slik den var nå. At det var på tide å skifte den ut med et implantat. Men det har seg nå slik, at jeg er student, og har ikke 30 000 til en slik operasjon. Jeg har undersøkt med forsikringa gjennom håndballen, og det så ut til at den bare gjaldt for to år fram i tid etter skaden. Er det noen som vet om noen trygdeordninger, slik at det er mulig å få dekt deler av beløpet, er jeg ytterst takknemlig:) Hilsen Meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146899-st%C3%B8tte-til-tannhelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.