Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gir beskjed til lege og får en kjapp og enkel operasjon som ikke tar mer enn en halv dag på sykehus.

Jeg har gjort det selv og det gikk veldig greit, lykke til!

Tusen takk for svaret!

Men hvor gammel var du da du gjorde dette inngrepet?

Hvordan gikk det i forhold til foreldra dine, fekk de vite det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14718-trang-forhud/#findComment-70114
Del på andre sider

Tusen takk for svaret!

Men hvor gammel var du da du gjorde dette inngrepet?

Hvordan gikk det i forhold til foreldra dine, fekk de vite det?

Mamma'n min ble informert om dette av helsesøster når jeg enda var en liten pjokk, så dette var både hun og jeg klar over. (Hygiene å sånt bl.a.)

Men jeg bestemte meg selv for å få gjort noe med det når jeg innså at det kom til å sette en stopper for sex (uten kondom ihvertfall) men dette var ikke før jeg var 20.

Sunn fornuft sier meg at dette er et inngrep som antakelig bør vente til man er 100% ferdig "utvokst". ;) Men det kan allikevel være lurt å være tidlig ute, det tok nøyaktig et år fra legen min bestilte inngrepet til jeg fikk plass på sykehuset.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14718-trang-forhud/#findComment-70126
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...