Gå til innhold

Mange gamle travere her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har holdt til på DOL siden 1998, litt til og fra, men veldig aktiv de første par årene på UFB og Adopsjonsforum.

Nå er jeg litt forumløs, hører ikke til verken her eller der egentlig.

Vi har ei jente født i november 2000, som kom helt uten hjelp utenfra...etter at jeg har ventet mange, lange år på at det skulle skje.

Men hvem er nå du....?!?

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg vet ikke helt hvem du er, men jeg kikker nå innom her innimellom enda. Vi fikk en prinsesse høsten 2001, og nå venter vi på prinsen som kommer i løpet av 1-2 uker. Begge er laget hos Maigaard.

Hallo !

Jeg var også innom her en del i -99 og 2000. Fikk en ivf gutt i 1999 og ivf tvillinger i 2001.

Vennlig hilsen

Hei!

Jeg holdt også til her i 2000 (tror jeg det var...) Fikk en gutt i april 2003, og skal prøve å lage et søsken til høsten.

Kan jeg spørre om hva nicket ditt var?

Hilsen fra

var aktiv herinne 97 til 2000 vi flytta i feb og mista netttilgang,

etter tre ma fikk vi endelig en gutt mars 2000, Og alt var bare velstand rent bortsett fra at min daværende mann ikke taklet å bli far( hadde jo hatt lang nok tid på å forberede seg, men men) og vi endte med å gå fra hverandre etter 12 års sammliv,

man blir nemlig vant til å barte være to og slite med graviditets greiene..

velvel..for to år siden traff jeg min nåværende fantastiske samboer, men han er desverre steril ( påvist for seks år siden og ingen prevensjon på 10 år) siden jeg allerede hadde et barn var det noe jeg kunne leve med,

men tanken på å aldri få barn med denne fantastiske mannen var jo litt trist....

men vi vurderte det sånn at ev ivf i fremmtiden etc. ville vi klare..litt skeptisk å redd for å havne i den mentale hengemyra jeg var i da barnløsheten var det eneste som opptok meg og nesten spiste meg opp men det er jo så lenge til , kansje barn ikke er så viktig lengere jeg var jo så lykkelig sammen med den familien vi allerede har.........

..inntil for fire mnd siden...følt meg litt uggen kvalm oppblåst vill i hodet tok en test selv om jeg viste det var umulig..

.og der var det sannelig to blå det er ikke teknisk mulig men her sitter jeg normalt gravid med alle de tankene og følelsene som følger med å ikke ha sloss slik vi gjorde og er 20 uker på vei lykkelig men fortsatt litt i sjokk..

Førstemann føles som om han ble skapt av ren viljestyrke dette barnet er en mirakel gave ..litt skummelt men også deilig ...så stå på

Ting kan plutselig forandre seg nesten alle jeg kjennte her inne har lykkest og det er faktisk ikke så lenge siden:)

OG aller viktigst nesten man blir et normalt tenkende menneske igjenn med interesse for annet en hormoner og temperaturkurver prøver og alt det som følger med.Det slutter å gjøre vont å man kan puste igjenn jeg lover.

• 8 måneder senere...
Gjest Fenrisulven

Dette var sprøtt, satt og tittet på nick for å se om det var noen gamle kjente her. Så finner jeg noen i samme ærend!

Jeg var en del her inn fra 98-00 (tror jeg det var), var på et treff men noen også.

Kan ikke si jeg husker noen av disse nickene her, men hvem var/er du??

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...