Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg er sammen med kjæresten min så har jeg lyst til å gråte hele tiden. Vi har vert sammen i 6mnd, og har det så bra som det går an å ha det. Men jeg har også begynt å få en følelse av at jeg ikke er forelska i han lenger. Men er så glad i han, så klarer ikke å slå opp. Av og til tror jeg at jeg gråter av dårlig samvittighet for at han er forelska i meg, og ikke jeg i han. Jeg vil få tilbake den gode følelsen jeg hadde for 1 mnd siden! Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147130-bare-gr%C3%A5ter-og-gr%C3%A5ter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Haifa

Du ber om noe du ikke kan få. Ta konsekvensen av at forelskelsen er over. La det ikke trekke ut i langdrag, det er ingen av dere tjent med.

Dette var et for enekelt svar til en fortvilet jente! Du ber henne regelrett om å gjøre slutt fordi forelskelsen har kjølnet??! Ærlig talt - en forelskelse kjølner før eller siden, og godt er vel det, for det er jo en lykkerus man svever i og er så irrasjonell som bare det i.

Når så forelskelsen går over, da kan man VELGE om man nå ønsker å bygge et forhold videre basert på kjærlighet - eller så kan man velge om man kun var ute etter et forelskelses-blaff.

Forelskeøser gir seg! de kan derimot også komme tilbake. Men et forhold er et valg. Vil du elske denne personen? Vil du leve med denne personen? Kjenner du at du er gla i ham?

Da lar du forelskelsen være over, og gå videre inn i fase 2 - nemlig å bygge et forhold basert på kjærlighet.

men kjærlighet er et valg.

Tik deg du som gråter - jeg vil ikke råde deg til noe mer enn å kjenne på hva du egentlig syns om denne fyren. er han en du ønsker være sammen med, eller er han det ikke.IKKe gi opp et forhold bare fordi følelsene ikke alltid bruser.

God klem fra

Gjest tjohooo

Ja nå måtte jeg nesten le litt.

Er du i et forhold for å ha deilige følelser og være forelska, eller fordi du er glad i og bryr deg om den andre? Det er tydelig at du er glad i han, hvorfor skal du være så forelska?

Det er når forelskelsen tar slutt at kjærligheten begynner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...