nevermind Skrevet 8. januar 2001 Del Skrevet 8. januar 2001 Jeg er 17 år og har ei flott dame.. Vi har snart hatt sex i 2 år, og enda har det ikke gått for henne..ikke èn eneste gang.. Jeg har gjort ALT, iallefall nesten.. men det går bare ikke.. Har skrevet i et slikt forum tidligere og noen der mente at jeg forhastet meg med å "gi" henne orgasme.. Og dette var absolutt ikke bra for henne og sexforholdet vårt.. Jeg skjønner det og har skjerpet meg litt.. Vi har diskutert og snakket om dette mange ganger og ingen av oss vet hva vi skal gjøre.. Hun sier hun har det godt, men jeg mener selv at hun har det ikke godt nok.. Hun fortjener absolutt å få orgasme.. Det er ikke det at jeg ikke holder ut lenge nok eller noe sånt..gjennomsnittlig er kanskje 1 time.. forspillene er ofte mer enn lange nok.. (har prøvd å kjøre forspill over flere dager, nesten til hun bedde om sex for å drive henne gal..) Jeg vet at mange kvinner ikke får orgasme før etter en stund og alt det der.. Og jeg har lest og kan det meste innen sex osv, så jeg er ikke ute etter tips eller noe.. Problemet nå ligger egentlig på meg.. Jeg har innsett at orgasmen får komme når den kommer.. Og jeg får stå på like mye hver gang for å prøve å få den fram.. Men jeg får så VELDIG dårlig samvittighet.. Jeg synes ikke det er rett at det kun skal gå for meg hver eneste gang.. Hva skal jeg gjøre da? Noen ganger ender det med at jeg stopper før det går for meg og tilogmed kan det hende at jeg sier nei allerede før vi har begynt.. Dette er nok ikke så bra, jeg innser det.. Men jeg synes heller ikke det er bra at det kun skal gå for meg.. Det er liksom ikke samme lysten over sex lengre.. Det ender enten med at jeg eller at hun får dårligsamvittighet.. Alt dette om at det ikke går for henne går oxo ut over selvtilliten min, så det er ikke like morsomt hver gang.. Noen ganger legger jeg i et virkelig arbeid med det hele og føler ikke jeg får "ros" for det.. om dere skjønner? Skjønner jo at hun har det litt ekstra godt de gangene jeg legger ekstra arb. i det, men allikavell.. håper noen har giddet å lese dette lange innlegget.. mvh nevermind 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airborne Skrevet 8. januar 2001 Del Skrevet 8. januar 2001 Dere stresser for mye, og da er det fort gjort å bli "lammet" av prestasjonsangst. Får hun det til ved egen hjelp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-69881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nevermind Skrevet 8. januar 2001 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2001 Dere stresser for mye, og da er det fort gjort å bli "lammet" av prestasjonsangst. Får hun det til ved egen hjelp? Det er flere som har sagt dette.. Men det gikk en GOD stund før jeg begynte a haste det.. Prøvde å holde tilbake om det lengst mulig.. Og det gikk ikke da heller.. I det siste har jeg heller ikke hastet det.. så jeg vil ikke si at vi blir "lammet" av det.. Jeg har studert dette svært nøye, og vet stort sett hva jeg snakker om nå.. Men kan si med sikkerhet at vi haster det ikke nå.. Det om hun får det til selv, vel.. Hun har aldri prøvd.. Har spurt henne om hun ikke kan gjøre det, for å bli kjent med seg selv osv, men hun får seg ikke til å gjøre det.. På meg kan det virke som om hun ikke har fantasi eller "guts" nok til å gjøre det.. Hun er ikke nok "ensporet".. Lenge virket det som om hun syntes det var flaut å i det hele tatt tenke på sex.. en tror jeg etterhvert har vent henne av den tanken.. Har vurdert å lage en film hvor jeg stripper for henne i finstasen, som hun liker så godt.. Har kjøpt boka "hot sex" som jeg skal lese, og muligens kjøpe et hjelpemiddel, eller noe i den dur.. Skal ikke gå for drastisk til verks, men nå e jeg litt lei, og vil få mer "fart" på sakene.. Hva synes dere om dette da? mvh nevermind 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-69897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haman Skrevet 8. januar 2001 Del Skrevet 8. januar 2001 Det er flere som har sagt dette.. Men det gikk en GOD stund før jeg begynte a haste det.. Prøvde å holde tilbake om det lengst mulig.. Og det gikk ikke da heller.. I det siste har jeg heller ikke hastet det.. så jeg vil ikke si at vi blir "lammet" av det.. Jeg har studert dette svært nøye, og vet stort sett hva jeg snakker om nå.. Men kan si med sikkerhet at vi haster det ikke nå.. Det om hun får det til selv, vel.. Hun har aldri prøvd.. Har spurt henne om hun ikke kan gjøre det, for å bli kjent med seg selv osv, men hun får seg ikke til å gjøre det.. På meg kan det virke som om hun ikke har fantasi eller "guts" nok til å gjøre det.. Hun er ikke nok "ensporet".. Lenge virket det som om hun syntes det var flaut å i det hele tatt tenke på sex.. en tror jeg etterhvert har vent henne av den tanken.. Har vurdert å lage en film hvor jeg stripper for henne i finstasen, som hun liker så godt.. Har kjøpt boka "hot sex" som jeg skal lese, og muligens kjøpe et hjelpemiddel, eller noe i den dur.. Skal ikke gå for drastisk til verks, men nå e jeg litt lei, og vil få mer "fart" på sakene.. Hva synes dere om dette da? mvh nevermind Jeg har vært sammen med ei jente i 5 måneder nå, og hun synes at den beste sexen hun har hatt har vært med meg og hun liker det veldig godt, men hun kommer ikke. er forøvrig 18 begge to. Det er litt kjipt ja, men men. Kan ikke gi deg noe svar og har prøvd mye...men er iallfall i samme situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-69902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wonder Skrevet 8. januar 2001 Del Skrevet 8. januar 2001 Jeg anbefaler kjøp av vibrator! Det er virkningsfullt det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-69906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airborne Skrevet 8. januar 2001 Del Skrevet 8. januar 2001 Det er flere som har sagt dette.. Men det gikk en GOD stund før jeg begynte a haste det.. Prøvde å holde tilbake om det lengst mulig.. Og det gikk ikke da heller.. I det siste har jeg heller ikke hastet det.. så jeg vil ikke si at vi blir "lammet" av det.. Jeg har studert dette svært nøye, og vet stort sett hva jeg snakker om nå.. Men kan si med sikkerhet at vi haster det ikke nå.. Det om hun får det til selv, vel.. Hun har aldri prøvd.. Har spurt henne om hun ikke kan gjøre det, for å bli kjent med seg selv osv, men hun får seg ikke til å gjøre det.. På meg kan det virke som om hun ikke har fantasi eller "guts" nok til å gjøre det.. Hun er ikke nok "ensporet".. Lenge virket det som om hun syntes det var flaut å i det hele tatt tenke på sex.. en tror jeg etterhvert har vent henne av den tanken.. Har vurdert å lage en film hvor jeg stripper for henne i finstasen, som hun liker så godt.. Har kjøpt boka "hot sex" som jeg skal lese, og muligens kjøpe et hjelpemiddel, eller noe i den dur.. Skal ikke gå for drastisk til verks, men nå e jeg litt lei, og vil få mer "fart" på sakene.. Hva synes dere om dette da? mvh nevermind Hun høres litt umoden ut - og jeg mener det ikke negativt. Siden dere begynte å være seksuelt aktive så tidlig (hun er på din alder?), så har hun sikkert ikke fått tid til å bli komfortabel med sin egen seksualitet. Du har muligens holdt på med deg selv siden du oppdaget at det var mulig, så du vet jo godt hva som skal til for å bli tilfredsstilt - men det har tydeligvis ikke hun. Jeg synes ihvertfall du skal sette pris på at hun har det fint sammen med deg selv om hun ikke får orgasme ennå. Vi damer *kan* faktisk ha det ganske supert selv om vi ikke får orgasme hver gang. Det er helt sant :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-69909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Det er flere som har sagt dette.. Men det gikk en GOD stund før jeg begynte a haste det.. Prøvde å holde tilbake om det lengst mulig.. Og det gikk ikke da heller.. I det siste har jeg heller ikke hastet det.. så jeg vil ikke si at vi blir "lammet" av det.. Jeg har studert dette svært nøye, og vet stort sett hva jeg snakker om nå.. Men kan si med sikkerhet at vi haster det ikke nå.. Det om hun får det til selv, vel.. Hun har aldri prøvd.. Har spurt henne om hun ikke kan gjøre det, for å bli kjent med seg selv osv, men hun får seg ikke til å gjøre det.. På meg kan det virke som om hun ikke har fantasi eller "guts" nok til å gjøre det.. Hun er ikke nok "ensporet".. Lenge virket det som om hun syntes det var flaut å i det hele tatt tenke på sex.. en tror jeg etterhvert har vent henne av den tanken.. Har vurdert å lage en film hvor jeg stripper for henne i finstasen, som hun liker så godt.. Har kjøpt boka "hot sex" som jeg skal lese, og muligens kjøpe et hjelpemiddel, eller noe i den dur.. Skal ikke gå for drastisk til verks, men nå e jeg litt lei, og vil få mer "fart" på sakene.. Hva synes dere om dette da? mvh nevermind Så klart KAN hun få orgasme med DIN hjelp første engen, men.... Generelt vil jeg nok likevel si: Du har ikke NUBBESJANS til å "gi" henne orgasme før hun klarer det/ordner det selv. Må for øvrig si at innlegget ditt og entusiasmen din er noe av det stiligste jeg har lest på lenge her på Forum. Det mangler i hvert fall ikke noe på entusiasmen eller de gode ønskene! :-) En liten kommentar: Du sier at dere har snaket mye om at dere kanskje "forhaster" dere.... Vel - det å snakke om at man forhaster seg er faktisk like ille som å forhaste seg (når det gjelder å binde seg)! Hmmm... Da blir det selvsagt litt vanskelig å vite hva man skal gjøre.... Men kanskje er det bare én ting som hjelper: Å vente...? Misforstå meg ikke - jeg er ikke en moralist som mener at sex bare hører til i ekteskapet (er homse sjøl...), men likevel: Tror kanskje jeg ville valgt å droppe tanken på å "gi" henne orgasme. Hun bør ha klart det selv, på egenhånd, før du kan ha noen særlige forhåpninger med å fikse det sjøl. Jeg kjenner mye av dettet igjen fra "homseverdenen": Det er i utgangspunktet ikke noe som er lettere enn få få orgasme når du runker, men det kan være sinnsykt vanskelig å få noen andre til å runke deg like bra som du klarer det selv. I hvert fall hvis du ikke er 110% kåt. Merk: At man evt. ikke er 110% kåt betyr ikke at man ikke elsker (eller tenner på) kjæresten sin! Som sagt: Morsomt å lese innlegget - du virker skikkelig "entusiastisk". Det er bra! :-) Bare skjønn at det ikke er alt her i verden som DU kan gjøre noe med! Elsk dama di, og ikke tenk så mye på "sexdetaljer". Det ordner seg etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-69929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steggen Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Velkjent problem, men eg trur ikkje at det hjelper å snakke så mykje meir om det. Eg trur nøkkelen ligg i at ho må lære sin eigen kropp å kjenne. Dette trur eg ho berre kan klare gjennom å kjæle med seg sjølv. Ut frå eigen erfaring veit eg at nokre jenter ikkje føler noko særleg for dette. Prøv å få ho til å kjæle litt med seg sjølv saman med deg. Prøv å få ho til å bruke hendene på seg sjølv saman med hendene dine - eller andre delar av kroppen din. Kanskje du kan prøve å lære ho til å bruke dusjen til noko meir enn vask? Vær saman med henne om dette ellers vil ho nok ikkje. I tilleg til å bli opphissa må ho lære å slappe av og ikkje kjempe imot orgasmen (det å miste kontrollen). Alternativt må du berre kutte ut å ta opp problemet med henne og på den måten sjå om orgasmen kjem. Men dette kan ta mange år så ikkje la det gå inn over deg og sjølvtilliten din. Alle har ansvar for sin eigen orgasme. Du skal ikkje gje henne den. Ho skal bruke deg til å få orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-69964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinah Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Hei! Jeg er ei jente på 21 år, og jeg har også det samme problemet. Det er ikke før nå nylig at jeg har funnet ut litt mere. Jeg har veldig vanskelig for å slappe helt av i underlivet når han stikker den inn. Jeg strammer meg, og all kåtheten forsvinner, uten at jeg selv vil. Men nå som jeg er klar over det, konstentrer jeg meg om å slappe av. Det var første skritt. Så er det det at det ikke går likevell... Når jeg onanerer har jeg lagt merke til at det går fortere når jeg strammen musklene der nede. Da jeg prøvde dette under samleie, gikk det for meg, for første gang på 2 år. Måtte konsentrere meg skikkelig da. Tenkte på hvor godt det var, samtidlig som jeg stramma musklene.Dette virket for meg, det er nok forskjellig fra person til person, men uansett, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-70219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Hei! Jeg er ei jente på 21 år, og jeg har også det samme problemet. Det er ikke før nå nylig at jeg har funnet ut litt mere. Jeg har veldig vanskelig for å slappe helt av i underlivet når han stikker den inn. Jeg strammer meg, og all kåtheten forsvinner, uten at jeg selv vil. Men nå som jeg er klar over det, konstentrer jeg meg om å slappe av. Det var første skritt. Så er det det at det ikke går likevell... Når jeg onanerer har jeg lagt merke til at det går fortere når jeg strammen musklene der nede. Da jeg prøvde dette under samleie, gikk det for meg, for første gang på 2 år. Måtte konsentrere meg skikkelig da. Tenkte på hvor godt det var, samtidlig som jeg stramma musklene.Dette virket for meg, det er nok forskjellig fra person til person, men uansett, lykke til! Dette er finmåte å gjøre det på. Det har tatt lang tid, hvilket det ofte gjør, men du har fått belønningen i fullt monn. Fine greier, lykke til, gled deg over kroppen din, musklene dine og din evne til å kunne nyte. Du er heldig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-70361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Jeg tror du skal gi litt blaffen i dette med din dårlige samvittighet. Hun får det ikke bedre ved at du får dårlig samvittighet og ikke fungerer seksuelt, snarere tvert imot. La dine lyster slippe til, ikke tenk for meget på henne, la henne stelle med seg selv. Hun må ta litt ansvar for sitt sexliv. Det er ikke du som skal gi henne orgasmer. Det må hun ordne litt selv, og finne ut av så godt hun kan. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-70368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nevermind Skrevet 10. januar 2001 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2001 Så klart KAN hun få orgasme med DIN hjelp første engen, men.... Generelt vil jeg nok likevel si: Du har ikke NUBBESJANS til å "gi" henne orgasme før hun klarer det/ordner det selv. Må for øvrig si at innlegget ditt og entusiasmen din er noe av det stiligste jeg har lest på lenge her på Forum. Det mangler i hvert fall ikke noe på entusiasmen eller de gode ønskene! :-) En liten kommentar: Du sier at dere har snaket mye om at dere kanskje "forhaster" dere.... Vel - det å snakke om at man forhaster seg er faktisk like ille som å forhaste seg (når det gjelder å binde seg)! Hmmm... Da blir det selvsagt litt vanskelig å vite hva man skal gjøre.... Men kanskje er det bare én ting som hjelper: Å vente...? Misforstå meg ikke - jeg er ikke en moralist som mener at sex bare hører til i ekteskapet (er homse sjøl...), men likevel: Tror kanskje jeg ville valgt å droppe tanken på å "gi" henne orgasme. Hun bør ha klart det selv, på egenhånd, før du kan ha noen særlige forhåpninger med å fikse det sjøl. Jeg kjenner mye av dettet igjen fra "homseverdenen": Det er i utgangspunktet ikke noe som er lettere enn få få orgasme når du runker, men det kan være sinnsykt vanskelig å få noen andre til å runke deg like bra som du klarer det selv. I hvert fall hvis du ikke er 110% kåt. Merk: At man evt. ikke er 110% kåt betyr ikke at man ikke elsker (eller tenner på) kjæresten sin! Som sagt: Morsomt å lese innlegget - du virker skikkelig "entusiastisk". Det er bra! :-) Bare skjønn at det ikke er alt her i verden som DU kan gjøre noe med! Elsk dama di, og ikke tenk så mye på "sexdetaljer". Det ordner seg etter hvert. Takker for alle positive innlegg.. Det hjelper på.. Jeg er klar over at jeg ikke kan dirkete gi henne en org. derfor satte jeg gi i gåseøyne.. entusiasmen min er stor for å få det til å gå for henne, men jeg synes ikke hennes entusiasme er særlig stor.. Jeg har prøvd å få henne til å gjøre det på egen hånd, men det får komme etterhvert når hun blir klar for det, jeg har imidlertid tenkt å gi henne et lite "kick" bak for å få henne i gang.. med å lage strippefilm og alt det der.. Jeg synes ikke alltid at hun tar iniativ til så mye innen sex.. Det virker ikke som om hun tar iniativ til selv å "løse mysteriet", og noen ganger må jeg ærlig talt si at jeg blir skuffet.. Jeg føler jeg jobber så mye for det, mens hun gjør ikke så mye.. Men, som dere sier så får jeg nok ta det som det kommer.. Jeg skal iallefall gjøre mitt beste HVER gang.. Og har tenkt å virkelig bli en god elsker.. Et lite tips til dere andre.. kjøp boka "hot sex", en meget anbefalt bok, jeg har selv bestilt den.. gleder meg.. mvh nevermind 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-70923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nevermind Skrevet 10. januar 2001 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2001 Så klart KAN hun få orgasme med DIN hjelp første engen, men.... Generelt vil jeg nok likevel si: Du har ikke NUBBESJANS til å "gi" henne orgasme før hun klarer det/ordner det selv. Må for øvrig si at innlegget ditt og entusiasmen din er noe av det stiligste jeg har lest på lenge her på Forum. Det mangler i hvert fall ikke noe på entusiasmen eller de gode ønskene! :-) En liten kommentar: Du sier at dere har snaket mye om at dere kanskje "forhaster" dere.... Vel - det å snakke om at man forhaster seg er faktisk like ille som å forhaste seg (når det gjelder å binde seg)! Hmmm... Da blir det selvsagt litt vanskelig å vite hva man skal gjøre.... Men kanskje er det bare én ting som hjelper: Å vente...? Misforstå meg ikke - jeg er ikke en moralist som mener at sex bare hører til i ekteskapet (er homse sjøl...), men likevel: Tror kanskje jeg ville valgt å droppe tanken på å "gi" henne orgasme. Hun bør ha klart det selv, på egenhånd, før du kan ha noen særlige forhåpninger med å fikse det sjøl. Jeg kjenner mye av dettet igjen fra "homseverdenen": Det er i utgangspunktet ikke noe som er lettere enn få få orgasme når du runker, men det kan være sinnsykt vanskelig å få noen andre til å runke deg like bra som du klarer det selv. I hvert fall hvis du ikke er 110% kåt. Merk: At man evt. ikke er 110% kåt betyr ikke at man ikke elsker (eller tenner på) kjæresten sin! Som sagt: Morsomt å lese innlegget - du virker skikkelig "entusiastisk". Det er bra! :-) Bare skjønn at det ikke er alt her i verden som DU kan gjøre noe med! Elsk dama di, og ikke tenk så mye på "sexdetaljer". Det ordner seg etter hvert. Takker for alle positive innlegg.. Det hjelper på.. Jeg er klar over at jeg ikke kan dirkete gi henne en org. derfor satte jeg gi i gåseøyne.. entusiasmen min er stor for å få det til å gå for henne, men jeg synes ikke hennes entusiasme er særlig stor.. Jeg har prøvd å få henne til å gjøre det på egen hånd, men det får komme etterhvert når hun blir klar for det, jeg har imidlertid tenkt å gi henne et lite "kick" bak for å få henne i gang.. med å lage strippefilm og alt det der.. Jeg synes ikke alltid at hun tar iniativ til så mye innen sex.. Det virker ikke som om hun tar iniativ til selv å "løse mysteriet", og noen ganger må jeg ærlig talt si at jeg blir skuffet.. Jeg føler jeg jobber så mye for det, mens hun gjør ikke så mye.. Men, som dere sier så får jeg nok ta det som det kommer.. Jeg skal iallefall gjøre mitt beste HVER gang.. Og har tenkt å virkelig bli en god elsker.. Et lite tips til dere andre.. kjøp boka "hot sex", en meget anbefalt bok, jeg har selv bestilt den.. gleder meg.. mvh nevermind 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-70924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nevermind Skrevet 10. januar 2001 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2001 Jeg har vært sammen med ei jente i 5 måneder nå, og hun synes at den beste sexen hun har hatt har vært med meg og hun liker det veldig godt, men hun kommer ikke. er forøvrig 18 begge to. Det er litt kjipt ja, men men. Kan ikke gi deg noe svar og har prøvd mye...men er iallfall i samme situasjon. Hei Haman.. Så du er en sliter du oxo..?! Kanskje vi kan dele litt på erfaringer og synspunkter? Det hadde vært flott.. mvh nevermind 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-70926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haman Skrevet 14. januar 2001 Del Skrevet 14. januar 2001 Hei Haman.. Så du er en sliter du oxo..?! Kanskje vi kan dele litt på erfaringer og synspunkter? Det hadde vært flott.. mvh nevermind tja... jeg er veldig utholdende og kan gjøre det nesten så lenge jeg vil...til en viss grad naturligvis, så det er ikke det at jeg kommer fort som er problemet. Og jeg har prøvd mye....men det kan jo hende det er det at hu ikke tør å slippe seg løs, at hun holder litt igjen?!? nei, jeg veit ikke.hva tror du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-72315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nevermind Skrevet 14. januar 2001 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2001 tja... jeg er veldig utholdende og kan gjøre det nesten så lenge jeg vil...til en viss grad naturligvis, så det er ikke det at jeg kommer fort som er problemet. Og jeg har prøvd mye....men det kan jo hende det er det at hu ikke tør å slippe seg løs, at hun holder litt igjen?!? nei, jeg veit ikke.hva tror du? Ja, det er fullt mulig at hun ikke tør slippe seg løs.. Har vært inne på tanken, og jeg holder faktisk på å "berolige" henne.. Du skjønner, hun har ikke de største brystene i verden og hun ønsker seg såklart litt større.. Men jeg holder på for fullt å bevise henne at jeg synes hun er flott på alle måter.. Men det er dessverre ikke så lett.. Jeg har selv heller ingen prob. med å holde lenge.. Men jeg utfører alltid litt oralsex på henne før selve samleiet, for å "varme henne opp".. Når hun blir skikkelig opphisset begynner beina hennes å riste når jeg treffer klitoris direkte.. Hun synes det er veldig godt, men plagsomt.. Så har prøvd å binde henne fast, uten den store sukssessen.. Har du oxo tenkt på at hun kanskje ikke tør slippe seg løs? Prøv håndhjern kanskje.. Har det jeg, men hun er dessverre ikke så veldig begeistret for dem.. Når du utfører oralsex, prøv regelmessig å dyppe tungen i varmt vann for så å fortsette.. Du må jo ordne litt på forhånd da, med å varme vann osv.. De synes det er herlig.. Bare ikke brenn deg..! Hva med å få henne til å skrive en lapp til deg, hvor hun skriver opp det hun vil at du skal gjøre for henne..f.eks 1.lag middag 2.kosing 3.oralsex 4.samleie 5.mer oralsex 6.kos Det funket bra for oss, eller henne.. kos deg mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-72657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannet Skrevet 14. januar 2001 Del Skrevet 14. januar 2001 Ja, det er fullt mulig at hun ikke tør slippe seg løs.. Har vært inne på tanken, og jeg holder faktisk på å "berolige" henne.. Du skjønner, hun har ikke de største brystene i verden og hun ønsker seg såklart litt større.. Men jeg holder på for fullt å bevise henne at jeg synes hun er flott på alle måter.. Men det er dessverre ikke så lett.. Jeg har selv heller ingen prob. med å holde lenge.. Men jeg utfører alltid litt oralsex på henne før selve samleiet, for å "varme henne opp".. Når hun blir skikkelig opphisset begynner beina hennes å riste når jeg treffer klitoris direkte.. Hun synes det er veldig godt, men plagsomt.. Så har prøvd å binde henne fast, uten den store sukssessen.. Har du oxo tenkt på at hun kanskje ikke tør slippe seg løs? Prøv håndhjern kanskje.. Har det jeg, men hun er dessverre ikke så veldig begeistret for dem.. Når du utfører oralsex, prøv regelmessig å dyppe tungen i varmt vann for så å fortsette.. Du må jo ordne litt på forhånd da, med å varme vann osv.. De synes det er herlig.. Bare ikke brenn deg..! Hva med å få henne til å skrive en lapp til deg, hvor hun skriver opp det hun vil at du skal gjøre for henne..f.eks 1.lag middag 2.kosing 3.oralsex 4.samleie 5.mer oralsex 6.kos Det funket bra for oss, eller henne.. kos deg mvh Har du prøvd kaldt vann?Det er *S* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-72663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haman Skrevet 16. januar 2001 Del Skrevet 16. januar 2001 Ja, det er fullt mulig at hun ikke tør slippe seg løs.. Har vært inne på tanken, og jeg holder faktisk på å "berolige" henne.. Du skjønner, hun har ikke de største brystene i verden og hun ønsker seg såklart litt større.. Men jeg holder på for fullt å bevise henne at jeg synes hun er flott på alle måter.. Men det er dessverre ikke så lett.. Jeg har selv heller ingen prob. med å holde lenge.. Men jeg utfører alltid litt oralsex på henne før selve samleiet, for å "varme henne opp".. Når hun blir skikkelig opphisset begynner beina hennes å riste når jeg treffer klitoris direkte.. Hun synes det er veldig godt, men plagsomt.. Så har prøvd å binde henne fast, uten den store sukssessen.. Har du oxo tenkt på at hun kanskje ikke tør slippe seg løs? Prøv håndhjern kanskje.. Har det jeg, men hun er dessverre ikke så veldig begeistret for dem.. Når du utfører oralsex, prøv regelmessig å dyppe tungen i varmt vann for så å fortsette.. Du må jo ordne litt på forhånd da, med å varme vann osv.. De synes det er herlig.. Bare ikke brenn deg..! Hva med å få henne til å skrive en lapp til deg, hvor hun skriver opp det hun vil at du skal gjøre for henne..f.eks 1.lag middag 2.kosing 3.oralsex 4.samleie 5.mer oralsex 6.kos Det funket bra for oss, eller henne.. kos deg mvh Pussig. Hun er faktisk litt keen på håndjern. Men har ikke fått prøvd det ennå desverre. Har heller aldri prøvd å dyppe tungen i vann, virker litt teit å iscenesette det hele, men det er kanskje litt spennende også?Kunne egentlig tenke meg å gi henne orgasme med tunga siden mange jenter ikke får det ved samleie, men blir bare liggende der en stund, hun nyter det veldig, men aldri den siste lille biten.....kjipt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14721-det-g%C3%A5r-bare-ikke/#findComment-73671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.