Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, dette er kanskje et veldig rart/dumt spørsmål. Er det mulig å bli gravid av å bli fingret? Hvis han har onanert seg selv først, er det da mulig at hun kan bli gravid dersom han fingrer hun? Det er over to timer siden han onanerte.

Selv om det kanskje er et dumt spørsmål så håper jeg noen vil svare seriøst :)

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Dersom fyren har gått rundt med masse sperm på fingrene i 2 timer, så må vel svaret bli at det er teoretisk mulig.

Men sannsynlig er det selvfølgelig ikke.

Uansett: Dersom fyren har gått rundt med sæden i hånda i 2 timer og så fingret deg, så har du gutteproblemer. Mildt sagt.

Denne ble postet mange ganger. Håper noen vil svare likevel!

Jeg er litt overrasket over svarene her. Jeg trodde da virkelig sperm dør kort tid etter den er ute av kroppen og ihvertfall at den er død etter to timer?!! Jeg tror ikke det er noen sjanse for å bli gravid hvis han går rundt med sperm i hendene (haha) i flere timer før han fingrer henne. Men dette var interessant og jeg synes det er fint man tenker over slikt og viser forsiktighet.

Jeg er litt overrasket over svarene her. Jeg trodde da virkelig sperm dør kort tid etter den er ute av kroppen og ihvertfall at den er død etter to timer?!! Jeg tror ikke det er noen sjanse for å bli gravid hvis han går rundt med sperm i hendene (haha) i flere timer før han fingrer henne. Men dette var interessant og jeg synes det er fint man tenker over slikt og viser forsiktighet.

Sperm kan leve opp til 72 timer etter at det har kommet.....ut....!

Annonse

Sperm kan leve opp til 72 timer etter at det har kommet.....ut....!

Den kan leve i opptil 72 timer i riktig miljø - f.eks i dama. Men i frisktluft har sperm en svært begrenset levetid.

Hvor lang denne begresede levetiden er, er jeg ikke sikker på.

Den kan leve i opptil 72 timer i riktig miljø - f.eks i dama. Men i frisktluft har sperm en svært begrenset levetid.

Hvor lang denne begresede levetiden er, er jeg ikke sikker på.

Sæden har i så fall kun vært på hendene hans i to timer.

Takk for alle svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...