Gjest sexygal Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Så du tror det ofte er slik at analsex er bedre for jenta enn gutten? Like godt! Himmelsk deilig. Vanskelig å forestille seg at det kan være bedre for gutten. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Like godt! Himmelsk deilig. Vanskelig å forestille seg at det kan være bedre for gutten. Jeg er iallefall sikker på at det kun i sjeldnere tilfeller at jenta liker det like godt som gutten. Men det beste er jo at begge liker det like godt, så da er du heldig. Variasjon er spennende. 0 Siter
Gjest tabu tabu Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jegtreffer mest på menn som ikke er så begeistret for den tanken! Og det plager meg, for selv liker jeg det! 0 Siter
Gjest tabu tabu Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Opplever det samme som deg alle menn jeg er borti maser om anal sex, jeg har imidlertid ikke sagt ja enda, så jeg har aldri prøvd, innbilller meg at det er vondt. Hva sier dere jenter? Liker analsex noen ganger. Må bruke mye tid, kondom og glidemiddel. Liker det best når jeg kan ri ham. Det er godt en stund, men ikke altfor lenge. 0 Siter
hhhhhhhh Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 En ting er iallefall sikkert: det er langt bedre for ham enn for henne! Selvsagt kan det være litt deilig om man er forsiktig, men generelt mest ubehagelig for jenta, selv om hun slapper av. jeg har bare møtt en mann som tenner på anal-sex...jeg brøt kontakt med en gang! æsj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.