Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sexygal
Skrevet

Så du tror det ofte er slik at analsex er bedre for jenta enn gutten?

Like godt! Himmelsk deilig. Vanskelig å forestille seg at det kan være bedre for gutten.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jake1365380469

6

• BettyBlue

4

• heart-ace

3

• Anaïs

3

Skrevet

Like godt! Himmelsk deilig. Vanskelig å forestille seg at det kan være bedre for gutten.

Jeg er iallefall sikker på at det kun i sjeldnere tilfeller at jenta liker det like godt som gutten.

Men det beste er jo at begge liker det like godt, så da er du heldig.

Variasjon er spennende.

Gjest tabu tabu
Skrevet

Jegtreffer mest på menn som ikke er så begeistret for den tanken! Og det plager meg, for selv liker jeg det!

Gjest tabu tabu
Skrevet

Opplever det samme som deg alle menn jeg er borti maser om anal sex, jeg har imidlertid ikke sagt ja enda, så jeg har aldri prøvd, innbilller meg at det er vondt. Hva sier dere jenter?

Liker analsex noen ganger. Må bruke mye tid, kondom og glidemiddel. Liker det best når jeg kan ri ham. Det er godt en stund, men ikke altfor lenge.

Skrevet

En ting er iallefall sikkert:

det er langt bedre for ham enn for henne!

Selvsagt kan det være litt deilig om man er forsiktig, men generelt mest ubehagelig for jenta, selv om hun slapper av.

jeg har bare møtt en mann som tenner på anal-sex...jeg brøt kontakt med en gang! æsj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...