Gå til innhold

Hjelp... jeg er frustrert.

Anbefalte innlegg

Gjest Vær så snill og hjelp meg

Jeg har ikke vært her inne på lenge. Jeg har gjennomgått flere icsi forsøk og mistet 2 ganger.

Jeg får alltid mensen på dag 12 (senest)

På onsdag for 2 uker siden fikk jeg inseminasjon - prøve noe nytt. Jeg føler meg dritgravid. Men da jeg tok en CB i går på testdag så var der bare en svaaaak skyggestrek. Det samme idag. Og mensen har jeg ikke sett snurten av - ikke så mye som en spott engang.

Er det noen som vet om jeg kan være gravid? Og er det noen som har opplevd at testen har slått ut sent? Jeg er kvalm og får ikke i meg mat engang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147358-hjelp-jeg-er-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Enig med de andre - en strek er en strek, gratulerer!

Og så til det andre spørsmålet; jeg testet negativt på den dagen jeg hadde fått grønt lys fra klinikken til å teste, altså 14 dager etter innsetting. To dager seinere tok jeg ny test - og den ble til en skjønn gutt som nå er 15 måneder :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...