Gå til innhold

Jenter og Orgasme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

3

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

3

• Åsemor

2

• Anaïs

2

Gjest Kuken

De vil sannsynligvis ikke ha sex med deg heller.

Hva er det du skriver?Erdu helt idiot?Je vil ikke ha sex med noen, skjønner du det? Jeg har jenter ikø her som vilknulle meg, men jeg avstår, de er så patetiske.Er nytelse alt her i verden?Hvorfor ikke lide litt?

Annonse

Gjest me,myself and I

Hva er det du skriver?Erdu helt idiot?Je vil ikke ha sex med noen, skjønner du det? Jeg har jenter ikø her som vilknulle meg, men jeg avstår, de er så patetiske.Er nytelse alt her i verden?Hvorfor ikke lide litt?

*spy* på KUKEN (patetisk).Det sier alt det nicket.. Tviler på at jentene står i kø etter deg..

Du må da engang skjønne at også vi som hater sex må være med å diskutere på dette forumet.vi prøver å oppfordre folk til å slutte med dette. Det må da være andre ting å finne på.

så du og Izzet er samme person. Bare å skrive her det selv om du hater sex. Men tror neppe du klarer å omvende noen her inne. ler.

Gjest Dickov

så du og Izzet er samme person. Bare å skrive her det selv om du hater sex. Men tror neppe du klarer å omvende noen her inne. ler.

Greier nok det glupen, det er ikke alle som er så "grisete" som du. Men jeg har en mistanke om at du ikke har hatt sex (bare skryt)

Annonse

Greier nok det glupen, det er ikke alle som er så "grisete" som du. Men jeg har en mistanke om at du ikke har hatt sex (bare skryt)

Har jeg skrytet så mye av at jeg har hatt sex syns du?

Syns ærlig talt det ikke er så mye å skryte av jeg, i og med at storparten av den voksne befolkningen har det, så det er vel ganske alminnelig.

Gjest Dickov

Har jeg skrytet så mye av at jeg har hatt sex syns du?

Syns ærlig talt det ikke er så mye å skryte av jeg, i og med at storparten av den voksne befolkningen har det, så det er vel ganske alminnelig.

Du må være temmelig uvitende, leser du ikke aviser?En stor del av befolkningen praktiserer ikke sex av forskjellige årsaker.Det kan være mange grunner til dette,men de fleste synes vel det er heslig og skittent. Og alle har ikke en partner å ha sex med. En annen ting er at sex er fruyktelig oppskrytt.Jeg blir ikke opphisset av det, da er det bedre å riste matter.

Gjest Russel

Jeg for min del orker ikke mer enn en orgasme, som oftest. Men jeg skjønner ikke hvorfor en oppi i tråden sier at det må mer til? Det er ikke sant.

Jeg kjente en jente som hadde 50 orgasmer på en kveld, bare ved å se på bilder.Noen som slår den.Jeg hadde en orgasme i 64 men sov en uke etter det.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Jeg kjente en jente som hadde 50 orgasmer på en kveld, bare ved å se på bilder.Noen som slår den.Jeg hadde en orgasme i 64 men sov en uke etter det.

Og du tror ikke det var fake?? :)

Du må være temmelig uvitende, leser du ikke aviser?En stor del av befolkningen praktiserer ikke sex av forskjellige årsaker.Det kan være mange grunner til dette,men de fleste synes vel det er heslig og skittent. Og alle har ikke en partner å ha sex med. En annen ting er at sex er fruyktelig oppskrytt.Jeg blir ikke opphisset av det, da er det bedre å riste matter.

jaja. Hver sin smak og til hver sin tid. Noen ganger er det helt greit å riste ttepper også.

Kanskje du ikke liker sex fordi du ikke har prøvd meg enda? *blunker*

Forøvrig er det fortsatt en fordel å ha sex for å få barn, og det er ganske mange som har barn såvidt jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...