Gå til innhold

Lytte til fornuften eller hjertet?

Anbefalte innlegg

Gjest sorgtung

Jeg har skrevet et innlegg et stykke under her...om at jeg har blitt sviktet av min kjæreste.

Nå har jeg en ny problemstilling for jeg jobber iherdig med å bearbeide mine sår....og lurer nå på:

Skal man lytte til sin fornuft eller skal man følge sitt hjerte når det gjelder kjærlighet?

Min fornuft sier: Forlat ham.Han har sviktet deg.

Mitt hjerte sier: Du elsker ham. Han elsker deg. ikke kaset bort alt dere har bygd sammen.

Fornuft og følelser går ikke alltig hånd i hånd, gjør de vel...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147415-lytte-til-fornuften-eller-hjertet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i samme båt

Jeg synes du skal lytte til hjertet. Gi forholdet en sjanse. Det har i hvert fall jeg gjort. Jepp, det var litt tøft, men jeg innså at alle kan faktisk gjøre feil. Både jeg og kjærste er fornøyde nå. Bli for all del sinna, si hva du føler, men gi forholdet en sjanse. Slike ting kan faktisk gjøre båndene mellom dere sterkere. Tro meg=)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...