Gjest kvinnehater Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Men du kan mobbe alle andre som har sex?? Merkelig innstilling. -"Ingen kan mobbe meg, men jeg kan mobbe alle andre!" Poenget at ingen jenter må få orgasme, det er synd. 0 Siter
nypa Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det er ikke en kvinne som fortjener orgasme. Prøv heller nåletrikset, når dama di begynner å stønne og bære seg,så stikker du ei nål i rævva på henne. Det virker. Ler meg skakk ))))) lol 0 Siter
org Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Du må da engang skjønne at også vi som hater sex må være med å diskutere på dette forumet.vi prøver å oppfordre folk til å slutte med dette. Det må da være andre ting å finne på. Oppfordrer du andre til å slutte å ha sex?! Hvorfor det? 0 Siter
Gjest Russel Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Oppfordrer du andre til å slutte å ha sex?! Hvorfor det? Sex er ingenting, og jenter trenger ikke orgasme! Hvorfor skal de ha det? De må prøve å leve uten å ligge med spredte bein hele tida. Det finnes andre verdier i livet! 0 Siter
Gjest Russel Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Ler meg skakk ))))) lol Ja du er vel blondine!! 0 Siter
org Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Sex er ingenting, og jenter trenger ikke orgasme! Hvorfor skal de ha det? De må prøve å leve uten å ligge med spredte bein hele tida. Det finnes andre verdier i livet! Javel, ja. He-he. 0 Siter
Gjest Russel Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Oppfordrer du andre til å slutte å ha sex?! Hvorfor det? Det er ikke EN kvinne som fortjener å få orgasme! De skulle heller fått noe annet.....Fy Faen!! 0 Siter
Gjest Russel Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Oppfordrer du andre til å slutte å ha sex?! Hvorfor det? Det er ikke EN kvinne som fortjener å få orgasme! De skulle heller fått noe annet.....Fy Faen!! 0 Siter
Gjest Blondinehater Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Oppfordrer du andre til å slutte å ha sex?! Hvorfor det? Sex er det mest skitne du kan drive med. Fryktelig grisete og uhygienisk.All form for sex er helt jævlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.