Gjest nonnen Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Jeg er godt voksen,har voksne barn og er gift for andre gang.Min mann er alle tiders,snill,pen,hjelpsom osv. Da vi møttes var jeg str. 38 nå er det mer 48.Jeg har en alvorlig,kronisk lidelse,som krever stort inntak av tabl. daglig.Da jeg begynte å legge på meg,mistet min mann lysten på meg,sier at han tenner ikke på tykke damer.Vet at han ikke er impotent eller noe,han tar seg ofte en runk.Dette har nå vart i snart 10 år,og jeg går snart på veggene.I tillegg har jeg møtt en annen mann,som så absolutt tenner på meg,tross kiloene.Jeg må legge til at jeg alltid er pen og velstelt,får kompl. for at jeg holder meg godt.Jeg elsker mannen min,men trenger sex også. HJELP! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14743-ikke-sex-p%C3%A5-10-%C3%A5r-i-ekteskapet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nanneklump Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Det er vel ikke så mye du kan gjøre med det? Jeg mener, selv om du hadde klart å overtale ham til å gjenoppta sexlivet deres, vil det jo ikke være noe tilfredsstillende for deg å vite at han gjør det fordi han "må", men han tenner ikke på deg... Du kan jo alltids prøve å forandre deg slik at han tenner mer. Eks. gå ned i vekt eller "forandre" på de tingene som gjør at han ikke tenner. Men til hvilken grad skal vi gjøre dette for et annet menneske? Skal ikke den andre personen elske deg som du er? Jeg var sammen med en fyr som sa rett ut at han mistet tenningen da jeg begynte å legge på meg, og han forlangte at jeg gikk ned i vekt for hvis ikke ville han slå opp. Jeg kom ham i forkjøpet... Men samtidig er det jo ikke så rart, jeg mener, fysisk tenning avhenger jo til en stor grad av det estetiske, uavhengig av følelser. Han bør jo kanskje får lov til å kommentere at ditt utseende ikke er som da han falt for deg? Jeg vet ikke, bare lufter meninger på "begges sider". Syns iallefall du burde glemme han andre, det er sikkert en tiltrekning som bunner ut i problemene du har med din mann. Jeg tror at nettopp de problemene er blitt for store til at dere skal hanskes med de alene. Mitt råd er derfor å søke hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14743-ikke-sex-p%C3%A5-10-%C3%A5r-i-ekteskapet/#findComment-69984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Hei! Jeg synes ikke det er noe rart at du begeistres over at en mann tenner på deg når du har savnet det fra din egen i 10 år. Likvel synes jeg du skal tenke deg godt om før du hopper på den nye. Kroniske lidelser kan nok ofte få en negativ virkning på samlivet, som fravær av intimtet og nærhet. Desto mer trenger partene å snakke med hverandre for å forstå hvordan sykdomm virker både på den som har sykdommen og den som er pårørende. Jeg lurer på hva slags kontakt du og mannen din har om problemene? For her må det vel være på tide med en avklaring. Hvis dere har dårlige erfaringer med å snakke om det som er vanskelig, vil jeg anbefale å bruke en rådgiver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14743-ikke-sex-p%C3%A5-10-%C3%A5r-i-ekteskapet/#findComment-70025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.