Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snartnr2

Hei alle sammen!

Jeg bare må dele med noen at vi til helgen får "dommen" på hvordan dette 3. forsøket (inkl. ett frys) har gått.Jeg gruer meg VELDIG denne gangen og kjenner at dette begynner å bli en belastning. Av og til lurer jeg på hvor mange ganger til jeg orker dette kjøret...., men ønsket om enda et barn er veldig stort.

Klart vi heldige som har lykkes en gang, men når vi nå først er i gang igjen kjennes det jammen like tøft denne gangen også. Jeg holder på å bli sprø og klarer ikke holde motet oppe. Er helt OVERBEVIST om at det ikke gikk denne gangen heller. Vet at det er feil innstilling, men tror det er en forsvarmekanisme da jeg kjenne meg sårbar for tiden.

Ja, ja. Vi har iallefall bestemt at dersom det ikke går denne gange heller, reiser vi tilbake til Maigaard i sommer. DA GÅR DET! - tror jeg, siden vår herlige skjønne gutt på 2 1/2 er dansk!

Bare litt drøs fra meg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147206-bare-litt-dr%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...