Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sorimori

Jeg har begynt på p-plaster, og brystene mine har vokst.

Håper det er greit for deg at jeg spør et par spm..?

Vurderer å prøve plasteret jeg også skjønner du. Fordi jeg bruker p-ring nå, men en uønsket bivirkning er nedsatt libido.... :-(

Har du merket noen andre bivikninger enn større pupper? Hvordan syns du det fungerer? Er det ikke litt herk å ha et plaster på huden? Som vil synes i en eller annen sammenheng... I forbindelse med bading, skifting før trening, sommerklær om sommeren osv... Har du noen tanker om dette? Er ikke sikkert dette er noe viktig eller plagsomt, men man tenker jo så mye rart før man faktisk har prøvd det.

Og et spm helt på tampen- tror du, eller noen andre som leser dette, at uønskede bivirkninger, som nedsatt libido, kan forsvinne etter 3-4 mnd.? Har hørt at noen bivikninger forsvinner i løpet av ei tid etter at man har begynt på nytt hormonelt prevensjonsmiddel....

Håper du eller andre kan svare. Hur spurt på egen lenke en gang før, men fikk ingen vettuge svar.. :-(

Gjest trunky

Tro hva du vil, men slik er det. Blant meg og mine kamerater har dette vært et tema noen ganger, og vi er ganske klare på at det er intelligens, humor, sjarm osv, som gjør at vi faller for en kvinne.

Men like fordømt er det kroppene dere står og sikler på, glaner på, kommenterer, snur dere etter og runker til.

Derfor føler vi jenter at vi burde ha kropper som dere liker, selv om det kanskje ikke er bare det dere ser etter når dere skal velge kjæreste.

Gjest TormodB

Men like fordømt er det kroppene dere står og sikler på, glaner på, kommenterer, snur dere etter og runker til.

Derfor føler vi jenter at vi burde ha kropper som dere liker, selv om det kanskje ikke er bare det dere ser etter når dere skal velge kjæreste.

Men livet handler vel om noe mer for kvinner enn å ha kropper som menn skal like???

Det er når dere IKKE er opptatt av det, at dere blir seksuelt attraktive.

Gjest trunky

Men livet handler vel om noe mer for kvinner enn å ha kropper som menn skal like???

Det er når dere IKKE er opptatt av det, at dere blir seksuelt attraktive.

Det er ikke akkurat noe kult å vite at han er sammen med meg fordi jeg har så strålende personlighet. Men at han tenner på alle bibmo damer han ser, og fantaserer om slike i senga??

Vi vil jo helst være vakre i mannens øyne, og det er jo ikke så vanskelig å se hva menn finner vakkert. Det er jo nettopp disse bimboene som lyser mot oss alle steder. Er det så rart vi da har lyst til å se sånn ut, siden vi vet at "alle" menn begjærer sånne?

Tror du som mann ikke har mulighet til å sette deg inn i kvinners situasjon.

Gjest TormodB

Det er ikke akkurat noe kult å vite at han er sammen med meg fordi jeg har så strålende personlighet. Men at han tenner på alle bibmo damer han ser, og fantaserer om slike i senga??

Vi vil jo helst være vakre i mannens øyne, og det er jo ikke så vanskelig å se hva menn finner vakkert. Det er jo nettopp disse bimboene som lyser mot oss alle steder. Er det så rart vi da har lyst til å se sånn ut, siden vi vet at "alle" menn begjærer sånne?

Tror du som mann ikke har mulighet til å sette deg inn i kvinners situasjon.

Vi menn er da ikke så forbannet opptatt av andre menns utseende, og disses evt perfekte kropper, selv om vi vet at mange kvinner syns disse mennene er fine?

Vi vet jo at det som regel ikke er slike som attraktive og intelligente jenter velger likevel.

Annonse

Gjest dlu24

Håper det er greit for deg at jeg spør et par spm..?

Vurderer å prøve plasteret jeg også skjønner du. Fordi jeg bruker p-ring nå, men en uønsket bivirkning er nedsatt libido.... :-(

Har du merket noen andre bivikninger enn større pupper? Hvordan syns du det fungerer? Er det ikke litt herk å ha et plaster på huden? Som vil synes i en eller annen sammenheng... I forbindelse med bading, skifting før trening, sommerklær om sommeren osv... Har du noen tanker om dette? Er ikke sikkert dette er noe viktig eller plagsomt, men man tenker jo så mye rart før man faktisk har prøvd det.

Og et spm helt på tampen- tror du, eller noen andre som leser dette, at uønskede bivirkninger, som nedsatt libido, kan forsvinne etter 3-4 mnd.? Har hørt at noen bivikninger forsvinner i løpet av ei tid etter at man har begynt på nytt hormonelt prevensjonsmiddel....

Håper du eller andre kan svare. Hur spurt på egen lenke en gang før, men fikk ingen vettuge svar.. :-(

Heisann!

Jeg bruker p-plaster! Synes det fungerer kjempegreit :) Du bare klistrer det på, også trenger du ikke å tenke på noe før om 1 uke igjen! Man merker ikke at man har det på i det hele tatt. Jeg var litt kvalm helt i begynnelsen og kanskje litt sippete ;) men det gikk fort over. Synes det er knall å slippe å spise piller (regna på det, og fant ut at jeg hadde fått i meg nærmere 1000 p-piller når jeg slutta. hehe) Jeg fikk ikke større pupper da.... :( men plasteret kan absolutt anbefales!

Vi menn er da ikke så forbannet opptatt av andre menns utseende, og disses evt perfekte kropper, selv om vi vet at mange kvinner syns disse mennene er fine?

Vi vet jo at det som regel ikke er slike som attraktive og intelligente jenter velger likevel.

Dessverre saa har ikke vi kvinner noe valg, vi blir hele tiden minnet paa at vi burde ligne paa det idealet som mediene formidler eller rettere sagt bombarderer oss med. Det er helt i orden for en mann aa ikke ha et perfekt utseende saa lenge han er morsom, smart, har en bra jobb osv. Som kvinne kan du vaere saa vittig du bare vil, er du lite pen er alt vanskeligere. Derfor blir vi selvopptatte og derfor bryr oss naar vi ser kjaeresten vaar glo paa en pen dame .

daydreamer1365380564

De fleste p-piller har oppført vektøkning som bivirkninger, og for mange kommer vekta på puppene. Men den kommer jo selvfølgelig på magen og rompa og da...

Ellers er det vel Diane som har det på seg at man skal få større pupper tror jeg. Men den får man ikke gratis om man er mellom 16 og 19 sånn som andre merker.

Diane er den med mest hormoner i har jeg hørt, så det er vel ganske logisk at den skal fungere best sånn.. Jeg bruker den. Men neida. La seg på magen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...