Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Det lurer jeg også på

Det er noe som jeg også har lurt på om hvor gammel man må være for å gå til GU?

Hadde sex for første gang da jeg var 18år (er nå 24år), og har enda ikke fått en innkallelse til en GU-time..

Det jeg også lurer på er hvordan den første GU timen foregår?Om man må bestille time selv eller hvor ofte man får innkallelse til en slik time etter at man har vært der den første gangen...

Det er noe som jeg også har lurt på om hvor gammel man må være for å gå til GU?

Hadde sex for første gang da jeg var 18år (er nå 24år), og har enda ikke fått en innkallelse til en GU-time..

Det jeg også lurer på er hvordan den første GU timen foregår?Om man må bestille time selv eller hvor ofte man får innkallelse til en slik time etter at man har vært der den første gangen...

Venter du seriøst på at noen skal kalle deg inn til GU?

Gjest Det lurer jeg også på

Venter du seriøst på at noen skal kalle deg inn til GU?

Nei, jeg venter seriøst ikke på det

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg spør bare hvordan framgangsmåten er og hvordan evt. den første Gu- undersøkelsen foregår...

Derfor spør jeg, fordi jeg ikke har noen erfaringer med det hele tatt og ER HELT GRØNN på dette området

Du får heller svare tilbake enn å stille et sånt litt "teit" spørsmål tilbake

Annonse

Nei, jeg venter seriøst ikke på det

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg spør bare hvordan framgangsmåten er og hvordan evt. den første Gu- undersøkelsen foregår...

Derfor spør jeg, fordi jeg ikke har noen erfaringer med det hele tatt og ER HELT GRØNN på dette området

Du får heller svare tilbake enn å stille et sånt litt "teit" spørsmål tilbake

Beklager - det var tidlig om morgenen og jeg var nok litt morgengretten.. Pleier vanligvis å klare å styre unna slike kommentarer.

Uansett - ring legen og be om en GU. Det går kjapt, og er greit å gjøre. Jeg har aldri følt noe ubehag, og prøver å gå en gang i året nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...